Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator stress_L&P
ei uite aici e o problema, decat sa nu il deranjez si sa nu imi dea prioritate sau sa intre in mine ca schimba cd-ul sau se scarpina la c*aie mai bine vin cu toate xenoanele aprinse si cu toate injuraturile pe care le iau macar ajung intreg acasa. eu unu o sa imi iau bixenon si o sa merg cu ambele faze aprinse, indiferent daca e sau nu frumos ceea ce fac.

 

la fel de bine exista riscul sa iti faca fitze tocmai pt. ca l-ai deranjat cu xenonul tau. :cheers: faza cu prioritatea sa stii ca indiferent de cate xenoane ai pe el cand o sa vada un singur far tot o sa se bage daca e sa fie tartan, de obicei te confunda cu un scuter si cand ajungi in dreptul lor isi schimba complet atitudinea. totul depinde de fapt de tine si de conduita preventiva. nu de altii. cu ce te incalzeste pe tine daca, de exemplu intra unu' de asta in fatza ta, te da jos si ramai paralizat si el plateste si/sau face puscarie? iti zic eu: cu nimic! mai bine lasi de la tine decat sa suferi aiurea. incetineste si tu la intersectii un pic, dealtfel scrie si in codul rutier sa faci asta. poti opri cand se baga gibonul. iar de bixenon sa stii ca nu are 2 faze. este becul aprins care este miscat in fatza sau in spate de un electromagnet. in concluzie nu poti folosi decat o faza. sa stii ca nu intotdeauna este bine sa raspunzi la foc tot cu foc. cateodata e bine sa folosesti si apa. ideea e ca poti sa deranjezi mult mai mult cu un xenon prost de asta si sa atragi asupra ta unele lucruri care altfel nu ti s-ar intampla. sa stii ca becul de care ti-am spus chiar face zi in fatza ta si te vede lumea, treaba e ca nu disperseaza aiurea lumina care iese din far, cei de pe contrasens nefiind orbiti de "halo-ul" sau aura din jurul farului cum se intampla in cazul unui xenon. sa nu mai vorbesc de lumina usor albastruie daca alegi o temperatura mai mica sau chiar albastruie daca esti intr-adevar marlan care de fapt tot pe tine te oboseste. becul despre care spun eu are o lumina alba cu o foarte, foarte usoara tenta galbuie, aproape insesizabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel de bine exista riscul sa iti faca fitze tocmai pt. ca l-ai deranjat cu xenonul tau. :cheers: faza cu prioritatea sa stii ca indiferent de cate xenoane ai pe el cand o sa vada un singur far tot o sa se bage daca e sa fie tartan, de obicei te confunda cu un scuter si cand ajungi in dreptul lor isi schimba complet atitudinea. totul depinde de fapt de tine si de conduita preventiva. nu de altii. cu ce te incalzeste pe tine daca, de exemplu intra unu' de asta in fatza ta, te da jos si ramai paralizat si el plateste si/sau face puscarie? iti zic eu: cu nimic! mai bine lasi de la tine decat sa suferi aiurea. incetineste si tu la intersectii un pic, dealtfel scrie si in codul rutier sa faci asta. poti opri cand se baga gibonul.

pai uite ca eu tot incetinesc inaintea intersectiilor si ii vad fatzaul aluia din masina cum se uita ca vaca la mine si nu isi da seama ca vine ceva spre el, daca nu are forma de masina inseamna ca poa sa treaca intersectia, cred ca asa gandesc astia..

iar de bixenon sa stii ca nu are 2 faze. este becul aprins care este miscat in fatza sau in spate de un electromagnet. in concluzie nu poti folosi decat o faza.

pai da, stiu ca se misca cu magnet, in schimb efectul este acelasi. nu ai avea cum sa dai flash daca ar fi doua becuri separate pt ca dureaza cateva sec bune pana se aprinde.

 

sa stii ca nu intotdeauna este bine sa raspunzi la foc tot cu foc. cateodata e bine sa folosesti si apa. ideea e ca poti sa deranjezi mult mai mult cu un xenon prost de asta si sa atragi asupra ta unele lucruri care altfel nu ti s-ar intampla. sa stii ca becul de care ti-am spus chiar face zi in fatza ta si te vede lumea, treaba e ca nu disperseaza aiurea lumina care iese din far, cei de pe contrasens nefiind orbiti de "halo-ul" sau aura din jurul farului cum se intampla in cazul unui xenon. sa nu mai vorbesc de lumina usor albastruie daca alegi o temperatura mai mica sau chiar albastruie daca esti intr-adevar marlan care de fapt tot pe tine te oboseste. becul despre care spun eu are o lumina alba cu o foarte, foarte usoara tenta galbuie, aproape insesizabila.

cred ca 6k e cea mai buna alegere, 8k deja e pt tzarani (ex BMW316i '1994) si de la 10k in sus e pt aia care si-au luat tzeapa si au crezut ca cu cat e mai mare cifra aia au xenoane mai bengoase dar in schimb s-au ales cu niste becuri mov.. :bounce:

 

eu am avut 4300 pe masina si vedea super, mai ales ca pe ceata vedeam putin mai departe decat altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada de banare, am revenit. Vad ca ati avut spor. :)

 

 

bine ai revenit :bounce: :)

 

 

decat sa va chinuiti sa faceti modificari, de ce nu mergeti cu faza lunga si gata, eu mai mereu o folosesc si tzaranul tot tzaran va ramane ori cat l-ai orbi si tot iti va taia calea :cheers: .

 

asfalt uscat :D

Editat de cealadau rf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca la RF400 trebuie baterie de 8 A, dar as vrea sa stiu daca pateste ceva mobra daca ii pun o baterie mai puternica, sa zicem de 10 sau 12 A?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in rosu nu merge nimeni, rf-ul de 600 de abia la 13500 intra in rosu dar nu prea are rost avand in vedere ca rar trebuie sa il duci in 12000 ca dupa aia sa cazi in cuplu in unele trepte. iar despre logica ta cu miarele... chiar n-am ce spune, mi-am promis sa nu mai incerc sa educ ignorantii. iar prietenilor tai le-as sugera sa mai exerseze aritmetica si regula de 3 simpla. ala de 900 poate-poate sa mai scoata un 4.5. 600 niciodata.

 

Adica un motor mai mare si mai greu consuma mai putin decat unul mai mic si mai usor.......pfffai mai, daca ma iau dupa tine ar trebui sa imi iau masina de oras Hummer :bounce: Pai cuplu ala de la motoare mai tu crezi ca de la dumnezo vine, nu tat din benzina arsa cu-n randament termic de 30%identic cu a motorului de 600???

Pai nu, ca 600 e blestemat, numa d-aia ......daca ar fi 601 sau 602 cmc ai scoate si 2% .......mai da ce povesti aveti de sta matza in coada, toti posesprii de ss-uri de 600 ce-i stiu care zic ca si tine stii cum merg cu motoru?......numai peste 10mii stiu schimba in orice situatie, adica niciodata nu au testat v-un consum minim :cheers:

Tu crede cum vrei, daca ti-as spune ca si cu R6 si cu toba sport(cel mai neomogen in reactii motor) scoti daca vrei si 4% tu nu si nu......bine tovarase, da-i inainte, ca printre raceri asa trebe :)

Am mai auzit eu povesti si cu RS-uri la care sub 12% nu scoti numai inafara orasului :D .....extrapolind la un motor de 50 cmc(RS 50) ar trebui sa ia 15% nu?? Pe cand unul d-ala ia 3% :)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Adica un motor mai mare si mai greu consuma mai putin decat unul mai mic si mai usor.......pfffai mai, daca ma iau dupa tine ar trebui sa imi iau masina de oras Hummer :bounce: Pai cuplu ala de la motoare mai tu crezi ca de la dumnezo vine, nu tat din benzina arsa cu-n randament termic de 30%identic cu a motorului de 600???

Pai nu, ca 600 e blestemat, numa d-aia ......daca ar fi 601 sau 602 cmc ai scoate si 2% .......mai da ce povesti aveti de sta matza in coada, toti posesprii de ss-uri de 600 ce-i stiu care zic ca si tine stii cum merg cu motoru?......numai peste 10mii stiu schimba in orice situatie, adica niciodata nu au testat v-un consum minim :cheers:

Tu crede cum vrei, daca ti-as spune ca si cu R6 si cu toba sport(cel mai neomogen in reactii motor) scoti daca vrei si 4% tu nu si nu......bine tovarase, da-i inainte, ca printre raceri asa trebe :)

Am mai auzit eu povesti si cu RS-uri la care sub 12% nu scoti numai inafara orasului .....extrapolind la un motor de 50 cmc(RS 50) ar trebui sa ia 15% nu?? Pe cand unul d-ala ia 3% :)

 

 

lasand la o parte faptul ca tu confunzi 4t cu 2t... diferentele de kg dintre 600 si 1000 din aceleasi generatii sunt mult mai mici decat diferentele de cuplu si cai. ca sa nu mai vorbim de turatiile la care respectivele motoare au cuplul/caii. cu randamentul ala de 30% ai dat-o in bara dar rau de tot.

 

p.s. "cel mai neomogen in reactii motor"? :D tu citesti ce spui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasand la o parte faptul ca tu confunzi 4t cu 2t... diferentele de kg dintre 600 si 1000 din aceleasi generatii sunt mult mai mici decat diferentele de cuplu si cai. ca sa nu mai vorbim de turatiile la care respectivele motoare au cuplul/caii. cu randamentul ala de 30% ai dat-o in bara dar rau de tot.

 

p.s. "cel mai neomogen in reactii motor"? :bounce: tu citesti ce spui?

 

Pune tu mana pe o carte de vo 1200 de pagini de Grundtwald Bertold numita Motoare termice si dupa aia mai vb, pana atunci hai pa.

PS: domne da sa-ti consume tie cu 50% mai mult decat zici aici, sa te vad atunci daca mai tragi de gaz, ca nu mai ajungi in urmatorul "peco" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Pune tu mana pe o carte de vo 1200 de pagini de Grundtwald Bertold numita Motoare termice si dupa aia mai vb, pana atunci hai pa.

PS: domne da sa-ti consume tie cu 50% mai mult decat zici aici, sa te vad atunci daca mai tragi de gaz, ca nu mai ajungi in urmatorul "peco" :cheers:

 

 

de ce? e singura carte pe care ai spicuit-o si nu ai inteles nimic din ea si faci tot felul de conexiuni de-am-pulea? sincer sa fiu esti tampit de-a binelea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit eu povesti si cu RS-uri la care sub 12% nu scoti numai inafara orasului :cheers: .....extrapolind la un motor de 50 cmc(RS 50) ar trebui sa ia 15% nu?? Pe cand unul d-ala ia 3% :bounce:

 

 

ma da ce se stie asta ... cand vrei sa stii despre 125 2t sau 4t sau despre 50 cmc 2 t sa vii sa iti zic cate ceva despre consum ca am avut de fiecare .

despre faptul ca motoarele de 1000 cmc consuma mai putin decat un 600 cmc stie orice nepriceput care o stat macar 5 minute pe langa vreun mecanic sa intrebe ... nu iti tre nush ce date stiintifice ca pt alea ma uit la discovery meri si intreaba un mecanic sa vezi ce iti zice si apoi gandeste`te ca te certi degeaba pe aici ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloooooooooo!

 

Aici se discuta despre suzuki RF si nu de teoria motorului cu ardere interna.

 

Mai lasati d***u off-topicu'.

 

Acum revin cu intrebarea mea: Pe un RF400 daca pun o baterie de 10-12 A in loc de cea stock de 8 A, ma ajuta cu ceva sau risc sa fac vre-o stricaciune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloooooooooo!

 

Aici se discuta despre suzuki RF si nu de teoria motorului cu ardere interna.

 

Mai lasati d***u off-topicu'.

 

Acum revin cu intrebarea mea: Pe un RF400 daca pun o baterie de 10-12 A in loc de cea stock de 8 A, ma ajuta cu ceva sau risc sa fac vre-o stricaciune?

 

ii cam mult chiar 12 a ... io am pus 9 A ... dar 12 mi se pare ca nu o sa iti fie bine pe la instalatie :cheers: ia`ti un 9A ca se aprinde bine .. n`ai probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloooooooooo!

 

Aici se discuta despre suzuki RF si nu de teoria motorului cu ardere interna.

 

Mai lasati d***u off-topicu'.

 

Acum revin cu intrebarea mea: Pe un RF400 daca pun o baterie de 10-12 A in loc de cea stock de 8 A, ma ajuta cu ceva sau risc sa fac vre-o stricaciune?

 

cel mai bine este sa mergi pe ce scrie in carte, adica daca acolo scrie 8A 12V din aia iti pui.. referitor la ce se poate intampla.. alternatorul nu reuseste sa incarce cum trebuie o baterie mai mare..

 

nu pot sa fac o recomandare in acest moment pentru YuASA pentru ca o am doar de 2 sapt dar din ce scrie pe net sunt cam cele mai bune si se descarca mult mai greu cand nu o folosesti decat celelalte baterii. deocamdata sunt f multumit de ea.

 

http://www.motomike.eu/mike/category/10300...4/article/84854

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atata scandal legat de consum.. depinde si de stilul de mers al fiecaruia, depinde de cat de bine sunt reglate carburatoarele, de cat de intreg e motorul samd..

normal ca un v2 o sa aiba cuplu mare la ture mici, pe cand un 4 in linie trebe turat si cursa pistonului e mai scurta..

 

 

http://www.motorcyclefuelconsumption.com/?...p;search=Search

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
cel mai bine este sa mergi pe ce scrie in carte, adica daca acolo scrie 8A 12V din aia iti pui.. referitor la ce se poate intampla.. alternatorul nu reuseste sa incarce cum trebuie o baterie mai mare..

 

nu pot sa fac o recomandare in acest moment pentru YuASA pentru ca o am doar de 2 sapt dar din ce scrie pe net sunt cam cele mai bune si se descarca mult mai greu cand nu o folosesti decat celelalte baterii. deocamdata sunt f multumit de ea.

 

http://www.motomike.eu/mike/category/10300...4/article/84854

 

 

nu spune prostii, incarca foarte bine o baterie de 12 ah. vezi ca pe la service a fost un topic de curand despre baterii, citeste-l, mi-e lene sa explic de ce.

 

ce atata scandal legat de consum.. depinde si de stilul de mers al fiecaruia, depinde de cat de bine sunt reglate carburatoarele, de cat de intreg e motorul samd..

normal ca un v2 o sa aiba cuplu mare la ture mici, pe cand un 4 in linie trebe turat si cursa pistonului e mai scurta..

 

 

http://www.motorcyclefuelconsumption.com/?...p;search=Search

 

 

ia urca-te tu pe motor si vezi in treapta 6 la 100 kmh cat are rf-ul tau :cheers: o sa vezi ca daca ai cauciucul nou or sa fie 5200-5300 rpm, daca e ceva mai uzat in jur de 5000 rpm. la fel si viteza maxima. daca e in stare buna motorul si ai unde sa ii dai si ii dai cum trebuie trebuie sa treaca acul de 260 kmh. real e 245. recomandata e de 228.

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? e singura carte pe care ai spicuit-o si nu ai inteles nimic din ea si faci tot felul de conexiuni de-am-pulea? sincer sa fiu esti tampit de-a binelea...

 

Tu si cu raceri tai de 2 parale care se simt ca niste impotenti printre femei cu brichetele voste bazaitoare de 0.6L si ii dati numai blana sa va tineti de un miar cat de cat mai serios, cauza din care care va imprastiati ca niste baliji pe asfalt sunteti defapt tat mniezu.......ratatule! :cheers: ......bine mai, le stii pe toate, da mai usor cu gazu ca esti pe asfalt romanesc deocamdata :bounce:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atata scandal legat de consum.. depinde si de stilul de mers al fiecaruia, depinde de cat de bine sunt reglate carburatoarele,

de cat de intreg e motorul samd..

normal ca un v2 o sa aiba cuplu mare la ture mici, pe cand un 4 in linie trebe turat si cursa pistonului e mai scurta..

 

Corect......un racer debil scoate cu un miar, doar putin mai mic consumul decat la o bricheta de 600ss

la mers tot in acelas fel, si anume ceva de genul a 14% la miar si 15% la ss, dar un om cu mintea in regula,

si care merge mai tot timpul legal, adica fix invers fatza de "reisar" va scoate un 6 la ss de 600 si 6.2 la miar,

consum mediu al unor motoare de aceeasi generatie.

Un V2, V4, miar are la aceeasi ture mai mare cuplul decat un 600 la care tocmai de aia i spun "bricheta" comparativ cu miaru, dar lucrul asta

nuare chiar mai nici o treaba cu consumul mediu decat la chestiuni de finetze mai mult teoretice(2-3%)....in sensul ca, daca prinzi

un bou in trafic de care vrei sa scapi, iti va fii mai usor cu miaru sa scapi de el, dar logic ca, si consumul va creste pe masura....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Ciclop, adica un magazin de piese auto mai serios. Pret:25 Lei.

 

 

multam de raspuns...o sa caut si eu unul pe la un magazin de piese auto...

 

btw... bordul este iluminat de leduri(si ce tip)? ca as vrea sa schimb culoarea din portocaliu in rosu..

Editat de sambartonro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de raspuns...o sa caut si eu unul pe la un magazin de piese auto...

 

btw... bordul este iluminat de leduri(si ce tip)? ca as vrea sa schimb culoarea din portocaliu in rosu..

 

a, bine ca mi-ai adus aminte. inca nu l-am desfacut dar cel mai probabil sunt becuri in spate. eu o sa il fac albastru sau verde, eventual o sa dau un reply aici cu ce led-uri o sa folosesc.

 

 

nu spune prostii, incarca foarte bine o baterie de 12 ah. vezi ca pe la service a fost un topic de curand despre baterii, citeste-l, mi-e lene sa explic de ce.

 

 

 

 

ia urca-te tu pe motor si vezi in treapta 6 la 100 kmh cat are rf-ul tau :cheers: o sa vezi ca daca ai cauciucul nou or sa fie 5200-5300 rpm, daca e ceva mai uzat in jur de 5000 rpm. la fel si viteza maxima. daca e in stare buna motorul si ai unde sa ii dai si ii dai cum trebuie trebuie sa treaca acul de 260 kmh. real e 245. recomandata e de 228.

 

bine mai, daca zici tu.. asta nu se va observa imediat, dar vorbim peste 2 ani daca ajungem pana atunci si sa nu te miri atunci de ce eu voi folosi aceeasi baterie pe care o am in prezent pe cand tu o sa ai alta.

 

si ca regula generala, orice modificare atrage altele dupa ea! nu ne trezim noi mai destepti ca aia care au proiectat si calculat toate alea cand au construit motoarele astea. stiu ca la romani merge si cu o bucata de sarma dar nu peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...