Shobolanu' Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Nasoale poze! Am patzit shi eu sa ating cu enginebar-ul pe jos, dar faza asta imi da de gandit: http://www.nesba.com/TrackTalk/bb/Forum3/HTML/003664.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki mic Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 mhm, shi purta doar casca aia..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 (editat) E clar ca a muscat frana fata. Roata nu se invarte si s-a culcat pe FOOT REST dupa ce-a blocat roata. Nu pe sidebar cum am crezut si eu initial. Un comentariu foarte pertinent: "I'll bet his leathers held up real well too. Seeing as how they were tucked safely away in his saddlebags." Echipamentul lui de protectie n-a patit nimic, fiind bine impachetat in coburile lui frumoase Caz tipic de lucru manual. Ah si numai imaginati-va ce-ar fi fost sa aiba trafic pe celalalt sens Editat Noiembrie 24, 2005 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Vedeti, ca Niprul e mai sigur decat Harley! Bagi cilindrul ala in asfalt si ai si oprit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Da ce sa zic de nipre... Probabil ca viteza prea mare a facut asta. Daca reducea viteza din timp nu trebuia sa o culce. Asta e valabil si la viteziste. Exista un raport intre viteza si unghiul de inclinare. Parerea mea e ca au facut un test sa vada ce unghi de inclinare si viteza suporta motorul. Prea au iesit pozele k lumea. Primele doua poze sunt cum sunt dar a treia e bestiala. Ce cizme misto are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elyace Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 (editat) Si mie mi se par pozele prea reusite. Editat Noiembrie 30, 2005 de elyace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Tipul care le face traieste din asta. Face poze si le vinde protagonistilor. killboy Tipul are un Evo cu care se duce la "munca". Ruta este denumita "the dragon" si este des folosita si pentru testarea noilor modele de masini datorita succesiunii de curbe absolut mirifice. Asta nu a fost un test, cine ar testa fara echipament? Repet, pentru ca mi se pare important, eu vad ca mobra sta pe foot rest si nu pe crash bar. Doi, motivul este nu viteza excesiva ci faptul ca a fost pusa frana fata in curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 prea arata bine pozele.....e clar ca erau pregatiti sa faca poza... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 cu un DSLR si pozele din Romania par frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.