KoKolau Postat Februarie 20, 2009 Autor Share Postat Februarie 20, 2009 Azi am vazut ca nu mai incarca deloc bateria, nu baga deloc curent in ia, o fi releul ars sau magnetoul e devina, e prea slab Am masurat firile care intra in baterie si nu indica nimic. Trebuie cu firile scoase de la baterie sau nu conteaza ? Ca sa vad un scurt pe instalatie am cum sa verific daca nu se vede vizibil ? O sa verific instalatia totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Am si eu o problema cu un Peugeot Tweet 150 4t, de altfel este chinezarie. Nu de scanteie, are CDI DC cu sase pini (patru intro mufa, doua in alta) identic cu scuterele chinezesti de 125. Alimentare 12 volti are cand pui contactul, senzorul magnetic pare sa citeasca, dar pe firul care merge catre bobina scoate ceva tensiune foarte slaba. Intrebarea este cat ar trebui sa masor acolo sa ma conving ca oare cdi-ul este defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 cand un scuter nu da scanteie este de rau.. poate fi de la contact pana la bujie.. nimeni nu este mama omida sa ghiceasca ce are.. dar de obicei se buleste cdi-ul care se verifica pe alt scuter.. mai poate fi senzorul care este situat pe carter.. langa magnetou si se poate masura sa vezi daca are continuitate.. si comparat cu altul.. mai poate fi contactul bulit.. ca din cdi pleaca un fir direct in contact care da la masa prin contact.. mai poate fi MASA de pe motor desprinsa si clar ca nu da scanteie.. cablajul busit.. si multe alte situatii. Sa-l repari singur si sa nu ai la baza cunostinte despre sitemul lui de functionare este foarte greu sau poti sa-l faci din greseala.. deci te poti duce la un service moto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Martie 13, 2012 Autor Share Postat Martie 13, 2012 Am si eu o problema cu un Peugeot Tweet 150 4t, de altfel este chinezarie. Nu de scanteie, are CDI DC cu sase pini (patru intro mufa, doua in alta) identic cu scuterele chinezesti de 125. Alimentare 12 volti are cand pui contactul, senzorul magnetic pare sa citeasca, dar pe firul care merge catre bobina scoate ceva tensiune foarte slaba. Intrebarea este cat ar trebui sa masor acolo sa ma conving ca oare cdi-ul este defect? Pentru inceput poti verifica acel fir care taie scanteie de la contact. Este un fir alb-negru (depinde acum si de scuter) care iesa din CDI si duce la contact, incearca sa-l scoti de la CDI acel fir, dar problema este ca nu il mai poti opri si fara acel fir il pornet de la pedala. Verifica si fisha si bujia. Se poate strica si platiul de bobina, la mine aia a fost cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi Ghitu Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Buna ,am un kimko agility la care ieri am schimbat CDI si bujia dupa care a pornit si am facut o tura .Astazi cand am vrut sa il pornesc nu mai vrea ,nu mai da schinteiie la bujie stie cineva carr ar fii problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.