gn77b Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Nu pricep ce-i minunea pe care o baga prin busonul de benzina. Si nu pricep nici ce se intimpla exact cind ciocaneste rezervorul. Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 am si eu un rezervor de indreptat, tot suzuki gsxr 600 k8...cine se baga...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Minunea aia e un fel de baston pentru a impinge din interior spre exterior iar cealalta chestie care a prins`o de rezervor avea linii pe ea si a pus`o sa bata fix unde era infundat iar cand liniile erau perfect drepte atunci si rezervorul nu mai avea nici o indoitura. Bate in rezervor pt ca poate a impins prea mult in exterior cu bastonul ala... Sper ca ai inteles Editat Februarie 10, 2009 de Zapacitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Minunea aia e un fel de baston pentru a impinge din interior spre exterior iar cealalta chestie care a prins`o de rezervor avea linii pe ea si a pus`o sa bata fix unde era infundat iar cand liniile erau perfect drepte atunci si rezervorul nu mai avea nici o indoitura. Bate in rezervor pt ca poate a impins prea mult in exterior cu bastonul ala... Sper ca ai inteles Minunatia aceea nu se aplica, in toate situatiile in care un rezervor este infundat. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Probabil. O spun din experienta, am indreptat ceva rezervoare cu leviere de diverse forme, sant rezervoare ca cele de la Yamaha Virago in care nu intra nici un fel de levier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Da, te cred... Atunci pe alea cum le repari? Le inlocuiesti sau chit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Da, te cred... Atunci pe alea cum le repari? Le inlocuiesti sau chit? Nu inlocuiesc, am un aparat cu niste cuie speciale, pe care le lipesc (sudez) pe locul cu pricina si trag de ele pana dispare infundatura.Daca mai raman mici indoituri ce nu pot fi scoase, cositoresc zona. O sa pun ceva poze sa vezi despre ce vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Aaaa da.. gata stiu... am vazut candva si eu metoda asta... dar uitasem. E un fel de ciocan in care intra cuiul ala si tragi de el pana dispare infundatura si dupa rupi cuiul de pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 si cat m-ar costa treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 si cat m-ar costa treaba asta 150 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) suuper ieftin A`ti promis niste poze Editat Februarie 13, 2009 de Zapacitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 suuper ieftin A`ti promis niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 mersi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 mersi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cor$ac Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) si eu vreau sa imi indrept o indoitura destul de mica a rezervorului .... as prefera metoda din filmuletze ... insa nu cred ca exista la noi in romania asa meseriasi .... asa ca o sa ma interesez pe la service-uri de metoda aia cu ventuze ... poate gasec ceva convenabil.... bafta Editat Februarie 13, 2009 de Cor$ac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 si eu vreau sa imi indrept o indoitura destul de mica a rezervorului .... as prefera metoda din filmuletze ... insa nu cred ca exista la noi in romania asa meseriasi .... asa ca o sa ma interesez pe la service-uri de metoda aia cu ventuze ... poate gasec ceva convenabil.... bafta Rezervoarele de motocicleta, sant facute din tabla un pic mai groasa decat cea de la caroseria automobilelor. Chiar daca gasesti un service care sa indrepte si cu ventuze, nu cred sa poata indrepta si rezervoare. Cu leviere de diverse forme si capete de cauciuc te pot ajuta si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) In film se foloseste un levier si se testeaza deformarea cu ajutorul franjelor moire. Mi s-a strambat si mie rezervorul, mult mai rau decat in film (realitatea bate filmul ), dupa ce mi-a cazut motocicleta multi metri intr-o rapa. Eram f necajit si convins ca n-am ce sa-i fac. Dar am reusit sa-l indrept f bine. Dintr-o bucata de fier cilindric si tije din electrozi de sudura am improvizat un ciocan, care se putea roti in jurul unei axe. Am introdus in rezervor ciocanul si axul de rotatie, fixat pe langa gaura busonului. Cu o sfoara actionam din afara acest ciocan. La inceput bateam slab, palpam cu degetul, sesizam de afara unde bate ciocanul si pozitionam axul pana nimeream pozitia de impact cea mai buna. Apoi bateam mai tare, pana se indrepta. Cu putina rabdare am reusit sa-l indrept bine. Mai avea mici imperfectiuni, dar le-am corectat cu putin chit, l-am finisat bine si l-am revopsit. Nu se mai cunoaste nici o urma de lovitura. Editat Februarie 17, 2009 de ViorelX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Eu aveam rezervorul de la XT cu o infundatura de forma genunchiului, dupa o cazatura, nu de a mea. Am pus busonu si pe robinet am pus compresorul de aer si a sarit imediat. Metoda asta e buna pentru portiuni mai mari. Pt chesti ca in filmu de la inceputul topicului nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 as incerca si eu pe asta cu compresorul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.