sohei Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 Am un BMW f650 din 95 din cate stiu eu uleiul de motor este si pt cutie...totusi cutia de viteze are cumva ulei separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_jack Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 (editat) Am un BMW f650 din 95 din cate stiu eu uleiul de motor este si pt cutie...totusi cutia de viteze are cumva ulei separat? salutare, uleiul de motor e una, uleiul de cutie e alta....cel putin la conserva(ca in A sunt incepator ). la motocicleta (virgula) cred ca e la fel. in cazuri de urgenta poti folosi la cutie ulei de motor, dar niciodata sa nu pui in motor ulei de transmisie (pentru cutie) parerea mea Editat Decembrie 4, 2005 de the_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 neah, daca uleiul pt. motor e si pt. cutie inseamna ca motoru' comunica direct cu cutia... nu stiu cum sa-ti explic! fac corp comun ca sa spun asa! adica aceeasi baie de ulei e pt. amandoua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 in mod normal cat de des trebuie schimbat uleiul din cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 scrie in carte... eu il schimb la luna! stiu, e prea des da' daca eu am pitici pe creier si ce folosesc eu e 75.000 de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 Dar stii cumva daca la revizii iti schimba si uleiul de transmisie pe langa la restul? MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...