mario Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Slaut, De curand am descoperit placerea de merge prin paduri si coclauri si acum sunt pus in fata unei alegeri. In primul rand vreau sa mentionez ca la capitolul MOTOCICLETE & CROSS sunt mai mult decat incepator iar cunostintele mele in acest domeniu sunt sub minim. De aceea unele intrebari s-ar putea sa vi se para prostesti si fara sens dar va rog aveti mila Sunt in situatia in care vreau un motor de cros dar nu stiu exact ce sa cumpar. Mesntionez ca reau sa raman la statul de hobby si nu ma intereseaza vreo performanta extrema in acest domeniu. AM mers cu o Honda CR 250 in 2 timpi si cu KTM tot 2 timpi. Pe cross in 4 timipi nu am mers si din aceasta cauza nu-mi pot da cu pararea.Mi -au placut ambele dar as vrea sa stiu care-i diferenta intre un motor de 2 timpi si unul 4 timpi. De ce sa aleg 4 T si nu 2 T ? Care sunt avantajele si dezavantajele in aceste cazuri ?? A si mai am o problema cu pornirea la peda Exista motoare de cross cu demaror ?? Te ajuta mai bine la urcare un motor in 4 timpi decat unul in 2 timpi. ? De ce ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 De curand am descoperit placerea de merge prin paduri si coclauri Poate ti-ar prinde mai bine un enduro, nu cros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Decembrie 8, 2008 Autor Share Postat Decembrie 8, 2008 Poate ti-ar prinde mai bine un enduro, nu cros. Poate ca mi-ar prinde asta incerc si eu lamuresc. Care ar fi avantajele si dezavantajele in acest caz ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Exista o serie de diferente intre motoarele de cross si cele de enduro lucru pentru care este recomandabil sa-ti iei motocicleta potrivita scopului tau. Din cate inteleg tu te referi la enduro. Orienteaza-te asadar spre o motocicleta de acest gen. Teoria cu diferenta intre cross si enduro este lunga si s-a mai facut aici pe forum(cauta topicurile mai vechi). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 (editat) Poate ca mi-ar prinde asta incerc si eu lamuresc. Care ar fi avantajele si dezavantajele in acest caz ?? sunt multe ..daca dai un search pe forum ,aici la coltul enduristilor gasesti multe pareri si posturi care te vor ajuta cross-nu are far enduro-are cross -suspensie prea rigida ,trebuie inlocuita cross-trepte scurte de viteza cand treci prin apa,mai bine treci cu un enduro.....sper sa nu gresesc prin aceste sfaturi,nu stiu daca le-am retinut corect dar cauta ca sigur le vei gasii... /index.php?...t=0&start=0 Editat Decembrie 8, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Slaut,De curand am descoperit placerea de merge prin paduri si coclauri si acum sunt pus in fata unei alegeri. In primul rand vreau sa mentionez ca la capitolul MOTOCICLETE & CROSS sunt mai mult decat incepator iar cunostintele mele in acest domeniu sunt sub minim. De aceea unele intrebari s-ar putea sa vi se para prostesti si fara sens dar va rog aveti mila Sunt in situatia in care vreau un motor de cros dar nu stiu exact ce sa cumpar. Mesntionez ca reau sa raman la statul de hobby si nu ma intereseaza vreo performanta extrema in acest domeniu. AM mers cu o Honda CR 250 in 2 timpi si cu KTM tot 2 timpi. Pe cross in 4 timipi nu am mers si din aceasta cauza nu-mi pot da cu pararea.Mi -au placut ambele dar as vrea sa stiu care-i diferenta intre un motor de 2 timpi si unul 4 timpi. De ce sa aleg 4 T si nu 2 T ? Care sunt avantajele si dezavantajele in aceste cazuri ?? A si mai am o problema cu pornirea la peda Exista motoare de cross cu demaror ?? Te ajuta mai bine la urcare un motor in 4 timpi decat unul in 2 timpi. ? De ce ?? Motorul in patru timpi este de recomandat pentru incepatori. Motorul in 2 timpi este mult mai isteric fata de cel in 4 timpi. Cel in patru este mai controlabil din punct de vedere al acceleratiei asa incat te ajuta la urcari coborari etc. Diferenta foarte mare consta in putere dezvoltata care reprezinta un avantaj pentru cele in 2 timpi, fata de cele in 4 timpi la aceiasi cilindree, dar acesta poate fii inca un motiv pentru care la inceput e mai bine sa incerci un 4 timpi. Alta diferenta este data de fiabilitate, dupa cum se stie motoarele in 4 timpi au uzuri mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 uzuri mult mai mici!! schimbi setu la 2t si la 4t uleiul! 4t te ajuta mult ca incepator!nu trebuie sa te joci mereu cu ambreiajul si sa o ti mereu in ture.si 4t-ul te duce peste tot numai sa fi in stare de el.dar pentru hobby recomand 4t un enduro ceva mai usurel gen exc sau altceva...acum cel mai bine testezi si un 4t si o sa te convingi singur care ti se portiveste. din ce stiu eu 2t cu starter electric e doar 300 exc care nu e recomandat unui incepator.acum depinde de tine cat de bine te impaci cu motoru...singura solutie o tura cu fiecare..parerea mea!!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 din ce stiu eu 2t cu starter electric e doar 300 exc Se poate pune kitul e-start si pe 250 EXC 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Nu are nici un sens elecro la 2T. Un lucru in plus caruia trebuie sa-i duci grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Sfatu meu e sauti iei un cross da cu motor de 4 timpi!Am un cross 2T si e nervos in drum drept da prin padure stric mereu placutele de ambreiaj ptr ca trebe turat!In plus motoarele in 4 T nu au o uzura a motorului asa ca 2T ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 (editat) Care motoare in 4t nu au uzura ? daca vorbim de motoarele de hard enduro gen exc, wrf se uzeaza destul de repede. La fel se uzeaza rulmenti, simeringuri,pinioane,lant,placute. Avantajul la 4timpi ar fi cuplul de jos si benzina la ghiozdan care la 2timpi nu lipseste+ca trebuie amestecata cu ulei.la un 2T daca ii dai ulei bun, schimbi uleiul in cutie la 4-5 iesiri si il lasi sa se incalzeasca o sa te tina setu Si apropo de kit`ul e-start, la cum porneste un 2timpi bun nu cred ca ar fi nevoie, eu sunt mic si de inaltime si la greutate si il pornesc din orice pozitie Editat Decembrie 10, 2008 de Alfred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 corect spus alfred dar oricat ar fi la capitotul fiabilitate nu se compara 4t cu 2t!si treaba cu starterul ai dreptate mie 2t-ul o ia mereu din o pedala maxim 2! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Baieti despre ce vorbiti voi alea 4T sunt junghiuri !IO ma refer la un cross de prin 2005 cu motor de 450 sau 250 care sunt foarte fiabile si daca ai grija de el te tine de te plictisesti da si cand sa stricat mai bine te omori ca reparatia costa nu ca la 2T ci multtttttttttttttttttt mai multttttttttttttttt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 exc si wrf sunt junghiuri ? zimi si mie un motocross desta de 450 fiabil(sa ma tina pana ma plictisesc) de prin 2005, am tot cautat da nu am gasit nici unu si pana la urma am luat un jinghi desta de exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Decembrie 15, 2008 Autor Share Postat Decembrie 15, 2008 Domnilor va multumesc pentru raspunsuri Asa cum ma asteptam parerile sunt impartite iar eu cred ca o sa ma decid cel mai bine dupa ce merg si cu 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataene Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 uzuri mult mai mici!! schimbi setu la 2t si la 4t uleiul! 4t te ajuta mult ca incepator!nu trebuie sa te joci mereu cu ambreiajul si sa o ti mereu in ture.si 4t-ul te duce peste tot numai sa fi in stare de el.dar pentru hobby recomand 4t un enduro ceva mai usurel gen exc sau altceva...acum cel mai bine testezi si un 4t si o sa te convingi singur care ti se portiveste. din ce stiu eu 2t cu starter electric e doar 300 exc care nu e recomandat unui incepator.acum depinde de tine cat de bine te impaci cu motoru...singura solutie o tura cu fiecare..parerea mea!!bafta Saut am vazut ca esti din Campulung, crezi k ne putem intalni sa imi spui mai multe despre achizitionarea unui cross de 125?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Baieti despre ce vorbiti voi alea 4T sunt junghiuri !IO ma refer la un cross de prin 2005 cu motor de 450 sau 250 care sunt foarte fiabile si daca ai grija de el te tine de te plictisesti da si cand sa stricat mai bine te omori ca reparatia costa nu ca la 2T ci multtttttttttttttttttt mai multttttttttttttttt daca la tine o mobra de cross din 2005 e tatal lor te inseli amarnic, un cross de 4 ani e pe duca. o mobra de motocros trebuie bibilita foarte frecvent, de exemplu cu supapele nu te joci, trebuie schimbate pana in maximul de ore daca nu, te uiti ca milogul in traista. neavand un istoric al intretinerii e panica si sunt sanse sa crape oricand. un 250 fierbe foarte repede, nu trage jos fapt ce il face destul de periculos pentru un incepator. un 450 nu e pentru incepatori. cea mai buna varianta ar fi un 4 timpi enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 daca la tine o mobra de cross din 2005 e tatal lor te inseli amarnic, un cross de 4 ani e pe duca. un cross de 4 ani e pe duca m-ai spart!daca la tine un cross de 4 ani e pe duca.........atunci ce ar insemna ca toti sa aibe numai motoare noi..gandesti ce spui?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Recomand KTM EXC 200 2t enduro. Problema la orice 4t vine in momentul in care ai cazut si s-a inecat...dai la pedala de-ti vine acru pana-l pornesti...si hai ca o data de 2- ori nu e problema dar dupa ce obosesti putin incepi sa te enervezi. Un 2t il pornesti in orice situatie la a 2-a pedala cel mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 m-ai spart!daca la tine un cross de 4 ani e pe duca.........atunci ce ar insemna ca toti sa aibe numai motoare noi..gandesti ce spui?? Salut, nu te ambala prea tare, depinde de perspectiva..pentru un crossist care face performanta, motoreta dupa 2-3 ani e un gunoi. Pentru noi care ne dam numai sambata, e numai buna. Recomand KTM EXC 200 2t enduro. Problema la orice 4t vine in momentul in care ai cazut si s-a inecat...dai la pedala de-ti vine acru pana-l pornesti...si hai ca o data de 2- ori nu e problema dar dupa ce obosesti putin incepi sa te enervezi. Un 2t il pornesti in orice situatie la a 2-a pedala cel mult. Nu este o regula, tine de reglaje la 4T. La 450-ul meu am demontat bateria si decompresorul. De 2 ani il pornesc dupa orice tranta fara nici o problema ( si de 10 ori daca e nevoie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 m-ai spart!daca la tine un cross de 4 ani e pe duca.........atunci ce ar insemna ca toti sa aibe numai motoare noi..gandesti ce spui?? ai putea sa iti exprimi un punct de vedere fara sa faci pe interesantul ? mai usor cu glumele ca nu am biscuiti in cap si de unde pui ca nici macar nu ne cunoastem. marea majoritate care fac enduro au mobre noi sau aproape noi si incerca sa pastreze trendul asta, o fi o chestie de imagine ? ne dau banii afara din casa ? daca tu iei o mobra de cross veche de 4 ani de noua, e problema ta, sa o calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 ai putea sa iti exprimi un punct de vedere fara sa faci pe interesantul ?mai usor cu glumele ca nu am biscuiti in cap si de unde pui ca nici macar nu ne cunoastem. marea majoritate care fac enduro au mobre noi sau aproape noi si incerca sa pastreze trendul asta, o fi o chestie de imagine ? ne dau banii afara din casa ? daca tu iei o mobra de cross veche de 4 ani de noua, e problema ta, sa o calaresti sanatos! nu fac deloc pe intresantul dar mi-am spus parerea.oricum ce ai spus tu ca un motor din 2005 deja e pe duca...e o aberatie!!nu e vorba de ce motor am eu sau oricare altu de aici.am spus doar la general!! in fine laso balta!!nu are rost sa deschidem subiect de cearta!! bafta si numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 marea diferenta e la kilograme si la dispunerea centrului de greutate al motocicletei. am vazut pe pielea mea we trecut cand a trebuit sa le scoatem cu calu' din rapa in care ne-am bagat... cand a tras calu' 525-ul a cazut din picioare. acu vreau sa ii vad si io pe puternicii aia care ziceau ca 20 de kg nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 Mda in cele din urma m-am cam lamurit si incet, incet ceata din capul meu s-a risipit. Multumesc pentru pareri am ramas la 2T si-mi place al dracului de tare. Singura problema ramane lipsa mea de cunostinte in acest domeniu dar cred ca odata cu timpul va venii si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Cunosc pe cineva care vinde un YZ de 125 2timpi 80kg 50cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.