Sari la conținut

ventilator pe KTM EXC 300


Postări Recomandate

Salutare tovarasi

 

La unii e zapada, la unii e frig, la altii nu sunt picioare suficiente :smoke: ... asa ca hai sa mai adunam informatii.

Ma gandesc sa-mi pun pe 300 un ventilator cu comanda la buton. Ce ventilatoare ati pus pe 2 timpi? De unde? la ce bani? cum ati facut prinderile?

Idei, poze, link-uri ... toate sunt binevenite.

 

merci

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cum zicea si seseko - sa fie acolo, ca nu cere de mancare :smoke:

Eu am vazut 2t scotand aburi pe nari

Pai de obicei nu se pune ventilator ca 2t are regim termic de lucru mult mai scazut decat 4t(ar fi mai bine sa pui un vas de expansiune,cum se procedeaza in State) nici nu stiu daca instalatia electrica rezista,la un moment dat fiecare fierbe...

 

250`u meu fierbe destul de repede

poate capacul de la radiator nu inchide bine,am patit si yo cu exc-ul meu

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa revenim - ce solutiii ati ales?

 

salut Ionut,si parerea mea e ca nu merita(a mea nu a fiert niciodata si crede-ma ca a fost testata :smoke: )dar daca insisti poti pune chitul original de la ktm.eu l-am vazut la cineva pe un 250 dar mi-a zis ca l-a pornit de 2 ori vara!oricum poti incerca,nu costa nici o avere(80-90 de euro)te gandesti ca la anul campionatul va fi mai greu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te gandesti ca la anul campionatul va fi mai greu? :smoke:

 

nu in campionat fierbe, unde e traseu gandit de oameni. in general il fierbi cand intri unde nu trebuie ... Stii tu cand zici "hai bai sa o taiem pe aici ca sigur iesim" :-)

Nu stiam ca e kit la ktm pentru 2 timpi. Stiam ca e doar pentru 4 timpi.

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu in campionat fierbe, unde e traseu gandit de oameni. in general il fierbi cand intri unde nu trebuie ... Stii tu cand zici "hai bai sa o taiem pe aici ca sigur iesim" :-)

Nu stiam ca e kit la ktm pentru 2 timpi. Stiam ca e doar pentru 4 timpi.

 

vazusem afara(italia)de ce nu ar fi si aici?oricum,nu sunt foarte priceput,dar 2t sau 4t nu tot pe 12 v functioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt tine e usor pt ca ai baterie, iei un intrerupator bimetal (normal inchis) de 70 grade sau 90 (nu trebuie sa gauresti radiatorul :smoke: ) si un ventilator sau doua de PC de 12 cm, daca te uiti pe schima electrica ai sa vezi ca ai 2 fire special pt cooling fan

 

ps am impresia ca mai am eu intrerupator bimetal n/i

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt tine e usor pt ca ai baterie, iei un intrerupator bimetal (normal inchis) de 70 grade sau 90 (nu trebuie sa gauresti radiatorul :smoke: ) si un ventilator sau doua de PC de 12 cm, daca te uiti pe schima electrica ai sa vezi ca ai 2 fire special pt cooling fan

 

ps am impresia ca mai am eu intrerupator bimetal n/i

Si o sa reziste la noroi si apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt tine e usor pt ca ai baterie, iei un intrerupator bimetal (normal inchis) de 70 grade sau 90 (nu trebuie sa gauresti radiatorul :smoke: ) si un ventilator sau doua de PC de 12 cm, daca te uiti pe schima electrica ai sa vezi ca ai 2 fire special pt cooling fan

 

ps am impresia ca mai am eu intrerupator bimetal n/i

nu recommand ventilator de pc deoarece poate intra namol la lagar/rulmenti si te c*ci pe el , in plus nici nu prea au suflu . nunai seria EHE de la Delta poate e in stare de ceva .

recomand kitul ktm dar cu urmatoarea modificare ( pentru a nu consuma curent din baterie )

se introduce o punte redresoare in circuit pentru a alimenta ventilatorul numai atunci cind motorul este pornit

puntea se fixeaza de cadru sub termostat . firelor de la ventilator li se monteaza papuci si se izoleaza cu termocontractil .

siguranta o agat de cablurile ce duc la ghidon pentru a fi la indemina . puntea redresoare este de 35 amperi pentru ca are terminale compatibile cu papucii si la 35A nici nu se arde :D

( 10 lei la conexelectronic )

 

detalii suplimentare pe privat si pot reveni cu poze

post-37333-1229451470_thumb.jpg

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recommand ventilator de pc deoarece poate intra namol la lagar/rulmenti si te c*ci pe el , in plus nici nu prea au suflu . nunai seria EHE de la Delta poate e in stare de ceva .

recomand kitul ktm dar cu urmatoarea modificare ( pentru a nu consuma curent din baterie )

se introduce o punte redresoare in circuit pentru a alimenta ventilatorul numai atunci cind motorul este pornit

puntea se fixeaza de cadru sub termostat . firelor de la ventilator li se monteaza papuci si se izoleaza cu termocontractil .

siguranta o agat de cablurile ce duc la ghidon pentru a fi la indemina . puntea redresoare este de 35 amperi pentru ca are terminale compatibile cu papucii si la 35A nici nu se arde :smoke:

( 10 lei la conexelectronic )

 

detalii suplimentare pe privat si pot reveni cu poze

ca sa nu "linga bateria"eu am facut o treaba muuult mai simpla..am taiat unul din firele ce duc de la bimetal la ventilator ,si am montat un intrerupator pe ele,prin prelungirea celor 2 fire pana la pompa de ambreiaj..intrerupatorul este de fapt butonul de semnalizare..mai concret cand semnalizez stanga sufla(asta doar in conditiile in care bimetalul inchide circuitul)si cand dau pe neutral se opreste..dupa ce motorul s-a posetat nu opriti imediat ventilatorul,mai lasati-l vreo 30 de sec sa functioneze ca sa poata prelua din socul termic generat de oprirea pompei de apa..costuri..daca ai un fir in casa..o bere pe care o bagi tot tu..pe mine atat ma costat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu "linga bateria"eu am facut o treaba muuult mai simpla..am taiat unul din firele ce duc de la bimetal la ventilator ,si am montat un intrerupator pe ele,prin prelungirea celor 2 fire pana la pompa de ambreiaj..intrerupatorul este de fapt butonul de semnalizare..mai concret cand semnalizez stanga sufla(asta doar in conditiile in care bimetalul inchide circuitul)si cand dau pe neutral se opreste..dupa ce motorul s-a posetat nu opriti imediat ventilatorul,mai lasati-l vreo 30 de sec sa functioneze ca sa poata prelua din socul termic generat de oprirea pompei de apa **..costuri..daca ai un fir in casa..o bere pe care o bagi tot tu..pe mine atat ma costat..

automatizare de .... ceapeu :wave: .

mai simplu lasi firul de masa neconectat si il atingi de ghidon cind iese abur . ;)

 

** asta-i un mit . daca nu mai ai motorul in functiune deci nu exista aport de caldura nu are cine sa produca soc termic, din contra racirea fortata a apei prin functionarea ventilatorului genereaza gradient de temperatura mai mare in motor . daca se opresc simultan ventilatorul si motorul, acesta din urma se raceste linistit ( prin radiatie si convectie libera ) pina la temperatura ambianta .

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

automatizare de .... ceapeu :lol: .

mai simplu lasi firul de masa neconectat si il atingi de ghidon cind iese abur . ;)

:wave: ;) :D ceapeu ceapeu,dar functioneaza fara greseala de ani buni..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce de idei!!!

Eu o sa il montez cu buton de on off. Acum am aflat ca e acelasi ventilator ca la 4 timpi. O sa-l pun pe ala si o comanda pe ghidon (sau o sa folosesc comanda de la semnalizare). Nu o sa-l folosesc f des. Dar sa fie acolo cand o sa-mi trebuiasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu folosi firele sPeciale de ventilator. Alea vin direct de la baterie si o sa ramai fara baterie foarte rePede in Padure. Cauta in schema electrica un fir care sa aiba + doar cand merge motorul. Eu asa am facut. Am Pus, insa, un ventilator normal de PC care, bineinteles, nu face fata. E mai bine decat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu folosi firele sPeciale de ventilator. Alea vin direct de la baterie si o sa ramai fara baterie foarte rePede in Padure.

 

am zis - o sa-l pun cu comanda la buton. si la mine nu e mare problema daca raman fara baterie in padure - 2t porneste la sfert de carja ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul din firele de alternativ ce intra in releul de incarcare invarte fara probleme un motor de racire cu conditia sa nu fie pornit si farul(ca isi ia curent de pe acelashi fir). Si eu am vrut sa imi pun la al meu acuma cat e iarna dar vb lui Ion niste poze, linkuri .... nush ce motoras sa folosesc*am auzit ca sunt ceva tzapene de cooler dar nu tin numa o juma de sezon. Cum spuneau baietii kit original KTM nush daca se merita plus ca nu isi avea rostul topicul asta.. nu atzi auzit ca e criza financiara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul dintre firele de alternativ ce intra in releul de incarcare invarte fara probleme un motor de racire 1) cu conditia sa nu fie pornit si farul (pentru ca isi ia curent de pe se alimenteaza de la acelaÂşi fir). Si eu am vrut sa-mi pun la al meu acum cat este iarna 2) dar vb. lui Ion niste poze, linkuri .... nush stiu ce motoras sa folosesc*am auzit ca sunt unele țapene, de cooler, dar nu tin numa o juma de sezon. Cum spuneau baietii, kit original KTM nu stiu daca se merita, cred ca nu isi are rostul topicul asta 3) .. nu ați auzit ca este criza financiara ?

1) Firul nu invirte nimic !

2) Ventilatorul este folositor mai ales vara, daca este criza, poti amina achizitia pina vara viitoare.

* bine ar fi sa fie motor de curent alternativ la 12V !!

3) Este numai parerea ta . Alti utilizatori ai forumului pot gasi aici informatii utile.

 

Te asteptam in toamna, la urmatoarea reexaminare !

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Firul nu invirte nimic !

2) Ventilatorul este folositor mai ales vara, daca este criza, poti amina achizitia pina vara viitoare.

* bine ar fi sa fie motor de curent alternativ la 12V !!

3) Este numai parerea ta . Alti utilizatori ai forumului pot gasi aici informatii utile.

 

Te asteptam in toamna, la urmatoarea reexaminare !

 

 

Iertatzi greshalile de ortografie maria tah rector.

 

1 firul invarte ce vrea pwla tah (cati ani de exp ai sa te contrazici cu mine si pe ce baza le dovedesti?)

2 ventilatorul il folosesc la orice panta plina cu iarba inghetata cand turez sa rupa crampoanele de spate sa pot urca odata(buctis)daca e criza nu ma stresez cu alte cheltuieli suplimentare dar banuiesc, (atentie am pus virgula) ca mamica tah se ocupa de restul cheltuielilor si ai toti banii din lume sa iti iei motorashe KTM.

3 sustin parerea alti utilizatori muuuuult mai vechi si mult mai batrani ca tine au gasit ,gasesc si vor gasii informatii ...90% eronate scrise de pe google asa de juniori ca tine dar fiecare isi alege informatia care o crede mai plauzibila ca deh` e democratie.

Toate cele bune

 

P.S. am o biblioteca plina cu sute de carti de electronica,electrotehnica si alte dracii de automatizari daca te intereseaza sa le citesti tii le trimit prin curierat sa te documentezi ca eu le`am citit deja pe toate. Si sa nu uitam milioanele de site`uri disponibile pe internet. Nu`ti casca gura de`am pixu ca te mananca lupii aia mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...