cata_besst Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) va salut! am si eu o problema cu scuterul, un peugeot jet force 50 nu vrea sa porneasca! si as dori sal trec pe carburator, ce modificari trebuie facute? mai spus cineva ca trebuie doar sa pun un carburator unde vinde debitmetrul de aer si sa anulez injectorul asa este? va multumesc Editat Februarie 3, 2009 de cata_besst Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 va salut! am si eu o problema cu scuterul, un peugeot jet force 50 nu vrea sa porneasca! si as dori sal trec pe carburator, ce modificari trebuie facute? mai spus cineva ca trebuie doar sa pun un carburator unde vinde debitmetrul de aer si sa anulez injectorul asa este? va multumesc Sincer nu ma pricep...dar ma indoiesc de faptul ca ar fi atat de simplu...o sa ma interesez si daca aflu ceva te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Incearca sa iei legatura cu baietii de la adresa asta: http://www.scuter-centre.ro/contact.html si cred ca or sa te lamureasca daca se poate sau daca te pot ajuta in rezolvarea problemei tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 4, 2009 Autor Share Postat Februarie 4, 2009 chiar nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 chiar nu stie nimeni? auzi? da' la un service ai fost? de ce vrei sa ii pui carburator? cumva ai cumparat scuterul shi cel care tzi l-a vandut "a uitat" sa itzi dea cheile shi actele?? din cate shtiu eu toate scuterele cu injectzie europene au cheie cu cip, daca nu ai cheia originala nu porneshte. In cazul in care ai tot ce itzi trebuie mai bine mergi la un service sa tzi-l puna la punct. E mai putzina bataie de cap in felul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 4, 2009 Autor Share Postat Februarie 4, 2009 am tot cemi trebuie la el! nu prea mai am bani sa il mai duc la service am investit prea mult in el! si mam cam saturat. ori cum vreau sal vand si asa cum e stricat si daca il repar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RadicalBiker Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Aprinderea si injectorul de benzina sunt controlate de un mic calculator (ECU), daca e defect, sau daca ai pierdut cheia originala, n-ai nici o sansa sa-l mai folosesti decat daca iti cumperi un ECU nou cu cheia de contact cu tot, ceea ce ar costa cu siguranta mai mult decat ai dat tu pe tot scuterul. Am modificat cateva scutere pe injectie, le-am pus carburator clasic si un sistem de aprindere proiectat de mine. Toata lucrarea costa 150 de euro. Oricum presupun ca nu ai veni pana la Baia Mare cu el .... Editat Februarie 5, 2009 de RadicalBiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Unchiumeo a avut un Peugeot Elystar pe injectie si nu pornea, ori pornea si nu tragea motorul , mergea 2 minute si apoi se oprea.am incercat si treaba cu carburatorul , da tot nu mergea , am dus injectorul la serice de l-au curata si nici asa , amincercat cu alt CDI si nicicum nu vroia, pana la urma am schibat segmenti si ghici ce s-a intamplat....... mergea perfect , nu mai facea nicio figura. masoara compresia si vezi care-i treaba. schimba segmentii si poate vei avea o surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 va salut! man cilindul e bucsat nou in ucraina, piston, segmenti noi! am opservat ceva suspect cand dau jos muzicuta da sa porneasca cand o pun la loc nu mai vrea dc? ce rol are muzicuta am pus un filmulet ca sa vedeti cum face http://tinypic.com/player.php?v=2v0evcy&s=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 asa de la 2000km pare ca ai mari probleme cu aprinderea!! se pare ca da scanteia dand nu trebuie. controleaza instalatia electrica! ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 man si cum as putea sa reglez aprinderea? sar putea sa fie din calculator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 trebuie sa fie un senzor de pozitie pe acolo, nu cumva l-ai demontat din greseala? poti sa faci rost de manualul de service ca sa imi dau seama cum e facut motorul asta? din pacate pe aici nu sunt prea multe peugeot!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 are un senzor chiar unde vine magnetoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ar trebui sa fie senzorul de pozitie a pistonului ca sa poata sa dea scanteia cand trebuie ar putea fi si ala!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 si ce as putea sa fac? crezi ca senzorul e de vina? sau altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ar trebui verificat daca scanteia e data cand trebuie si dupa aia schimbat computerul da scanteia in baza informatiilor unor senzori de aia te intrebam de manualul de service ca sa cunosti parametri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 nu am manual de service! cum as putea sa verific daca nu da la timp scanteie! scuze daca sunt stresant cu intrebarile mele dar mam saturat de el am bagat bani la greu in el si sa nu mearga ps: care il vrea ca il vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RadicalBiker Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) "Muzicuta" aia se numeste supapa REED si are rolul de a permite trecerea amestecului din carter in capul pistonului prin fantele de transfer, fiind vorba de un motor in doi timpi. Ai nevoie de un stroboscop ca sa vezi daca scanteia apare inainte de punctul mort superior. Din cate am vazut in clip, a explodat amestecul in carter si flacara a iesit pe galeria de admisie. Posibil sa se fi forfecat pana ce tine magnetoul pe arborele cotit si da informatie eronata la calculator. Incearca si demonteaza rotorul magnetoului si verifica daca nu e forfecata pana. Editat Februarie 7, 2009 de RadicalBiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 am sa verific maine k acum nu mai vad dar din cemi amintesc era intacta ca am sesfacuto! auzi in legatura muzicuta, clapetele acelea trebuie sa fie etanse? la mine 2 sunt 2 nu, si cum se pune am vazut ca sunt 2 groase 2 suptiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RadicalBiker Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Lamelele subtiri trebuie sa stea lipite de carcasa, cele groase au rol de limitare a cursei pt lamelele subtiri care defapt se comporta ca o supapa. Cand pistonul urca si volumul carterului se mareste creand depresiune, ele se deschid si permit amestecului sa intre. Cand pistonul coboara, lamelele subtiri se lipesc de carcasa si amestecul trece prin fantele de transfer in capul pistonului. Fara "muzicuta" aia, motorul nu ar putea functiona. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 se poate inkide va multumesk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_gsm Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 modific motoare de la injectie pe carburatie orice model Mesaj completat modific motoare de la injectie pe carburatie orice model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) modific motoare de la injectie pe carburatie orice modelMesaj completat modific motoare de la injectie pe carburatie orice model al dracu' filozofie mai trecerea de la injectie la carburatie ma tem ca vrei si bani... pt sfaturi indicii sau explicati PS: modific motoare de la injectie la carburatie orice model mai ieftin ca "master_gsm" Editat Februarie 22, 2011 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.