pepsi Postat Noiembrie 5, 2005 Share Postat Noiembrie 5, 2005 SAlut, Un prieten si-a luat un kawasaki vn 750 si are incarcarea defectuoasa, vrea sa refaca toata instalatia electrica, dar trebe o schema, aveti careva pt modelu acesta? Si inca ceva... este acea cutie cu un radiator pe ea, cu ceva componente electrice, e sigilat... el crede ca de acol vine baiu, problea e ca e sigilat, cum dracu se poate desface? VN = Vulcan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 5, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2005 hai ma nimeni nu ma poate ajuta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 5, 2005 Share Postat Noiembrie 5, 2005 Da' ajuta-te "ma" singur ! http://motociclism.zino.ro/uploads/Kawasak...ual_&_Parts.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 5, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2005 am downloadat-o da nu o deschide... altceva pls pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 6, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2005 nu stiti macar cum se zice exact in engleza la schema electrica??? sa caut pe vreu site american... am incercat cu "electrical scheme" da no gasit nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 Inainte de toate... am rezolvat o problema de genul asta la VN-ul unui prieten. Sa incepem cu inceputul... Daca ati masurat incarcarea, cred ca nu va da mai mult de 12,6 V. Daca porniti luminile nu mai furnizeaza nici atat. Scoate mufa de pe regulatorul de tensiune (regulator/rectifier), e chestia de sub acumulator, capsulata si cu aripioare de racire. In mufa respectiva ai trei fire galbene care reprezinta cele trei alternante ale generatorului trifazat. Porneste motorul si cu un aparat de masura verifica tensiunea alternativa ce o genereaza alternatorul. Alternatorul nu e unul clasic cu excitatie. Este o infasurare trifazata in stea, trei capete ale infasurarilor fiind legate in comun si izolate (varianta europeana) sau infasurare trifazata in triunghi (varianta pt USA). Sa revenim la masuratori...Pune bornele aparatului de masura pe cate doua din cele trei fire galbene din mufa. La ralanti, trebuie sa masori cam 14-15 volti. Daca ai aceste tensiuni (cu motorul turat urca undeva la 40-50 volti altrnativ), verifica daca ai cumva aceeasi tensiune intre oricare din cele trei borne (fire galbene) si sasiul motocicletei. Deci, intre oricare din cele trei fire din mufa trebuie sa existe o tensiune alternativa de 14-15 volti la relanti si care creste la 40-50 volti cu motorul in turatie (3000 rpm). Asa ar fi normal. Daca exista tensiune si intre oricare din cele trei fire galbene din mufa si sasiul motocicletei, atunci una sau mai multe infasurari ale statorului dau la masa si e problema. Astept alte detalii. Intre timp incerc sa te aju si cu ceva scheme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 (editat) Statorul si regulatorul (desen). Regulatoarele nu cad asa usor. Mai repede se termina statorul. Uite si un link: http://www.ronayers.com/fiche/frames.cfm?m...50&parent=10700 VN750.doc fault_finding.pdf Editat Noiembrie 6, 2005 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 7, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2005 ms f mult, am sa listez tot ce ai trimis si sa-i duc la proprietaru motorului respectiv.... daca mai apare ceva iti dau un PM... PS. o schema electrica de genu care fir unde si de unde se duce nu ai? ca daca are de gand sa refaca tot sistemu electric ar cam fii de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 7, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2005 am gasit pe net tot manualu pt vn 750 ... 2995 de pagini in manual era si scema electrica atat pt tot sistemul electric cat si pt subansamblele separat. toata schema electrica nu cred ca incape pe un A2 asa de mare ii, asa ca o pun aci scema electrica doar pt incarcare, poate o sa aveti nevoie careva de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.