Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

am ascultat bataia si se aude pe partea stanga din zona alternatorului....am facut chestia care o zici tu si intradevar se diminueaza zgomotul...se poate rezolva cumva chestia asta??(am uploadat si o inregistrare)

si inca ceva ... mi se pare cam moale suspensia... de ex furca fata daca tin frana si ma apas cu putere pe ghidon bratele furcii intra cam jumatate din cursa totala..e normal sau trebuie completat ulei ceva?

 

exact asa face si al meu, zici ca a luat-o pe motorina dintr-o data.. :)

tu ai rezolvat problema la al tau? daca da, ce ai schimbat?

 

 

 

 

 

exact asa face si al meu, zici ca a luat-o pe motorina dintr-o data.. :D

tu ai rezolvat problema la al tau? daca da, ce ai schimbat?

 

am ascultat mai atent, de la alternator se aude.

diseara il scot sa vad ce-i bulit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de umblat la alternator nu am umblat inca pentru ca mi-a picat distributia si de 2 sapt astept piesele ca sa o pun la punct..cand or sa desfaca aia la service motorul ii pun sa se uite si la alternator...sper sa nu mai gasesc si alte bube..

 

oricum bataia aia de la alternator se aude numai la relanti..dar e cam suparatoare ptr ca ai impresia ca asa se aude motorul..plus ca am obsv ca daca ii scad turatia la relanti se aude si mai tare..

Editat de sambartonro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de umblat la alternator nu am umblat inca pentru ca mi-a picat distributia si de 2 sapt astept piesele ca sa o pun la punct..cand or sa desfaca aia la service motorul ii pun sa se uite si la alternator...sper sa nu mai gasesc si alte bube..

 

oricum bataia aia de la alternator se aude numai la relanti..dar e cam suparatoare ptr ca ai impresia ca asa se aude motorul..plus ca am obsv ca daca ii scad turatia la relanti se aude si mai tare..

 

eu mi-am bagat picioarele si o las asa. a trebuit sa dau jos carenele din stanga plus rezervorul plus filtrul de aer ca sa ajung acolo, am dat alternatorul jos (de fapt l-am scos in sus ca altfel nu iese) si nu e de la el, rulmentul si cu simeringul erau stas, nu avea nici un joc pe ax.

deci problema e de mai departe din ce masa o fi sub capacul ala de langa alternator, dar poate la iarna mai desfac acolo, acuma vara am chef sa merg cu motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la mine am observat ca zgomotul vine de la capacul ala de aluminu sub care sunt infasurarile alea de cupru...

 

am inteles ca asta o fi vreun defect de fabricatie la motoarele astea de prin 90 si ceva si apare si pe gsxr, gsxf si nu mai stiu eu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ...

nu mi se mai aprinde bordu ... ce tre sa verific :) ? nu prea le am cu mecanica ... dar atata cred ca descurc si io singur

 

din ce imi aduc aminte, sunt doua mufe care conecteaza bordul, una mare si una mai mica. verific-o pe cea mica poate nu face contact.

daca nu trebuie cautat in manual la electric diagram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat....:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat....:P

Am echilibrat-o dar la vulcanizare de motoare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
am inteles ca asta o fi vreun defect de fabricatie la motoarele astea de prin 90 si ceva si apare si pe gsxr, gsxf si nu mai stiu eu ce.

 

pe katana sigur nu. nu are nici macar pe departe acelasi alternator.

 

am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat....:D

stai linistit, rf-ul de 600 nu e facut sa mearga su peste 200 constant. si sigur nu o sa-l duci peste 200 decat rar. daca vibreaza si suspensiile sunt bune cel mai probabil sunt rotile indoite usor. si nu numai la rf, la orice motor. evident, daca sunt rulmentii buni la randul lor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat....:D

 

poate nu ai pus cauciucul cu bulina in dreptul valvei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o dilema ...azi am fost la o tura afara din oras ...iar un prieten a observat cand trag de gaz ca imi scoate fum negru :D motorul trage nu simt vreo diferenta dar nu stiu cei cu fumul ala negru care apare de pe la 8-9 mii de ture ....daca aveti idee careva poate sa fie de la filtru de aer sa nu se faca amestecul cum trebuie si sa arda mai multa benzina? cam trebuie sal schimb.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca se da si greu rezervoru ala jos... cu o cheie de 10 ii scoti imediat suruburile alea 2 sub sa...ai grija sa nu`i zgarii codita cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca se da si greu rezervoru ala jos... cu o cheie de 10 ii scoti imediat suruburile alea 2 sub sa...ai grija sa nu`i zgarii codita cu el.

nu ca e greu dar mi-e si lene sa dau toate alea jos, trebuie scoasa si codita cu totul ca altfel nu poti desface robinetul ala de benzina.

oricum s-a intamplat ceva ciudat, nu am mers vreo doua zile cu el si am vrut sa il pornesc asa de chestie acu vreo doua seri si a luat-o in doua pistoane. daca tot dau rezervorul jos mi-am comandat 2m de cablu de bujii din ala meserie si o sa imi pun si bujii cu iridium.

cablurile vreau sa le schimb pt ca nu imi place deloc cum stau acolo, daca le ating ies din bobine cam usor si sunt si din alea tari, cred ca nu au fost schimbate niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. AÂş vrea Âşi eu să Âştiu ce ulei folosiți la rf voastre (eu am 600r din 94). Pe mine m-ar tenta un Motul 5100 semisintetic, preț bun Âşi firmă de calitate. Ar mai fi varianta Total (quartz) sintetic, care e la preț ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. AÂş vrea Âşi eu să Âştiu ce ulei folosiți la rf voastre (eu am 600r din 94). Pe mine m-ar tenta un Motul 5100 semisintetic, preț bun Âşi firmă de calitate. Ar mai fi varianta Total (quartz) sintetic, care e la preț ok.

 

Eu mi-am pus Formula 15W50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

are cineva idee unde`mi pot comanda (sau daca imi poate aduce - noi) pinion + foaie pt RF400 ?

 

Foaie spate-49 dinti, Pinion fata-14 dinti

 

14/49/110DID 525 V9/ 110zale este lantul ei original (pe care l-am luat deja)

post-27047-1244625903_thumb.jpg

Editat de inimitabilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...