Sari la conținut

Probleme


kmD
 Share

Postări Recomandate

Salut

Am o Yamaha TZR 125 din 1996 si am o problema la ea. Cand sta pe loc, la relantiu, si o turez merge perfect in 13 mii turatii, dar atunci cand merg cu ea, dau 1-a nu pot tura mai mult de 7 mii turatii, acelasi lucru si in treapta a 2-a.

Cineva mi-a zis ca as avea o problema cu "Power Valve", cum sa nu primeste destula benzina si aia ar fii problema.

Voi aveti vreo idee ce are ? Si ce as putea sa-i fac ?

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am o Yamaha TZR 125 din 1996 si am o problema la ea. Cand sta pe loc, la relantiu, si o turez merge perfect in 13 mii turatii, dar atunci cand merg cu ea, dau 1-a nu pot tura mai mult de 7 mii turatii, acelasi lucru si in treapta a 2-a.

Cineva mi-a zis ca as avea o problema cu "Power Valve", cum sa nu primeste destula benzina si aia ar fii problema.

Voi aveti vreo idee ce are ? Si ce as putea sa-i fac ?

 

Multumesc mult

chestia asta mi-a facut-o si mie cand i-am pus ulei prost. cand sa intre power valva, se oprea.

posibil sa trebuiasca sa cureti power valva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu zici sa-i curat aia si sa-i schimb uleiul ? Imi poti explica pe unde e Power Valva asta, si daca e greu de umblat pe acolo sau ma pot descurca si eu, nu sunt un mecanic stralucit :cheers:

Am mai auzit ca s-ar putea sa fie CDI-ul limitat ? Zic asta pentru ca l-am schimbat decurand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu zici sa-i curat aia si sa-i schimb uleiul ? Imi poti explica pe unde e Power Valva asta, si daca e greu de umblat pe acolo sau ma pot descurca si eu, nu sunt un mecanic stralucit :cheers:

Am mai auzit ca s-ar putea sa fie CDI-ul limitat ? Zic asta pentru ca l-am schimbat decurand.

pai ti-a urcat vreodata cu CDI asta mai mult de 7000rpm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine e mai nasul cu Power valve-ul e mai nasol deoarece este electric. Daca e blocata valva de la calamina poate fi distrus si motorasul care antreneaza valva (are pinioane slabe si mici din plastic). Mai poate fi si din reglajul cablurilor de la valva. Dar astea singure de obicei nu se strica. Incearca sa cureti carburatorul si mai ales verifica esapamentul sa nu fie infundat.

Zi-mi si mie de unde ai cumparat cdi-ul nou deoarece am nevoie si eu de unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu zici sa-i curat aia si sa-i schimb uleiul ? Imi poti explica pe unde e Power Valva asta, si daca e greu de umblat pe acolo sau ma pot descurca si eu, nu sunt un mecanic stralucit :burnout:

Am mai auzit ca s-ar putea sa fie CDI-ul limitat ? Zic asta pentru ca l-am schimbat decurand.

baga si tu ochiul intr-un manual de tzr si ai sa vezi unde e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pei CDI-ul nu l-am cumparat de nou, am gasit identic la un baiat din Timisoara, insa am gasit si nou nu mai retin exact, oricum un magazin din Pitesti, dar imi cereau o suma imensa.

Am incercat si cu manualul, unul pe engleza am reusit sa gasesc, ma pricep cat de cat la engleza, dar n-am putut rezolva nimic.

Toba am dat-o jos de tot, o sa ma uit si la galerie daca e totul oK.

Va tin la curent, pana atunci mai are careva alte idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...