Sari la conținut

Nu mai da scanteie


KoKolau
 Share

Postări Recomandate

Azi am vazut ca nu mai incarca deloc bateria, nu baga deloc curent in ia, o fi releul ars sau magnetoul e devina, e prea slab :crack:

Am masurat firile care intra in baterie si nu indica nimic. Trebuie cu firile scoase de la baterie sau nu conteaza ?

Ca sa vad un scurt pe instalatie am cum sa verific daca nu se vede vizibil ?

O sa verific instalatia totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Am si eu o problema cu un Peugeot Tweet 150 4t, de altfel este chinezarie. Nu de scanteie, are CDI DC cu sase pini (patru intro mufa, doua in alta) identic cu scuterele chinezesti de 125. Alimentare 12 volti are cand pui contactul, senzorul magnetic pare sa citeasca, dar pe firul care merge catre bobina scoate ceva tensiune foarte slaba. Intrebarea este cat ar trebui sa masor acolo sa ma conving ca oare cdi-ul este defect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand un scuter nu da scanteie este de rau.. poate fi de la contact pana la bujie.. nimeni nu este mama omida sa ghiceasca ce are.. dar de obicei se buleste cdi-ul care se verifica pe alt scuter.. mai poate fi senzorul care este situat pe carter.. langa magnetou si se poate masura sa vezi daca are continuitate.. si comparat cu altul.. mai poate fi contactul bulit.. ca din cdi pleaca un fir direct in contact care da la masa prin contact.. mai poate fi MASA de pe motor desprinsa si clar ca nu da scanteie.. cablajul busit.. si multe alte situatii. Sa-l repari singur si sa nu ai la baza cunostinte despre sitemul lui de functionare este foarte greu sau poti sa-l faci din greseala.. deci te poti duce la un service moto..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu un Peugeot Tweet 150 4t, de altfel este chinezarie. Nu de scanteie, are CDI DC cu sase pini (patru intro mufa, doua in alta) identic cu scuterele chinezesti de 125. Alimentare 12 volti are cand pui contactul, senzorul magnetic pare sa citeasca, dar pe firul care merge catre bobina scoate ceva tensiune foarte slaba. Intrebarea este cat ar trebui sa masor acolo sa ma conving ca oare cdi-ul este defect?

 

Pentru inceput poti verifica acel fir care taie scanteie de la contact. Este un fir alb-negru (depinde acum si de scuter) care iesa din CDI si duce la contact, incearca sa-l scoti de la CDI acel fir, dar problema este ca nu il mai poti opri si fara acel fir il pornet de la pedala.

Verifica si fisha si bujia.

 

Se poate strica si platiul de bobina, la mine aia a fost cauza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...