Jump to content

CazyRO

Super Membru
  • Content Count

    903
  • Joined

  • Last visited

About CazyRO

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://facebook.com/CRAMPOANE

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BETA 300 RR Racing 2016
  • Club
    facebook.com/CRAMPOANE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia SR50, Aprilia Pegaso Garda, Suzuki SV 650N, Suzuki DR 650 RS, Yamaha FZ6n, Suzuki DR350S, Yamaha WR450F, Honda CRF 250-R ('05), KTM 200 EXC, Honda CRF250-R ('04), Husqvarna TE310, KTM 250 EXC
  • Interests
    IT, Moto

Recent Profile Visitors

836 profile views
  1. Un 250 in 4t e foarte ok de inceput, te duce peste tot si nu te oboseste ca un 450. Pata pe care o ai pe ktm o sa-ti treaca la un moment dat, probabil dupa 1 an de dat o sa vrei sa faci upgrade si o sa constati ca nu ai ce cumpara in afara de ktm si beta, mai ales daca vrei mobra inmatriculata. Crede-ma, vrei nu vrei, tot la KTM vei ajunge daca te apuci de "padure" serios.
  2. Nu ii sterge clipul, cel mult Ii taie coloana sonora daca are canalul monetizat. Daca nu e monetizat no worry.
  3. Nu mai poti folosi anumite cuvinte ca iti iei bete la k,u,r de la hateri! Sa va fie rusine! Va bagati aiurea in seama!
  4. Cele mai bune cizme sunt Gaerne SG12 > Sidi Crossfire 3 SRS > Gaerne SG10 > Sidi Crossfire 2 sau 3 > Acerbis X-Move sau X-Rock. Alege in functie de bugetul pe care il ai. Unele sunt mai confortabile decat altele, dar tine cont ca se vor lasa dupa cateva iesiri, vreo 4-8. Gaerne si Sidi sunt cele mai consacrate, ce am scris mai sus sunt produsele lor premium care sunt foarte fiabile. Talpa tine destul de bine, nu se distruge asa usor. Axo este slab calitativ, se distruge repede, nu recomand. Ar mai fi Alpinestar Tech 10 care e confortabil, au soseta interioara.
  5. Nu. Esti mobil pe scarite, te misti in directia care trebuie la nevoie.Picioarele au rol de resort, absorb sau pun presiune pe roata spate in caz de nevoie, in functie de teren. Daca stai in fund pe sa, lasi toata treaba in slujba suspensiei care niciodata nu o sa stie ce trebuie sa faca si nici nu o sa poata atata timp cat stai ca lemul in sa. Pe sa stai cand iei curbele mai cu viteza, vezi MX.
  6. Daca stai cu fundul pe sa si cu picioarele sa zicem in aer sau abia atingi scaritele, centrul de greutate va fi sus spre sa. Daca te ridici in picioare pe scarite greutatea se duce in jos spre zona unde ai contact cu mobra, ceea ce e foarte bine la enduro.
  7. Nu ai experienta de mers in scarite si de aici teama ta. Iti dau un sfat, nu te avanta la dealuri lungi si abrupte inca, incearca sa mergi pe loc drept sau cu mici denivelari si contrapante foarte usoare doar in picioare, echilibrul o sa vina de la sine, dar dupa multi km de mers in picioare. Asa eram si eu la inceput, simteam ca daca ma ridic in scarite si cad de acolo fac crater. Cu timpul m-am obisnuit si acum nu mai pot merge cu poponeata in sa decat daca este teren drept si doar daca merg incet. Stand in picioare/scarite duci centrul de greutate jos, in punctul care trebuie, controlezi mai usor mobra si ai aderenta mai buna. Cu mult exercitiu o sa poti urca pante fara probleme, trebuie doar sa exersezi de la mic la mare.
  8. Din cauza saraciei sau din cauza timpului mare in care vine o piesa, ne-am obisnuit sa folosim prea mult silicon unde nu trebuie. E ok in anumite locuri, dar la chiulasa e aiurea! O dam in diverse cu siliconul deja, fiecare face cum crede pana la urma cu propria mobra.
  9. Se pare ca mobra pe care ti-ai cumparat-o nu e tocmai buna! Deja ai inceput cu problemele pe forum. Ala "care stie cu ce se mananca cross-ul" ce a belit? L-ai luat doar la plimbare sau te-ai dus fara el?
  10. M-am intristat ce am citit pe prima pagina a acestui topic! Nu te zgarci si nu pune silicoane si alte kkturi "tipic romanesti"! Daca ai serie de sasiu si iti poate aduce orice dealer garnitura de chiulasa, nu e musai sa cumperi set! La CRF este metalica, se strica greu, dar se mai strica. Daca vrei sa ai baza in motoreta si sa nu te lase in padure fa treaba calumea! Si eu iti recomand sa verifici planeitatea daca tot desfaci cilindrul. Am patit-o la un motor in 4 timpi, din cauza planeitatii stricate nu sigila bine cu toate ca am schimbat tot setul de garnituri, imi scapa compresia din cilindru in circuitul de racire, imi pocneau furtunele, un adevarat calvar. Si toate astea pornesc de la un semering stricat de la pompa de apa, e poveste lunga.. Ideea e ca daca nu servisezi mobra cum trebuie ajungi la diverse complicatii destul de costisitoare.
  11. Eu am avut Vforce 3 pe un ktm 250 EXC din 2007, in 4 ani am pus 400 de ore pe el de nou si niciodata nu am avut probleme, este foarte fiabil, tu poate ai avut ghinion. Vezi ca daca pui Vforce 4 s-ar putea sa nu mai mearga cum trebuie, mai bine ramai pe VF3, oricum nu cred ca e mare branza intre ele, poate diferenta apare daca il pui pe Dyno. Legat de NECJ, nu e ce trebuie, merge bine de la jumate in sus, pe blana e ok, dar n-ai joase, l-am incercat si eu cu toata gasca mea de la Crampoane, sunt alte cuie mult mai bune! De exemplu pe 250 EXC incearca tot un cui de Suzuki 13383-37FC0 13372489-219, NECH, pe clip 4. Pilot 35 / Main 162 / Air 1 turn - trage CEL MAI BINE, E LOCOMOTIVA, pe toate plajele.
  12. Pantalonii scurtii cu protectii nu stiu daca te ajuta la poponeata. Aia iti ofera o protectie usoara la noada si la solduri. La inceput, pana m-am obisnuit faceam vanatai intre craci, cu timpul te obisnuiesti si nu o sa mai ai probleme. Poti incerca o sa mai moale si daca nu se rezolva ia si tu o pauza pana te refaci ca doar nu pleaca dealul nicaieri.
  13. Nu se pune piulita! Se pune loctite pe surub si strangi cu dinamometrica daca vrei sa fie bine.
  14. Mai bine o japoneza SH cu putine ore/km decat un AJP. Sau si mai bine - un KTM.
  15. Chiar daca e China e super fiabil motorul! Nici nu ar avea de ce sa se strice, nu sunt turatii la limita astfel incat sa cedeze supape sau altele ca la cele de motocross.
×
×
  • Create New...