pustia neagra Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 salut , vine vremea cand trebuie sa mai schimbi motorul, am calarit un sport toruing fzr 1000 si nu stiu ce sa aleg dintre urmatoarele zx 10 2006 sau miar k5 , pentru ca sunt cam apropiate ca pret dar nu stiu fiabilitatea la nici una pentru ca sincer nu le-am condus, astept raspunsuri cu rabdare , multumesc hai fratilor ca vine primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Sa incep cu zx10,este super stabila si asezata in viraje ca ai impresia ca sta pe sine.Franele desi "sunt cele mai bune" scrie la revista mie nu mi-au placut deloc.Acum,la a mea am vazut scurgeri de ulei in primii 10000km la chiulasa sau cum se scrie ma rog,am crezut ca sunt ghinionist dar la fel a patit un prieten care avea una identica.Precizez ca ambele fusesera luate de noi si eram primii proprietari.Si acum k5,de asta nu am avut dar am avut k6 care este identic.Care are frane,care este o motoreta "din alt film" este ceva spectaculos,te surprinde mereu cu cate ceva.Eu am avut probleme de adaptare o perioada destul de lunga pt ca este naravase rau.In rest in 14000km nu a dat nici un semn de oboseala,singura problema dar care o au toate este ambreiajul care cupleaza brusc cateodata in treapta 1a ceea ce te face sa fi atent cum eliberezi maneta de ambreiaj.In concluzie votez cu K-ul si te sfatuiesc sa-l tratezi cu respect!Dc mai ai intrebari ai id meu la profil sai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pustia neagra Postat Decembrie 18, 2008 Autor Share Postat Decembrie 18, 2008 multumesc pentru cele mentionate , dar am gasit si k5 pe la 5500- 6000 de euro , nu stiu cat de reale sunt preturile si daca , cu aparitia noului model 2009 vor mai scadea preturile la modelele anterioare . mai astept raspunsuri multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Confirm faza cu franele de ZX-10R 2006, am mers si sunt praf, rau de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pustia neagra Postat Decembrie 18, 2008 Autor Share Postat Decembrie 18, 2008 sincer nu ma asteptam la faza cu franele pentru zx10 2006 sa fie asa de varza cum spuneti voi, mai ales ca am vazut ca foloseau placute individuale pentru fiecare pistonas , aspectul asta da de gandit totusi, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 nici nu sunt varza, dimpotriva, trebuie sa tragi ceva mai tare de ele dar isi fac treaba foarte bine. odata ce te obisnuiesti cu ele le si simti mai bine decat pe alte motoare, k5 included! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 K5 este mai violent, pozitia e un pic mai incomoda la zx10 ptr ca oarecum stai in maini si cea mai buna comparatie o faci mergand cu ambele in aceeasi zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pustia neagra Postat Decembrie 18, 2008 Autor Share Postat Decembrie 18, 2008 parerea mea este ca VIOLENT nu poate fi catalogat ca un minus odata ce ai o incheietura cumpatata , ma gandesc cu siguranta la un K5, astept sa vad cu criza asta ce se intampla prin italia, germania, spania , poate am noroc lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 K5 este mai violent, pozitia e un pic mai incomoda la zx10 ptr ca oarecum stai in maini si cea mai buna comparatie o faci mergand cu ambele in aceeasi zi sigur vorbesti de modelul 2006-2007? eu le-am condus pe amandoua si mi se pare tocmai invers, k6-le iti preseaza incheieturile, zx10 are explozie de putere pe la 7-8000 ture, se aude f bine si este chiar comod! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Te contrazic dar pozitia pe zx10 este recunoscuta ca fiind "mai race" deci mai incomoda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 depinde si de inaltimea fiecaruia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Inaltimea nu are de a face cu pozitia in sa.E vorba de pozitia picioarelor in scarite,mai sus mai jos coatele daca lovesc in ele,ma rog si per ansamblu la suzuki atingi mai bine cu picioarele dar inaltimea seii este aprox la fel numai ca fiind mai ingusta ai picioarele mai apropiate deci atingi mai bine pamantul la statul pe loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pustia neagra Postat Decembrie 23, 2008 Autor Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) alte date mecanice? mai are cineva cu asemenea motoare? plusuri sau minusuri, NU TINETI NUMAI PENTRU VOI Editat Decembrie 23, 2008 de pustia neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.