atillas Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 la exc-ul meu am considerat ca e vremea sa ii schimb uleiul fiindca am facut 2 sezoane si nu le-am desfacut deloc..spre incantarea mea,nu am gasit apa in telescoape,uleiul era doar tulbure si pur si simplu l-am inlocuit cu unul nou..pana aici toate bune,am desfacut doar capacul de sus am golit uleiul si am montat totul la loc.problema este ca nu mai fac rotitele clik-urile alea de reglaj,pur si simplu se invart ca o piulita normala..am desfacut si amsambul rotita+tija plastic(cea care vine in tija lunga de reglaj)..nu inteleg ce s-a/am stricat la ele..daca ma poate ajuta cu un sfat.. Ps..nu prea imi vine sa le trimit la reparat sau refacut..sunt genul care face tot singur in atelier,dar recunosc ca aici mi-am prins urechile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 daca citeai topicul cu suspensiile, vedeai ca alea sunt primele lucruri care se duc, tocmai din cauza lipsei de servisare. cdu arcul mai dur pe spate cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 la exc-ul meu am considerat ca e vremea sa ii schimb uleiul fiindca am facut 2 sezoane si nu le-am desfacut deloc..spre incantarea mea,nu am gasit apa in telescoape,uleiul era doar tulbure si pur si simplu l-am inlocuit cu unul nou..pana aici toate bune,am desfacut doar capacul de sus am golit uleiul si am montat totul la loc.problema este ca nu mai fac rotitele clik-urile alea de reglaj,pur si simplu se invart ca o piulita normala..am desfacut si amsambul rotita+tija plastic(cea care vine in tija lunga de reglaj)..nu inteleg ce s-a/am stricat la ele..daca ma poate ajuta cu un sfat.. Ps..nu prea imi vine sa le trimit la reparat sau refacut..sunt genul care face tot singur in atelier,dar recunosc ca aici mi-am prins urechile.. daca vrei te pot ajuta cu revizia suspensiei,specializat WP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Este o carticica mica ce ti`o dau impreuna cu manualul de service.O caut la sectiunea de suspensii daca nu, o gasesc pe net si o postez aici. Asa mi`am facut si eu amortizoarele dupa cartea aia si au iesit beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 (editat) la exc-ul meu am considerat ca e vremea sa ii schimb uleiul fiindca am facut 2 sezoane si nu le-am desfacut deloc..spre incantarea mea,nu am gasit apa in telescoape,uleiul era doar tulbure si pur si simplu l-am inlocuit cu unul nou..pana aici toate bune,am desfacut doar capacul de sus am golit uleiul si am montat totul la loc.problema este ca nu mai fac rotitele clik-urile alea de reglaj,pur si simplu se invart ca o piulita normala..am desfacut si amsambul rotita+tija plastic(cea care vine in tija lunga de reglaj)..nu inteleg ce s-a/am stricat la ele..daca ma poate ajuta cu un sfat.. Ps..nu prea imi vine sa le trimit la reparat sau refacut..sunt genul care face tot singur in atelier,dar recunosc ca aici mi-am prins urechile.. sper ca nu ai pierdut vreuna dintre bilutele de rulment de 2mm . pe corpul butonului de reglaj este practicata o gaura strapunsa ( asa-i ? ) perpendicular pe ax . in aceasta gaura trebuie sa ai un arc si doua bilute la capetele sale . daca ai pierdut o biluta ansmblul e prea scurt ( o bila + arcul ) si nu mai clicaie. bilutele astea intra in 3 adincituri din capac si obtii astfel 2 bile x 3 adincituri = 6 click-uri pe tura . Editat Decembrie 8, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 postat de blue led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 in pdf nu exista descrierea rotitei de reglaj . pot pune miine poze daca explicatia mea de mai sus nu este suficienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 9, 2008 Autor Share Postat Decembrie 9, 2008 sper ca nu ai pierdut vreuna dintre bilutele de rulment de 2mm . pe corpul butonului de reglaj este practicata o gaura strapunsa ( asa-i ? ) perpendicular pe ax . in aceasta gaura trebuie sa ai un arc si doua bilute la capetele sale . daca ai pierdut o biluta ansmblul e prea scurt ( o bila + arcul ) si nu mai clicaie. bilutele astea intra in 3 adincituri din capac si obtii astfel 2 bile x 3 adincituri = 6 click-uri pe tura . esti doctor docent in ochii mei..intr-adevar exista gaurile alea de spui si clar am pierdut si arcul si bilutele(de fapt nici nu le-am vazut cand au cazut,presupun)..oricum am comandat un kit de reglaje original..(ptr interesati costa vreo 4 euro)si sper ca sunt si bilutele/arcurile alea in kit..la prima iesire impreuna berea e platita de mine.. daca citeai topicul cu suspensiile, vedeai ca alea sunt primele lucruri care se duc, tocmai din cauza lipsei de servisare.cdu arcul mai dur pe spate cum e? soso..cum sa iti explic..de cand am montat arcul ala,reusesc sa obtin si viteza si suspensia sa pot urca rapele la care nici nu speram vreodata sau pe alea pe care posetam de zeci de ori le urc glont..nu pot decat sa o recomand..inca nu am reusit sa gasesc setarea ideala comp/reb..dar ii dau eu de cap.. ptr enduristii cu greutate nu pot decat sa va recomand arcul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 mda, raspunsul tau m-a convins, e placebo curat pt hobby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 9, 2008 Autor Share Postat Decembrie 9, 2008 mda, raspunsul tau m-a convins, e placebo curat pt hobby probabil dar cu arcul ala dai in profi una-doua.. @blue led-ajuns acasa/desfacut/gasit arcurile(relativ ruginite)inauntru.bile pauza..am priceput acum exact ce am gresit(de fapt ce am pierdut)..cum ziceam berea o dau eu..sarumana.. daca vrei te pot ajuta cu revizia suspensiei,specializat WP lorenzo sarumana de ajutor,daca nu o descurc cand vin seturile de schimb pachet si via bucuresti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 nu-ti trebuie decit doua bile . mai mult ca sigur nu le gasesti in kitul de reparatii . ce kit am vazut eu nici nu avea o-ring-urile ( de la capac, de la rotita aia neagra, etc. ) lasa berea , fara locul 1 la profi la anu, la maniaco-depresiv, nu ma mai joc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 nu-ti trebuie decit doua bile . mai mult ca sigur nu le gasesti in kitul de reparatii . ce kit am vazut eu nici nu avea o-ring-urile ( de la capac, de la rotita aia neagra, etc. ) lasa berea , fara locul 1 la profi la anu, la maniaco-depresiv, nu ma mai joc . aoleu..ala l-am promis deja la unu care ma invatat sa repar telescopul pe spate.. locul 2 la profi sau locul 1 si 3 la hobby mai sunt libere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 cine stie sa-mi spuna v-a rog , cat ulei trebue pus in telescop WP 48 ? l-a recomandarea unui meserias am bagat 750 ml /buc . este mult ? este ok ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 cine stie sa-mi spuna v-a rog , cat ulei trebue pus in telescop WP 48 ? l-a recomandarea unui meserias am bagat 750 ml /buc . este mult ? este ok ? merci pt 43 mm se baga 450 ml/telescop. pt 48 mm se baga 480 ml/telescop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 cine stie sa-mi spuna v-a rog , cat ulei trebue pus in telescop WP 48 ? l-a recomandarea unui meserias am bagat 750 ml /buc . este mult ? este ok ? merci este foarte mult, dar meseriasul ti-a recomandat asa pt. ca e trecut gresit la Louis cat si in manualele de intretinere. cantitatea normala e cea scrisa de Mac Leod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 deci ramane sa scot surplusul de ulei , merci foarte mult, sunt curios de funtionarea acestora dupa operatia de extractie ulei , are vreo legatura cu faptul ca echipat cantaresc aprx 120 kg ? adica se poate sa m-a fii cantarit din priviri si sa fi spus : mai mult ulei ca altfel nu duce !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 12, 2008 Autor Share Postat Decembrie 12, 2008 deci ramane sa scot surplusul de ulei , merci foarte mult, sunt curios de funtionarea acestora dupa operatia de extractie ulei , are vreo legatura cu faptul ca echipat cantaresc aprx 120 kg ? adica se poate sa m-a fii cantarit din priviri si sa fi spus : mai mult ulei ca altfel nu duce !! dimpotriva..mai putin ulei cand e bikeru greu..pune vreo 450 gr de ulei pe telescop si s-ar putea sa ai surpriza.,600 de gr pui pe la 70 kg.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 BAI, ATI LUAT-O RAZNA????? 43-450ml iar la 48 600-650ml de unde aia cu bikeru' mai greu= mai putin ulei???? sexplicame por favor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 sunteti praf cu totii ! uleiul se pune in felul urmator : cu amortizorul fixat vertical in menghina, cu arcul SCOS, cu tubul sprijinit jos pe piesa de aluminiu ce tine butucul rotii SE MASOARA de la marginea tubulu pina la suprafata uleiulu cota ce are valoare intre 100 si 130 mm . prntru o amortizare mai "relaxata" spre sfirsitul cursei 130mm pentru o suspensie mai dura 100 mm . daca riderul are 120 Kg terbuie schimbat arcul si eu recomand 110 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 43-450mliar la 48 600-650ml cam asa stiam si eu ! .. acum intrebarea mea ar fi .. de care ulei sa bag ? 5 w ? 10 w ? sau care Dumnezeu mai este ! dupa cum spune "blue led" cantitatea ulei-ului face diferenta ! de "duritatea" a amortizorului desi eu ma indoiesc ca ar fi asa ! .. adica e vb de densitate .. nu de cantitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 sunteti praf cu totii ! uleiul se pune in felul urmator : cu amortizorul fixat vertical in menghina, cu arcul SCOS, cu tubul sprijinit jos pe piesa de aluminiu ce tine butucul rotii SE MASOARA de la marginea tubulu pina la suprafata uleiulu cota ce are valoare intre 100 si 130 mm . prntru o amortizare mai "relaxata" spre sfirsitul cursei 130mm pentru o suspensie mai dura 100 mm . daca riderul are 120 Kg terbuie schimbat arcul si eu recomand 110 mm. mare dreptate mon cher dar daca masori cantitatea de ulei o sa ajungi le ce am scris mai sus. treaba cu milimetri e mult mai migaloasa decat masuratoarea volumului intr-o cana gradata si cum noi romanii suntem o natie de oameni harnici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 se poate pune si la litru, nu zic nu, dar cei ce simt click-urile la reglaje pun uleiul cu ruleta milimetrii aceia determina o perna de aer si asta am vrut sa subliniez. poti pune x cm3 de ulei dar daca vrei jeglaje ce faci ? citi cm3 de ulei ai pe mm de camera de aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 se poate pune si la litru, nu zic nu, dar cei ce simt click-urile la reglaje pun uleiul cu ruleta milimetrii aceia determina o perna de aer si asta am vrut sa subliniez. poti pune x cm3 de ulei dar daca vrei jeglaje ce faci ? citi cm3 de ulei ai pe mm de camera de aer ? pui ulei-ul la ruleta .. cum spui tu ! .. dupa care il scoti intr-un recipient gradat ! si vezi ce cantitate e ! .. si e acelasi lucru care il spunea "stulewa" .. nu !??!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 sunteti praf cu totii ! uleiul se pune in felul urmator : cu amortizorul fixat vertical in menghina, cu arcul SCOS, cu tubul sprijinit jos pe piesa de aluminiu ce tine butucul rotii SE MASOARA de la marginea tubulu pina la suprafata uleiulu cota ce are valoare intre 100 si 130 mm . prntru o amortizare mai "relaxata" spre sfirsitul cursei 130mm pentru o suspensie mai dura 100 mm . daca riderul are 120 Kg terbuie schimbat arcul si eu recomand 110 mm. :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 sunteti praf cu totii ! uleiul se pune in felul urmator : cu amortizorul fixat vertical in menghina, cu arcul SCOS, cu tubul sprijinit jos pe piesa de aluminiu ce tine butucul rotii SE MASOARA de la marginea tubulu pina la suprafata uleiulu cota ce are valoare intre 100 si 130 mm . prntru o amortizare mai "relaxata" spre sfirsitul cursei 130mm pentru o suspensie mai dura 100 mm . daca riderul are 120 Kg terbuie schimbat arcul si eu recomand 110 mm. Dimensiunile (100-130mm ) sunt valabile pt ambele tipuri de amortizoare (43 si 48) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.