kmD Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut Am o Yamaha TZR 125 din 1996 si am o problema la ea. Cand sta pe loc, la relantiu, si o turez merge perfect in 13 mii turatii, dar atunci cand merg cu ea, dau 1-a nu pot tura mai mult de 7 mii turatii, acelasi lucru si in treapta a 2-a. Cineva mi-a zis ca as avea o problema cu "Power Valve", cum sa nu primeste destula benzina si aia ar fii problema. Voi aveti vreo idee ce are ? Si ce as putea sa-i fac ? Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salut Am o Yamaha TZR 125 din 1996 si am o problema la ea. Cand sta pe loc, la relantiu, si o turez merge perfect in 13 mii turatii, dar atunci cand merg cu ea, dau 1-a nu pot tura mai mult de 7 mii turatii, acelasi lucru si in treapta a 2-a. Cineva mi-a zis ca as avea o problema cu "Power Valve", cum sa nu primeste destula benzina si aia ar fii problema. Voi aveti vreo idee ce are ? Si ce as putea sa-i fac ? Multumesc mult chestia asta mi-a facut-o si mie cand i-am pus ulei prost. cand sa intre power valva, se oprea. posibil sa trebuiasca sa cureti power valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kmD Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 Deci tu zici sa-i curat aia si sa-i schimb uleiul ? Imi poti explica pe unde e Power Valva asta, si daca e greu de umblat pe acolo sau ma pot descurca si eu, nu sunt un mecanic stralucit Am mai auzit ca s-ar putea sa fie CDI-ul limitat ? Zic asta pentru ca l-am schimbat decurand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Deci tu zici sa-i curat aia si sa-i schimb uleiul ? Imi poti explica pe unde e Power Valva asta, si daca e greu de umblat pe acolo sau ma pot descurca si eu, nu sunt un mecanic stralucit Am mai auzit ca s-ar putea sa fie CDI-ul limitat ? Zic asta pentru ca l-am schimbat decurand. pai ti-a urcat vreodata cu CDI asta mai mult de 7000rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kmD Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 Nu. Dar cum am mai zis, pe loc merge perfect la 13 rpm. Iar cand am schimbat CDI-ul era exact ca cel vechi, dimensiuni, culori la fire orice, nu le deosebesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kmD Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 Chiar nu ma poate ajuta nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bllueus Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Chiar nu ma poate ajuta nimeni ? salut treci pe la noi poate putem sa te ajutam cu ceva , cu respect catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kmD Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 Pe la voi, adica pe unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 La tine e mai nasul cu Power valve-ul e mai nasol deoarece este electric. Daca e blocata valva de la calamina poate fi distrus si motorasul care antreneaza valva (are pinioane slabe si mici din plastic). Mai poate fi si din reglajul cablurilor de la valva. Dar astea singure de obicei nu se strica. Incearca sa cureti carburatorul si mai ales verifica esapamentul sa nu fie infundat. Zi-mi si mie de unde ai cumparat cdi-ul nou deoarece am nevoie si eu de unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Deci tu zici sa-i curat aia si sa-i schimb uleiul ? Imi poti explica pe unde e Power Valva asta, si daca e greu de umblat pe acolo sau ma pot descurca si eu, nu sunt un mecanic stralucit Am mai auzit ca s-ar putea sa fie CDI-ul limitat ? Zic asta pentru ca l-am schimbat decurand. baga si tu ochiul intr-un manual de tzr si ai sa vezi unde e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kmD Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 Pei CDI-ul nu l-am cumparat de nou, am gasit identic la un baiat din Timisoara, insa am gasit si nou nu mai retin exact, oricum un magazin din Pitesti, dar imi cereau o suma imensa. Am incercat si cu manualul, unul pe engleza am reusit sa gasesc, ma pricep cat de cat la engleza, dar n-am putut rezolva nimic. Toba am dat-o jos de tot, o sa ma uit si la galerie daca e totul oK. Va tin la curent, pana atunci mai are careva alte idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.