anonimu Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 poze in timp ce se monta : pune si tu poze in care te vezi tu cu capra ta "raioasa" pune si tu poze in care te vezi tu cu capra ta "raioasa" continuare:nu poze cu mine in timp ce hamalesc sa iti fixez motorul la capra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 pune si tu poze in care te vezi tu cu capra ta "raioasa" continuare:nu poze cu mine in timp ce hamalesc sa iti fixez motorul la capra. daca taceai ,filosof ramineai. comentezi? in alta ordine de idei ,am o mica problema la mobra:la intrarea galeriilor in blocul motor,"piulita" care prinde galeria de bloc,permite sa se piarda pe acolo compresie sau stiu eu.....scapa pe acolo si fumega.Intrebarea este ce sa pun acolo,sa nu mai scape .....sau si mai bine :ce ar fi trebuit sa fie acolo,ca sa nu scape? Adaug niste poze sa se inteleaga mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 daca taceai ,filosof ramineai.comentezi? in alta ordine de idei ,am o mica problema la mobra:la intrarea galeriilor in blocul motor,"piulita" care prinde galeria de bloc,permite sa se piarda pe acolo compresie sau stiu eu.....scapa pe acolo si fumega.Intrebarea este ce sa pun acolo,sa nu mai scape .....sau si mai bine :ce ar fi trebuit sa fie acolo,ca sa nu scape? Adaug niste poze sa se inteleaga mai bine. Aia nu e galerie (de evacuare). E teava de esapament (cot). Si, stai linistit, nu pierde nici o compresie. Supapele si segmentii sunt responsabili pentru asta. E 4T, nu? La 2T, segmentii si tot esapamentul asigura compresia. Sau, in fine, randamentul motorului. De obicei, la imbinarea cotului cu chiulasa (sau cilindru pt cazul 2T), exista doua saibe din aluminiu sau un material asemanator cu clingheritul. Ar trebui sa le ai. Poate nu s-au ajezat bine cand le-ai montat. Sau n-ai strans bine suruburile. Desi asta cred ca e primul lucru pe care ai incercat sa-l faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 am comandat set de garnituri. am montat garniturile de la toba( eu nu le aveam). nu mai pufaie deloc,iar acum toba suna superb. garniturile erau "buba". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 facut schimb ulei,filtre. momentan 15 ore de functionare,consider ca e facut rodajul,iar acum..........all hell is gona' brake loose....... nici o problema pina acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) arata bine tzapu' si eu am o honda din 84-86(50cmc)dar arata putin mai rau...faza e ca toate piesele sunt originale.. dai bataie,ca i fiabila.. p.s. tin minte,vara trecuta am citit un post care suna cam asa:"Am si eu o Honda de 250 prin garaj ,nu am mai folosito de mult ,dar daca i pun baterie sunt sigur ca si acuma proneste la prima pedala" Editat Aprilie 24, 2009 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 pentru ambreiajul tare, avand in vedere ca ai mai schimbat si alte lucruri pe moto, deci cred ca vrei sa o tii o prioada, cea mai buna treaba e sa schimbi cablul, sau daca nu, macar sa il dai jos, il cureti cu solutie si il ungi. 99% din cazuri, daca sunt in stare buna comenzile, revine senzatia de „motoreta noua„. legat de reglajul inaltimii, daca ajungi cu ambele picioare pe varfuri jos e numai bine, daca e prea jos te va incurca in teren. pentru pornitul la cald cu probleme, probabil ca are aer prea putin sau se inneaca. incearca sa dai mai mult aer. o sursa excelenta de informatii pt modelul tau este thumpertalk.com cauta acolo si vei gasi raspuns cam la orice intrebare. nu iti face probleme pt frana spate, este fiabila si suficienta, nu cred ca merita bataie de cap sa schimbi pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 multumesc de sfaturi. de faza cu curatarea cablului am auzit si eu intre timp. Maine sau zilele ce urmeaza fac operatiunea. Am schimbat si sabotii pe spate,si acum am o frina de ramine mobra si eu zbor peste.... am fost deja anu' asta cu ea pe munte.Trage de rupe(acuma nu ca o laud,dar pentru virsta ei),am urcat fara probleme peste tot. Daca nu ar fi pretul mare si lipsa unui furnizor de piese,aici in TM,ar fi ok si de nevindut..............dar cum singura sursa incercata,si cu preturi de super bun simt e Germanica........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 am comandat semeringuri noi petru furca fata. Urmeaza schimbarea uleiului din furca+ semeringuri. Mobra e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Pentru pornirea grea cand motorul este cald incearca sa tragi gazul jumatate si da-i o pedala, daca nu merge trage-l maxim. De obicei se ineaca cu benzina si de aici pornirea grea. Deschizand gazul schimbi carburatia, bagi mai mult aer in cilindru, astfel facilitezi pornirea la cald. Corectati-ma daca gresesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 am gasit cel mai simplu mod de o porni indiferent ca e dupa cald,ca e rece,ca e cald si tragi trinta. Indiferent de situatiile de mai sus,mai putin la prima pedala,unde motorul e rece oricum,sau a stat motorul cel putin 12 ore nepornit,inchizi benzina si il lasi 1 minut.Porneste la cel mult a 3-a pedala,sau prima strasnica.Am incercat si la cazaturi cu motorul cald,si dupa ce am stat la o tragere de suflet si motorul s-a ma racit. Tot timpul functioneaza. oricum mersi fain de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Ma refer doar la pornirea la cald cand iti moare motorul din greseala. Stand langa motor cateva minute nu faci altceva decat sa astepti sa se evapore benzina din cilindru. Daca ai proceda cum ti-am scris mai sus ai avea aceleasi rezultate si nu ai fi nevoit sa astepti minute ca sa-l pornesti! Tu alegi verianta care iti convine si care o consideri mai simpla. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iunie 23, 2009 Autor Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) multam de sfat. o sa incerc si varianta ta. pina una alta am nevoie de 2 piese la mobra. incercind sa dau la kick,de fapt in timp ce dadeam la kick,am auzit un zgomot in motor si m-am oprit din a mai da la pedala. 2 piese sunt duse,de fapt una ar fi bine sa o inlocuiesc si alta e rupta. Atasez poze,poate ma ajuta cineva. de aici imi trebuie piesa DOAR nr 9 si de aici piesa DOAR nr 2 Editat Iunie 23, 2009 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 8, 2009 Autor Share Postat Iulie 8, 2009 Comandat piesa nr.9,dar spre disperarea mea piesa nr.2,se pare ca nu se mai fabrica sau cu cei cu care am luat legatura vor muulti bani pe ea. O reprezentanta de afara de unde am luat ceva piese anul asta mi-a spus ca nu se mai pot comanda-nu se mai fabrica. Un site cu piese o aveau,am incercat sa o cumpar,mi-au spus ca isi cer scuze dar numai pot comanda nici ei la Honda-nu se mai fabrica. Am luat legatura cu niste colegi de forum,iar cei cu care colaboreaza ei pe piese o pot aduce dar vor pe ea "pret de heroina",ca sa zic asa,adica muuulti bani. asa ca,momentan,astept sa vad daca o pot duce la un laborator pentru a vedea tratamentul termic,si ulterior voi incerca sa o fac la strung. cautand piesa pe net,am observat ca pe afara,sa ai asa o mobra e motiv de bucurie,toti posesorii le reconditioneaza,surubaresc la ele.....Pacat cu piesele astea. am inteles ca doar la piesele de cutie ar fi ceva probleme la a gasi exact pe model,restul se pare ca se pot comanda linistit. Vorba aia :ghinionul ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 10, 2009 Autor Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) furca aia,numarul 9,diponibila de abia din 27.10.2009.................bai sunteti nebuni? Mesaj completat dupa muult timp, posibil sa fim back in bussines: Voi reveni (sper) cu poze,filmuletul,primei pedale dupa cele 3 luni de pauza. Mesaj completat stie cineva unde pot gasi set complet de garnituri pentru mobra mea? am mai scris si pe alt post,dar poate de doua ori nu strica Editat Iulie 10, 2009 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.