A murit bateria interna ca l-am lasat in garaj neatins niste luni, cica e lipita pe placa de baza, s-a dus localizarea GPS si in general comunicarea cu agregatul. Sa ma pis pe tehnologia lor!
Am facut 1004 km cu el, distracție cat a mers, dar cam scumpă distractia. Suportul este zero barat. Parca as vrea să-mi repare Mars Rover asa se vaietă ca ce complexă e lucrarea iar de pret, daca e suportata de ei sau nu si daca nu cat ma costă, nicio vorba.
Citeam ieri cum unul in Londra a blocat cu o Tesla parcarea subterana a unui mall cateva ore ramanand blocat cu bateria pe zero fix pe rampa/spirala la iesire.
Mulțumesc. Primisem o cotatie de la cineva care mentiona costurile RAR pe la 2000 RON, ceea ce mi s-a parut mult. De fapt EUR 250 mi se pare deja mult pentru omologare individuală.
Are cineva idee cam cat costa acum omologarea unui automobil istoric de la intrarea lui in tara, RAR, etc pana la momentul înmatriculării? Are vreo importanță daca masina a mai avut vreodată carte de identitate in România daca a fost radiata in vederea exportului?