Nitzy Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Am un RS 125 din 1998 si ala de la care am luat-o mi-a spus k e limitata. Intre 5000 si 6000 de ture se cam impotmoleste dar apoi isi da drumul. chestia asta e de la limitare? Cum scot limitatoru' asta? si unde il gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Cum adik isi da drumu, se tureaza peste 6000 dupa aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitzy Postat Decembrie 1, 2005 Autor Share Postat Decembrie 1, 2005 Cum adik isi da drumu, se tureaza peste 6000 dupa aia ? adik p la 5-6000 de ture sta un timp si nu se tureaza, nu se accelereaza, si apoi odata pleaca si merge normal se duce mai mult si ia si viteza mai mare, se tureaza etc. dar cum scot limitatoru'? si unde se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 adik p la 5-6000 de ture sta un timp si nu se tureaza, nu se accelereaza, si apoi odata pleaca si merge normal se duce mai mult si ia si viteza mai mare, se tureaza etc. dar cum scot limitatoru'? si unde se afla? E din cdi limitata,propun sa te duci la un service aprilia sa o delimitezi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soriyn17 Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Sunt de acord cu reverse!e cea mai buna optiune...nu are rost sa umbli tu la ea mai ales daca nu te pricepi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harnigan Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 (editat) Deci Limitarea ta intre 5000 si 6000 de ture este din cdi.NU ARE LEGATURA CU VITEZA MAXIMA PRINSA.Acolo ai un "flat spot" adica o intarziere in aprindere pt ca motorul sa treaca nu stiu ce norme. Tipurile de limitare care le-ai putea avea sunt: -powervalveul lipseste; -powervalveul nu este conectat; -toba prezinta la unu din capete un con care face ca gazele sa iasa mai greu; -toba prin constructia ei face ca gazele sa iasa mai greu. In ultimul caz trebuie sa iti schimbi toba.Si daca vrei ceva frumos ia-ti un jl twin. O sa iti caut si cateva linkuri sa te lamuresti mai bine. Iete: http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...?showtopic=5822 http://www.navero.co.uk/rs125zone/rs125.html O sa mai caut niste linkuri dar cred ca si astea te lamuresc cat de cat Editat Decembrie 1, 2005 de Harnigan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.