ionut73 Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Salutare tovarasi La unii e zapada, la unii e frig, la altii nu sunt picioare suficiente ... asa ca hai sa mai adunam informatii. Ma gandesc sa-mi pun pe 300 un ventilator cu comanda la buton. Ce ventilatoare ati pus pe 2 timpi? De unde? la ce bani? cum ati facut prinderile? Idei, poze, link-uri ... toate sunt binevenite. merci Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Ionute, eu zic sa apuci intai sa te dai cu el..sa stii ca fierbe fff greu. Nu cred ca este nevoie de asa ceva. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 250`u meu fierbe destul de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Ma gandesc sa-mi pun pe 300 un ventilator cu comanda la buton. Da' de ce? Să fie, acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 eu zic sa apuci intai sa te dai cu el..sa stii ca fierbe fff greu. cum zicea si seseko - sa fie acolo, ca nu cere de mancare Eu am vazut 2t scotand aburi pe nari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) cum zicea si seseko - sa fie acolo, ca nu cere de mancare Eu am vazut 2t scotand aburi pe nari Pai de obicei nu se pune ventilator ca 2t are regim termic de lucru mult mai scazut decat 4t(ar fi mai bine sa pui un vas de expansiune,cum se procedeaza in State) nici nu stiu daca instalatia electrica rezista,la un moment dat fiecare fierbe... 250`u meu fierbe destul de repede poate capacul de la radiator nu inchide bine,am patit si yo cu exc-ul meu Editat Decembrie 16, 2008 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 nici nu stiu daca instalatia electrica rezista,la un moment dat fiecare fierbe... REZISTA...si daca fierbe si cu 1 ventilator, pui 2ua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 sa revenim - ce solutiii ati ales? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 sa revenim - ce solutiii ati ales? salut Ionut,si parerea mea e ca nu merita(a mea nu a fiert niciodata si crede-ma ca a fost testata )dar daca insisti poti pune chitul original de la ktm.eu l-am vazut la cineva pe un 250 dar mi-a zis ca l-a pornit de 2 ori vara!oricum poti incerca,nu costa nici o avere(80-90 de euro)te gandesti ca la anul campionatul va fi mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) te gandesti ca la anul campionatul va fi mai greu? nu in campionat fierbe, unde e traseu gandit de oameni. in general il fierbi cand intri unde nu trebuie ... Stii tu cand zici "hai bai sa o taiem pe aici ca sigur iesim" :-) Nu stiam ca e kit la ktm pentru 2 timpi. Stiam ca e doar pentru 4 timpi. Editat Decembrie 16, 2008 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 nu in campionat fierbe, unde e traseu gandit de oameni. in general il fierbi cand intri unde nu trebuie ... Stii tu cand zici "hai bai sa o taiem pe aici ca sigur iesim" :-)Nu stiam ca e kit la ktm pentru 2 timpi. Stiam ca e doar pentru 4 timpi. vazusem afara(italia)de ce nu ar fi si aici?oricum,nu sunt foarte priceput,dar 2t sau 4t nu tot pe 12 v functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 pt tine e usor pt ca ai baterie, iei un intrerupator bimetal (normal inchis) de 70 grade sau 90 (nu trebuie sa gauresti radiatorul ) si un ventilator sau doua de PC de 12 cm, daca te uiti pe schima electrica ai sa vezi ca ai 2 fire special pt cooling fan ps am impresia ca mai am eu intrerupator bimetal n/i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 pt tine e usor pt ca ai baterie, iei un intrerupator bimetal (normal inchis) de 70 grade sau 90 (nu trebuie sa gauresti radiatorul ) si un ventilator sau doua de PC de 12 cm, daca te uiti pe schima electrica ai sa vezi ca ai 2 fire special pt cooling fan ps am impresia ca mai am eu intrerupator bimetal n/i Si o sa reziste la noroi si apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) pt tine e usor pt ca ai baterie, iei un intrerupator bimetal (normal inchis) de 70 grade sau 90 (nu trebuie sa gauresti radiatorul ) si un ventilator sau doua de PC de 12 cm, daca te uiti pe schima electrica ai sa vezi ca ai 2 fire special pt cooling fan ps am impresia ca mai am eu intrerupator bimetal n/i nu recommand ventilator de pc deoarece poate intra namol la lagar/rulmenti si te c*ci pe el , in plus nici nu prea au suflu . nunai seria EHE de la Delta poate e in stare de ceva . recomand kitul ktm dar cu urmatoarea modificare ( pentru a nu consuma curent din baterie ) se introduce o punte redresoare in circuit pentru a alimenta ventilatorul numai atunci cind motorul este pornit puntea se fixeaza de cadru sub termostat . firelor de la ventilator li se monteaza papuci si se izoleaza cu termocontractil . siguranta o agat de cablurile ce duc la ghidon pentru a fi la indemina . puntea redresoare este de 35 amperi pentru ca are terminale compatibile cu papucii si la 35A nici nu se arde ( 10 lei la conexelectronic ) detalii suplimentare pe privat si pot reveni cu poze Editat Decembrie 16, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 mai am vb cu un baiat din america imi spunea ca el are ventilator de pc de la Delta pret 15$, cica il are de 1 an si a mers cu el prin, noroaie praf zapada + spalari motoreta, si inca functioneaza, plus ca nu i a main fiert motorul de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 nu recommand ventilator de pc deoarece poate intra namol la lagar/rulmenti si te c*ci pe el , in plus nici nu prea au suflu . nunai seria EHE de la Delta poate e in stare de ceva .recomand kitul ktm dar cu urmatoarea modificare ( pentru a nu consuma curent din baterie ) se introduce o punte redresoare in circuit pentru a alimenta ventilatorul numai atunci cind motorul este pornit puntea se fixeaza de cadru sub termostat . firelor de la ventilator li se monteaza papuci si se izoleaza cu termocontractil . siguranta o agat de cablurile ce duc la ghidon pentru a fi la indemina . puntea redresoare este de 35 amperi pentru ca are terminale compatibile cu papucii si la 35A nici nu se arde ( 10 lei la conexelectronic ) detalii suplimentare pe privat si pot reveni cu poze ca sa nu "linga bateria"eu am facut o treaba muuult mai simpla..am taiat unul din firele ce duc de la bimetal la ventilator ,si am montat un intrerupator pe ele,prin prelungirea celor 2 fire pana la pompa de ambreiaj..intrerupatorul este de fapt butonul de semnalizare..mai concret cand semnalizez stanga sufla(asta doar in conditiile in care bimetalul inchide circuitul)si cand dau pe neutral se opreste..dupa ce motorul s-a posetat nu opriti imediat ventilatorul,mai lasati-l vreo 30 de sec sa functioneze ca sa poata prelua din socul termic generat de oprirea pompei de apa..costuri..daca ai un fir in casa..o bere pe care o bagi tot tu..pe mine atat ma costat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) ca sa nu "linga bateria"eu am facut o treaba muuult mai simpla..am taiat unul din firele ce duc de la bimetal la ventilator ,si am montat un intrerupator pe ele,prin prelungirea celor 2 fire pana la pompa de ambreiaj..intrerupatorul este de fapt butonul de semnalizare..mai concret cand semnalizez stanga sufla(asta doar in conditiile in care bimetalul inchide circuitul)si cand dau pe neutral se opreste..dupa ce motorul s-a posetat nu opriti imediat ventilatorul,mai lasati-l vreo 30 de sec sa functioneze ca sa poata prelua din socul termic generat de oprirea pompei de apa **..costuri..daca ai un fir in casa..o bere pe care o bagi tot tu..pe mine atat ma costat.. automatizare de .... ceapeu . mai simplu lasi firul de masa neconectat si il atingi de ghidon cind iese abur . ** asta-i un mit . daca nu mai ai motorul in functiune deci nu exista aport de caldura nu are cine sa produca soc termic, din contra racirea fortata a apei prin functionarea ventilatorului genereaza gradient de temperatura mai mare in motor . daca se opresc simultan ventilatorul si motorul, acesta din urma se raceste linistit ( prin radiatie si convectie libera ) pina la temperatura ambianta . Editat Decembrie 16, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 automatizare de .... ceapeu .mai simplu lasi firul de masa neconectat si il atingi de ghidon cind iese abur . ceapeu ceapeu,dar functioneaza fara greseala de ani buni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 ce de idei!!! Eu o sa il montez cu buton de on off. Acum am aflat ca e acelasi ventilator ca la 4 timpi. O sa-l pun pe ala si o comanda pe ghidon (sau o sa folosesc comanda de la semnalizare). Nu o sa-l folosesc f des. Dar sa fie acolo cand o sa-mi trebuiasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) pune i buton on/off si un intrerupator bimetal, il prinzi cu soricei de radiator, cand ajunge la o anumita temperatura intra el in functiune automat, cand scade sub n grade intrerupe circuitul Editat Decembrie 17, 2008 de Covaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Nu folosi firele sPeciale de ventilator. Alea vin direct de la baterie si o sa ramai fara baterie foarte rePede in Padure. Cauta in schema electrica un fir care sa aiba + doar cand merge motorul. Eu asa am facut. Am Pus, insa, un ventilator normal de PC care, bineinteles, nu face fata. E mai bine decat deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 Nu folosi firele sPeciale de ventilator. Alea vin direct de la baterie si o sa ramai fara baterie foarte rePede in Padure. am zis - o sa-l pun cu comanda la buton. si la mine nu e mare problema daca raman fara baterie in padure - 2t porneste la sfert de carja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 unul din firele de alternativ ce intra in releul de incarcare invarte fara probleme un motor de racire cu conditia sa nu fie pornit si farul(ca isi ia curent de pe acelashi fir). Si eu am vrut sa imi pun la al meu acuma cat e iarna dar vb lui Ion niste poze, linkuri .... nush ce motoras sa folosesc*am auzit ca sunt ceva tzapene de cooler dar nu tin numa o juma de sezon. Cum spuneau baietii kit original KTM nush daca se merita plus ca nu isi avea rostul topicul asta.. nu atzi auzit ca e criza financiara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) unul dintre firele de alternativ ce intra in releul de incarcare invarte fara probleme un motor de racire 1) cu conditia sa nu fie pornit si farul (pentru ca isi ia curent de pe se alimenteaza de la acelaÂşi fir). Si eu am vrut sa-mi pun la al meu acum cat este iarna 2) dar vb. lui Ion niste poze, linkuri .... nush stiu ce motoras sa folosesc*am auzit ca sunt unele țapene, de cooler, dar nu tin numa o juma de sezon. Cum spuneau baietii, kit original KTM nu stiu daca se merita, cred ca nu isi are rostul topicul asta 3) .. nu ați auzit ca este criza financiara ? 1) Firul nu invirte nimic ! 2) Ventilatorul este folositor mai ales vara, daca este criza, poti amina achizitia pina vara viitoare. * bine ar fi sa fie motor de curent alternativ la 12V !! 3) Este numai parerea ta . Alti utilizatori ai forumului pot gasi aici informatii utile. Te asteptam in toamna, la urmatoarea reexaminare ! Editat Decembrie 17, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 1) Firul nu invirte nimic !2) Ventilatorul este folositor mai ales vara, daca este criza, poti amina achizitia pina vara viitoare. * bine ar fi sa fie motor de curent alternativ la 12V !! 3) Este numai parerea ta . Alti utilizatori ai forumului pot gasi aici informatii utile. Te asteptam in toamna, la urmatoarea reexaminare ! Iertatzi greshalile de ortografie maria tah rector. 1 firul invarte ce vrea pwla tah (cati ani de exp ai sa te contrazici cu mine si pe ce baza le dovedesti?) 2 ventilatorul il folosesc la orice panta plina cu iarba inghetata cand turez sa rupa crampoanele de spate sa pot urca odata(buctis)daca e criza nu ma stresez cu alte cheltuieli suplimentare dar banuiesc, (atentie am pus virgula) ca mamica tah se ocupa de restul cheltuielilor si ai toti banii din lume sa iti iei motorashe KTM. 3 sustin parerea alti utilizatori muuuuult mai vechi si mult mai batrani ca tine au gasit ,gasesc si vor gasii informatii ...90% eronate scrise de pe google asa de juniori ca tine dar fiecare isi alege informatia care o crede mai plauzibila ca deh` e democratie. Toate cele bune P.S. am o biblioteca plina cu sute de carti de electronica,electrotehnica si alte dracii de automatizari daca te intereseaza sa le citesti tii le trimit prin curierat sa te documentezi ca eu le`am citit deja pe toate. Si sa nu uitam milioanele de site`uri disponibile pe internet. Nu`ti casca gura de`am pixu ca te mananca lupii aia mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.