Bogdanelu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 PS : mai voiam sa zic ca motoru ii de vanzare daca cineva e interesat !! ma gandeam undeva la 2000 neg ... tinand cont ca motoru pe el ii nou .. baterie noua cauciuc fatza nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salut. si eu am branhiile pe stanga crapate putin. nu asta ar fi problema mea cea mare. Am vb deja cu cineva care a spus ca poate sa mi le repare. Dar am nevoie urgenta de un kit de lant pt RF 400 fi filtru de aer(am inteles ca nu se gaseste decat un burete sau ceva de genu). Daca poate cineva sa ma ajute pls. Y ID: boia15 De unde fac si eu rost de manualu de service? http://www.manualedereparatie.info/downloa...ZE-TEHNICE.html incearca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Merci frumos. Nu e chiar manual de service. Sunt doar niste poze tehnice fara legenda fara explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 filtrul de aer de pe rf 400 e identic cu cel de bandit 400. anul trecut se gaseau pe louis filtre de alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 proaspat detinator de RF ... cam la ce ar trebui sa ma astept ? ce se strica ? ce nu merge bine ... motoru ii in stare perfecta .. doar ambreiaju ala ma cam omoara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Si eu is zilele astea in Oradea, daca vrei ne intalnim si ne uitam la amreiaj. De asteptat nu trebuie sa te astepti la nimic, eu nu am avut nici o problema cu al meu. Eventual cumpara un set complet de sigurante sa il ai la tine si in rest voie buna si vreme frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 proaspat detinator de RF ... cam la ce ar trebui sa ma astept ? ce se strica ? ce nu merge bine ... motoru ii in stare perfecta .. doar ambreiaju ala ma cam omoara ... bine ai venit printre noi la ce sa te astepti eu zic sa speri la multe zile insorite cu asfalt uscat in rest nu cred ca o sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 MS la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Ma gandeac ca ar fi frumos sa ne dam intalnire undeva in tara majoritatea detinatorilor de RF-uri......ar fi frumos nu credeti?...cine ar fi interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Ma gandeac ca ar fi frumos sa ne dam intalnire undeva in tara majoritatea detinatorilor de RF-uri......ar fi frumos nu credeti?...cine ar fi interesat? Mergem. Numai vremea sa tina cu noi, nu vezi ce sa intors iarna peste noi. Eu ma anunt de pe acum ca vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 ar fi fain sa mergem la cluj cand va fi intalnirea la seth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Filtrul de aer, care este un burete, trebuie sa fie uscat sau imbibat cu cu ceva? Intreb asta pentru ca al meu este umed si parca miroase a benzina. Asfalt uscat. Cam cum trebuie sa arate acest burete? Eu am cumparat unul de la cineva si are cam 1 cm grosime. O fi bun? Sincer eu ma asteptam sa fie mult mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 asa e el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Salut, mi-am luat si eu unul de vreo saptamana.. GN76B '93 poza nu mai pun ca arata la fel la celelalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salut, Am si eu un Suzuki RF 400, am o problema... nu am oglinda pe partea dreapta.. Stiti pe cineva care are oglinda(daca se poate cu tot cu brat), si la ce pret? Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbi2003 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salut baieti!!! Cine vrea piese de rf600r sunati la numarul asta0742980456......sau 0740169688. Fata din cte mi s-a spus este complet distrusa....in rest totul este ok! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 salut, stie cineva de unde comand fise de bujii ngk cr noi? in afara de louis ca nu inteleg nimic, aia au mai multe modele si un singur cod pt fise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 salut,stie cineva de unde comand fise de bujii ngk cr noi? in afara de louis ca nu inteleg nimic, aia au mai multe modele si un singur cod pt fise. Da add pe mess la dilodilly si te va servi cu ce vrei scurt rapid si cel mai ieftin de pe piata, garantez eu pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Cu dedicatie pt RF-isti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Cu dedicatie pt RF-isti. ce melodie au fost in stare sa foloseasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 am si eu o nelamurire.. stie cineva la cati litri trebuie sa se aprinda becul de la benzina la rf-ul de 600? din cate stiu eu are 17.5 litri rezervorul, eu cu plinul facut merg cativa km si incepe ala sa se aprinda, dupa care se stinge, si tot asa, dar eu merg pe normal in timpul asta. deocamdata am doar cam 100km facuti pe motorul asta si nu il cunosc bine. varianta a doua ar fi sa consume vreo 30% dar nu cred ca se intampla asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) ahahha e "boala" lor, senzorul e amplasat sus, in partea de fatza rezervorului. se aprinde la aproximativ jumatate din capacitatea rezervorului cand se mai duce din gaz incepe sa se duca ba in fatza, ba in spate, in functie de cum accelerezi/franezi sau unde opresti la semafor (in deal sau in vale, in vale se stinge, in deal se aprinde). se rezolva usor, dai jos senzorul si tai tabla aia pe care sta cu 10 mm. dupa aia il lipesti la loc cu cositor. o sa ti se aprinda cu 2-3 litri inainte de rezerva dupa asta. eu unul l-am scos ca ma enerveaza noaptea luminile din bord in plus. oricum am robinetul pt. rezerva, deci nu raman pe drum. Editat Martie 12, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 ok, mersi am sa incerc intr-o zi cu soare si revin cu un reply ahahha e "boala" lor, senzorul e amplasat sus, in partea de fatza rezervorului. se aprinde la aproximativ jumatate din capacitatea rezervorului cand se mai duce din gaz incepe sa se duca ba in fatza, ba in spate, in functie de cum accelerezi/franezi sau unde opresti la semafor (in deal sau in vale, in vale se stinge, in deal se aprinde). se rezolva usor, dai jos senzorul si tai tabla aia pe care sta cu 10 mm. dupa aia il lipesti la loc cu cositor. o sa ti se aprinda cu 2-3 litri inainte de rezerva dupa asta. eu unul l-am scos ca ma enerveaza noaptea luminile din bord in plus. oricum am robinetul pt. rezerva, deci nu raman pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 si a meu ii dat jos ... mai bine fara ... si de vreo cateva ori in mijlocu intersectiei la semafor cand sa o iau si io tare ... ) tzeapa nu porneste .... da apoi o ia rapid.. am o problema ... defapt cam stiu ce ii numa vreau sa intreb dau sa porneasca invarte invarte si apoi da rateu ... apoi iar invarte apoi iar rateu ... da nu porneste ... is ude bujiile ? sa le dau jos sau sa il imping ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Fratilor sunt disperat! Am probleme mari cu motorul, in sensul ca porneste foarte greu, nu sta la relanti, adica ii scade turatia usor usor pana moare. Mecanicul meu zice ca ar fi din cauza compresiei din pistoane care este f scazuta pe 2 din pistoane(3-4 bar) si din cauza asta nu poate regla nici carburatoarele. Problema e ca e modelul de 400cc si nu gasesc piese deloc. Ce sansa mai am sa il pun pe picioare si cum? Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.