kcuf_di Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 btw... bordul este iluminat de leduri(si ce tip)? ca as vrea sa schimb culoarea din portocaliu in rosu.. O sa ai o mica surpriza cand desfaci bordul. Cel putin eu am avut, becurile sunt tare ciudate. Si da, e pe becuri. Marea problema insa nu erau becurile, ci hartia care nu e de culoare alba ci portocaliu deschis. Deci ca sa schimbi culoarea bordului va trebui schimbata si hartia. Cine reuseste sa faca una ca lumea sa imi dea si mie de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 o sa ma apuc zilele astea de schimbat ... dar ce becuri se folosesc mai exact?? ca sa nu ma trezesc ca il desfac si dupa aia nu gasesc becuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Sincer, nu stiu cum sa ti le descriu ca nu ma prea pricep. Sunt fara parte metalica si au ~1cm lungime / 4mm diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 o sa ma apuc zilele astea de schimbat ... dar ce becuri se folosesc mai exact?? ca sa nu ma trezesc ca il desfac si dupa aia nu gasesc becuri. am desfacut eu bordul, il am pe masa. problema este ca nu ai cum sa schimbi culoarea pt ca sub cifrele respective este o vopsea galbena aplicata pe un plastic gros de 2-3mm. asa ca NU DESFACETI CEASURILE pentru ca sunt capsulate si oricum nu rezolvati nimic. eu am pus led-uri albastre de 12V si se vede doar un cerc albastru in jurul turometrului/vitezometrului, cifrele nu se aprind deloc pt ca nu au putere led-urile sa lumineze asa tare.. si oricum daca apropii led-ul prea tare portocaliu si cu albastru iese un fel de mov urat.. o sa revin cu niste poze dupa ce termin toata povestea. referitor la bec-uri, nu cred ca se gasesc pe undeva (nici nu am cautat). eu aveam doua arse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) sa nu uit.. daca mai vrea cineva sa faca asa ceva sa puneti pe firul gri (+) o dioda zenner de 12V pentru a limita tensiunea de pe led-uri. Editat Aprilie 1, 2009 de georgebt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) ma da ce se stie asta ... cand vrei sa stii despre 125 2t sau 4t sau despre 50 cmc 2 t sa vii sa iti zic cate ceva despre consum ca am avut de fiecare . despre faptul ca motoarele de 1000 cmc consuma mai putin decat un 600 cmc stie orice nepriceput care o stat macar 5 minute pe langa vreun mecanic sa intrebe ... nu iti tre nush ce date stiintifice ca pt alea ma uit la discovery meri si intreaba un mecanic sa vezi ce iti zice si apoi gandeste`te ca te certi degeaba pe aici ... Nu trebuie, si eu am avut d-astea indeajuns cat sa stiu cat ia fiecare DACA ESTE REGLAT STOCK, da ceea ce se pare ca nu prea stit voi este ca, un 600ss nu e reglat la fel ca si un turer de 600, si anume ca, daca ii dai un pic, 1-2 ii creste consumul in draci, si aproape la fel e reglat si miarul, doar ca nici chiar asa exagerat(R1 din 2002 de 152Cp are 155 CP/litru, iar R6 din '02 are 123CP adica 205CP/litru!!!) astfel intr-adevar in 75% din cazuri R6 are un consum mai mare decat R1 din cauza turelor mai multe => mai multe frecari, insa la aceleasi ture(pana in 5000) mers de oras safe si legal in primul rind datorita masei mai mici R6 ia o idee mai putin la fix acelas mers. PS: Cica sa intreb un mecanic ......la ce "mecanici" am vazut pe la noi nu m-as mira sa zica ca, un scooter de 49 ia mai mult decat un Electra-Glide sau un ZX12R ia mai putin decat in GS 500 Editat Aprilie 1, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 sa nu uit.. daca mai vrea cineva sa faca asa ceva sa puneti pe firul gri (+) o dioda zenner de 12V pentru a limita tensiunea de pe led-uri. Cum ti se pare lucrarea, a meritat efortul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 PS: Cica sa intreb un mecanic ......la ce "mecanici" am vazut pe la noi nu m-as mira sa zica ca, un scooter de 49 ia mai mult decat un Electra-Glide sau un ZX12R ia mai putin decat in GS 500 Ma da or coborat zeii pe pamant ?? te plictisesti ?? ne plictisesti ... u le stii pe toate ... iara la cum mere site`u asta nici nu`mi vine sa citesc OT`urile tale .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Ma da or coborat zeii pe pamant ?? te plictisesti ?? ne plictisesti ... u le stii pe toate ... iara la cum mere site`u asta nici nu`mi vine sa citesc OT`urile tale .... Exact, eu sunt zeul mecanicii si daca nu asculatati intocmai sfaturile mele 100% gresiti Noi sa fim sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 in legatura cu iluminarea bordului..am incercat cu led rosu si se vede f misto..maine ma duc sa cumpar leduri sau becuri rosii si sa le montez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Cum ti se pare lucrarea, a meritat efortul? Sincer nu sunt prea multumit, daca iesea ceva gen Volkswagen mai ziceam si eu, dar asa.. Macar cu becuri normale se aprindeau si cifrele, chiar daca galbenul ala era urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) man eu am bagat cu led rosu...si asta a fost asa de proba si se vede criminal....o sa pun poze dupa ce termin diseara..bft btw..becurile sunt auto..se gasesc peste tot..uite albastru Editat Aprilie 2, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 man eu am bagat cu led rosu...si asta a fost asa de proba si se vede criminal....o sa pun poze dupa ce termin diseara..bft asteptam pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 man eu am bagat cu led rosu...si asta a fost asa de proba si se vede criminal....o sa pun poze dupa ce termin diseara..bft btw..becurile sunt auto..se gasesc peste tot..uite albastru daca iti iei sa ne spui si noua cum se aprind ceasurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 cred ca a iesit toata lumea cu motoarele.. vad ca nu s-a mai scris de dimineata pe aici )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) uite o poza facuta acum cateva minute la repezeala,nu am apucat sa montez bordul am pus doar sa vad daca se aprinde si e ok...am cumparat becuri rosii pana la urma..2 lei/buc...erau si mai scumpe dinalea cu lupa pp ca erau mai puternice la 7,5 lei/buc dar nu am luat ca am zis ca nu se merita.. apropo..becuri se gasesc de toate culorile..rosii,albastre,verzi,galbene,portocalii,roz..ce vreti voi... Editat Aprilie 2, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 frate si eu am unu RF600R n-am avut probleme cu el never si il am de 1 an si merge super...ce imi place la el ii ca , carenele nu se sparg usor ( o cazut un prieten cu el ) merge super,fiabilitatea o are f buna ....e motorul perfect...numai ca acuma mi-am luat si eu un GSX-R ^^ asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 uite o poza facuta acum cateva minute la repezeala,nu am apucat sa montez bordul am pus doar sa vad daca se aprinde si e ok...am cumparat becuri rosii pana la urma..2 lei/buc...erau si mai scumpe dinalea cu lupa pp ca erau mai puternice la 7,5 lei/buc dar nu am luat ca am zis ca nu se merita.. apropo..becuri se gasesc de toate culorile..rosii,albastre,verzi,galbene,portocalii,roz..ce vreti voi... super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 uite o poza facuta acum cateva minute la repezeala,nu am apucat sa montez bordul am pus doar sa vad daca se aprinde si e ok...am cumparat becuri rosii pana la urma..2 lei/buc...erau si mai scumpe dinalea cu lupa pp ca erau mai puternice la 7,5 lei/buc dar nu am luat ca am zis ca nu se merita.. apropo..becuri se gasesc de toate culorile..rosii,albastre,verzi,galbene,portocalii,roz..ce vreti voi... Super. Ma bate si me mine gandul sa le schimb, mai ales ca am unul care cred ca este ars. Spune-mi, cum ai demontat bordul? E simplu, greu, suruburi multe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Dai jos parbrizul si apoi desfaci bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) Super. Ma bate si me mine gandul sa le schimb, mai ales ca am unul care cred ca este ars. Spune-mi, cum ai demontat bordul? E simplu, greu, suruburi multe? sunt ceva suruburi de desfacut..dar merge rpd treaba...in 10 min nu ai ce face... btw acum am observat ca esti din constanta..poate ne intalnim in weekend la o tura...(si daca vrei becuri mergi pe poporului la magazinele alea cu accesorii auto..e plin ) Editat Aprilie 2, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Mi-au ramas vreo 2 beculete d-alea micute de cand mi s-au ars in bord la masina. Daca reusesc azi sa-mi cumpar baterie sigur ies in weekend: /index.php?...20&start=20 /index.php?...0&start=640 Editat Aprilie 3, 2009 de AdiRMG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 am o problema, cred.. acul de la temperatura sta pe albastru cand sunt in mers, am facut vreo 160km si tot acolo era indiferent de cum mergeam. am masurat temperatura pe cilindri cu un termometru cu laser si era la 98grade cand depasea putin gradatia albastra. e normal asa sau e stricat ceasul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 am o problema, cred.. acul de la temperatura sta pe albastru cand sunt in mers, am facut vreo 160km si tot acolo era indiferent de cum mergeam. am masurat temperatura pe cilindri cu un termometru cu laser si era la 98grade cand depasea putin gradatia albastra.e normal asa sau e stricat ceasul ala? e normal, "asa face ele" au radiatorul comun cu gsxr750, rf900, gsxr1100. iarna fac nasol. sau ma rog, sub 10-15 grade cand nu merg ele cum trebuie pana nu se incalzesc si daca faci drumuri iti recomand cu caldura cartonul peste radiator. oricum pana si vara este bine sa le lasi macar 5 minute sa se incalzeasca. nu apa, apa se incalzeste relativ repede. uleiul sa se incalzeasca. are si racitor de ulei. este in sistemul de racire cu apa. teoretic apa si uleiul au aceeasi temperatura, practic uleiul dupa ce se incalzeste e ceva mai cald decat apa din radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 e normal, "asa face ele" au radiatorul comun cu gsxr750, rf900, gsxr1100. iarna fac nasol. sau ma rog, sub 10-15 grade cand nu merg ele cum trebuie pana nu se incalzesc si daca faci drumuri iti recomand cu caldura cartonul peste radiator. oricum pana si vara este bine sa le lasi macar 5 minute sa se incalzeasca. nu apa, apa se incalzeste relativ repede. uleiul sa se incalzeasca. are si racitor de ulei. este in sistemul de racire cu apa. teoretic apa si uleiul au aceeasi temperatura, practic uleiul dupa ce se incalzeste e ceva mai cald decat apa din radiator. am citit si in cartea de service, cica zic ei asa: - termostatul incepe sa se deschida la 76.5C - la 90C e deschis complet - ventilatorul incepe sa se invarta la 105C eu stiu ca ventilatorul pornea cand acul de la indicator era la jumate, deci daca acolo insemna 105C, atunci este posibil ca pe albastru sa insemne 90. si am mai gasit cum se poate testa acul ala: - se scoate firul negru cu gri de pe ceas si se pune la masa - aici acul ar trebui sa se duca pe H - se ia o rezistenta de 153.9 Ohmi si se pune intre ceas si firul negru cu gri - acul ar trebui sa fie la minim - se ia o rezistenta de 16 Ohmi si se pune la fel intre ceas si fir, si acul ar trebui sa fie la trei sferturi. toate astea cu contactul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.