kheratha Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 bobinajul se mai si intrerupe din cauza trepidatiilor si conditiilor aspre de lucru ,cand se arde inseamna ca se pun spirele in scurt , dar foarte bine se poate sa se fi ars treptat (adica daca se pun doua spire in scurt diferenta de rezistenta este mica si se incadreaza in parametrii, deci are o mica toleranta) , dar cand sau pus mai multe spire in scurt (din cauza desprinderii emailului de pe firul de cupru )a ajuns in pragul limita de lucru. o intrebare, asa, mai de femeie: cum e posibil sa se arda un generator de tensiune care este solicitat la nici 10% din capacitatea lui?!? cum este posibil sa se desprinda emailul de pe un conductor care este incastrat intr-o capsula plina de rasina? imi cer scuze, am pus doua intrebari si am zis numai de una. baieti, nu va mai dati aiurea cu parerea daca habar nu aveti ce este acolo. sincer, acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Asta ma intrebam si eu mai devreme, plus ca dracia aia lucreaza in impulsuri, da cate un varfulet de tensiune odata la o rotatie de arbore.. (sau cati cilindri o avea motorul respectiv). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 niste domni sunt varza si nu vad solutia simpla... dar este senzorul de vina dom'le... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 o intrebare, asa, mai de femeie:cum e posibil sa se arda un generator de tensiune care este solicitat la nici 10% din capacitatea lui?!? cum este posibil sa se desprinda emailul de pe un conductor care este incastrat intr-o capsula plina de rasina? imi cer scuze, am pus doua intrebari si am zis numai de una. baieti, nu va mai dati aiurea cu parerea daca habar nu aveti ce este acolo. sincer, acum. atunci daca este o piesa indestructibila de ce in manualul de service scrie "replace if broken" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Stress-ule, de ce "senzor" vorbesti tu? Bobinuta se poate defecta mecanic, se desprinde un magnet de pe volanta si loveste in ea, se desprinde si vibreaza, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) atunci daca este o piesa indestructibila de ce in manualul de service scrie "replace if broken" ? si cum traduci tu, "broken"? to brake, broke, broken Editat Februarie 1, 2009 de kheratha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 broken - accidentat - instabil - nerespectat|distrus - spart|sfarimat - stricat|stilcit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 si cum traduci tu, "broken"?to brake, broke, broken maybe to break. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 1) Daca te referi la cititor : nu este generator de tensiune ci de impulsuri si este solicitat la cum a fost proiectat (cu marja de siguranta ) 2) intradevar capsulat dar asta nu inseamna ca contractarile , dilatarile(din cauza temperaturii motorului) si trepidatiile la care este supus nu influenteaza in timp piesa in cauza. si sa nu mi spui ca acel cititor care sta in uleiul care lucreaza la temperaturi destul de mari nu se contracta si nu se dilata . Ars inseamna ceva intrerupt sau shuntat este alceva , iar noi aici ne referim la intrerupt sau shuntat(scurt-circuit) . nu am vazut niciodata un cititor ars nu ma refeream la apa si impuls ce este, mestere? nu e tot o tensiune? o diferenta de potential? in plus, ala nu genereaza impulsuri ci niste semialternante pozitive. impulsul are, in teorie, forma dreptunghiulara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 QUOTE (guy.til @ Jan 31 2009, 10:02 AM) *Mao-san cred ca s-a intamplat asa cum ai explicat tu. Eu nu am umblat deloc la senzor, iar umezeala nu prea vad cum putea sa intre ca e pitit destul de bine, iar firele au garnitura de cauciuc. nu ma refeream la apa dar la ce te refereai? la distributie? iar au sarit dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 10, 2009 Autor Share Postat Februarie 10, 2009 Am schimbat senzorul si acum merge. El era problema. Acum imi merge mobra!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 ce senzor ai pus? cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 am pus senzor tot de fzr, exact acelasi model cu cel defect, dezmembrat de pe alt motor; m-a costat 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.