Inger`Albastru Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Daca nu iti iei cel mai ieftina baterie de pe louis chiar o sa mearga ok. Nu e mare smecherie sa sincronizezi 4 carburatoare.Citeste un tutorial si daca esti o fire mai practica imediat le faci. Daca ai cartea si vrei sa iti cureti carburatoarele imediat le poti da jos si curata.Cu ocazia asta poti verifica si jocul tachetilor daca tot te-ai apucat de demontat.Macar faci o treaba cap coada. In disputa cu 180 nu ma mai implic pentru ca la asta oricum sunt destui teoreticieni.Emppu are dreptate cu janta - 180 sta mai strans la RF600. Legende sunt destule - cu politistul , cresterea consumului, pericolul in viraje - fiecare face ce vrea pe barba lui si pe cunostintele tehnice pe care le are. Mr.Magic succes la vopsit - motorul asta cu o vopsea potrivita poate arata superb. PS:Eu am facut RAR,ITP si Autentificare cu 180/55 pe spate si nimeni nu mi-a spus nimic.Dar am acasa ca back-up un cauciuc de 160 in caz de astfel de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 PS:Eu am facut RAR,ITP si Autentificare cu 180/55 pe spate si nimeni nu mi-a spus nimic.Dar am acasa ca back-up un cauciuc de 160 in caz de astfel de probleme Unde ai facut,Rar-ul,poate la Galati. Incearca sa treci Rar-ul si in Bucuresti cu 180 pe spate,la Voluntari te asteapta ing.Dinicutu ) si mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Buna, Am nevoie de ajutor. Am belite "branhiile" de pe laterale si botul. De unde as putea sa comand componente de carenaj ORIGINALE, adica din plastic nu din fibra de sticla. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOMINA Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Buna, Am nevoie de ajutor. Am belite "branhiile" de pe laterale si botul. De unde as putea sa comand componente de carenaj ORIGINALE, adica din plastic nu din fibra de sticla. Mersi. Vin-o la noi se pare ca mai am ceva pe stoc. Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Referitor la cauciuc,sfatul meu este sa stai in banca ta si sa iti pui 160,pentru ca fabricantul nu a pus de prost 160 si noi suntem mai destepti si punem 180,doar pentru faptul ca arata mai bine.(spune-mi un alt motiv pentru care vrei 180) oricum intre 160 si 180 eu zic ca nu e mare diferenta ca aspect + daca ai nevoie sa treci RAR-ul nu il iei cu 180 sau daca dai pe strada de un domn militian mai rau voitor,are motiv sa-ti ia talonul. Carburatoarele,daca vrei sa strici apuca-te tu de ele,iar standul de la louis este varza,nu poti sa faci nimic cu el. Daca vrei stand da un ban in plus si ia de la Suzuki. Eu cand am fost la RAR nu a avut nimeni nici o treaba puteam sa am orice pe ea. Faza nasoala la noi e ca se uita politistii la cauciucuri daca corespund cu talonu, am 3 prieteni care au muscat-o asa. Deci mai bine sa o lase asa decat sa imbogateasca visteria statului + ca stiu aia de la Suzuki de ce au pus de 160 si nu de 180. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) Salutare ! sunt Teddy si mi-am luat si eu un RF 400...imi place f mult, sunt multumit de ea maine o sa-i schimb bujiile.... cred k NGK normale o sa-i pun... o sa trebuiasca sa-i schimb si semeringurile cat de curand...aveti idee care-ar fi cea mai buna solutie in sensu asta? magazine..etc..preturi multumesc! Editat Noiembrie 7, 2007 de inimitabilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Teddy pune si tu niste poze sa ne clatim ochii NGK simple am si eu, isi fac treaba foarte bine Semeringuri cred ca gasesti si la Louis, cel mai bine mergi la un atelier moto si iti aduc ei Cum ii cu frigul, mai circulati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Teddy pune si tu niste poze sa ne clatim ochii NGK simple am si eu, isi fac treaba foarte bine Semeringuri cred ca gasesti si la Louis, cel mai bine mergi la un atelier moto si iti aduc ei Cum ii cu frigul, mai circulati? Dap..mai circulam:) tu nu circuli ? vorba cuiva...cei care n-au si masini..si am mai adaugat eu..cei care de-abia si-au luat moto. dar de ce sa vorbesc...ca azi am vazut multe motoare...mai ales pe la eroilor unde am avut o filmare si am stat cateva ore. am rezolvat cu bujiile, NGK normale (aveam ceva pe iridium..bune da cam pretentioase...erau concepute sa merg cam cu 9000rpm ...pt a`si faca ele treaba bine...) ceea ce in oras..nici dac`as vrea n-as putea. m-au costat 150ron toate 4, si st f multumit de ele; porneste "la sfert". semeringurile sper sa le schimb in max o sapt jumate... iar apropo de poze, pe Matilda am luat-o de la iulia_aluna (ea a botezat-o asa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 La cluj s-o apucat sa ninga dar am prins azi umpic de vreme si am mers pana la reghin, doamne feri tot mi-or inghetat oasele. Nu-i mai loc de drumuri lungi pana la primavara. inimitabile imi place casca si geaca numa ca trage spre kawasaki bafta si spor la treaba ca sezonu-i gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Si la Bucuresti ninge acum...si cand ma gandesc ca acum 4 ore eram calare pe moto... prima oara cand nu ma bucur la prima ninsoare dar...o sa`ncerc totusi... Bine ca sta`n garaj . . . Mailda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Ai rabdare,stiu ca e greu...dar e si foarte periculos cand nu se incalzesc cauciucurile,aderenta ciuciu. Frumusica Matilda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Ai rabdare,stiu ca e greu...dar e si foarte periculos cand nu se incalzesc cauciucurile,aderenta ciuciu. Frumusica Matilda ai dreptate...dar la 40-50 cat merg`n oras (k de iesit nu prea e . . . ) a fost ok ieri seara si alaltaieri, am trecut si pe la Arc..dar...se putea si mai mlta lumke :)pe sambata...credeti k am putea pune de o intalnire...a 'RF-istolar' la arc ? in afara de mine cine s`ar mai baga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 am rezolvat cu bujiile, NGK normale (aveam ceva pe iridium..bune da cam pretentioase...erau concepute sa merg cam cu 9000rpm ...pt a`si faca ele treaba bine...) ceea ce in oras..nici dac`as vrea n-as putea. m-au costat 150ron toate 4, si st f multumit de ele; porneste "la sfert". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 ai dreptate...dar la 40-50 cat merg`n oras (k de iesit nu prea e . . . ) a fost ok ieri seara si alaltaieri, am trecut si pe la Arc..dar...se putea si mai mlta lumke :)pe sambata...credeti k am putea pune de o intalnire...a 'RF-istolar' la arc ? in afara de mine cine s`ar mai baga ? Ploua afara...cred ca s-a dus intalnirea la care te gandeai tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 asa e.. si m`as fi dat aseara...dar am ajuns pe la 22 00 in oras..mai bausem si`o bere inainte..si obosit... si de n`am vazut la motoare pe strada..parca`mi faceau in ciuda eh...acum speer sa e opreasca ploaia..macar pe la 4-5 sa ies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 nici-o sansa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 sunt curios cat merge un rf de 600 si unul de 900 in forja maxima??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 sunt curios cat merge un rf de 600 si unul de 900 in forja maxima??? 15-30 MINUTE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 La ce te-ai referit,la viteza sau la durata? Cel de 600 merge 250km/h,max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 6le 235 blana reala (intr-un test Motorrad chiar numai 228) 9le 260 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Eu am prins cu al meu 250km/h afisati pe bord si aveam si pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Eu am prins cu al meu 250km/h afisati pe bord si aveam si pasager. Ai prins minciuni de-ale vitezometrului deosebit de optimist. Real baga 235 solo... si 204!!! cu pasager . Daca mint redactorii si testerii de la Motorrad... mint si eu. Inca niste date, poate intereseaza pe careva: 0-100 solo 3,6 sec 0-100 cu maimuta in spate 4,8 sec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 (editat) nu as dori sa ma bag inutil dar daca o motocicleta merge maxim cu 230 de exemplu fara pasager atunci ea va merge cu aceeasi viteza si cu pasager doar ca timpul in care se va ajunge la viteza asta va creste considerabil sau nu in functie de cai si motor...si cuplu bineinteles P.S. CATI CAI ARE RF-UL DE 600 SI CEL DE 900?? INTREBAM FIINDCA MI LE PLAC CA DESIGN Editat Noiembrie 30, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Pasagerul aduce cu el greutate si phoote handlingu, acceleratiile si reprizdele, look-ul. Strica tot! 80 de kile in plus sau in minus se simt in stil barabar la reprize dar si la top speed. Nu doar datorita greutatii cat in mare masura si aerodinamicii de caramida. Cat despe cai... Suzuki declara 100 de cai pt RF6 si 135 pentru RF9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TufY Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 sergiu are dreptate DAR si emppu cu aerodinamica deci adevarul e pe la mijloc eu am mers cu RF9R meu 260 pe bord ( sincer nu era in maxim acceleratia dar aparusera masini si ....nu se dadeau si intram si in buc de pe autostrada si nu i-am mai dat)........ daca minte bordu mint si eu dar cred ca pe oameni ii intereseaza pe bord cat prinde ca orice masina/motocicleta are abatere de kilometraj care e data si de fabricant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.