Sari la conținut

Ulei Cutie?


sohei
 Share

Postări Recomandate

Am un BMW f650 din 95 din cate stiu eu uleiul de motor este si pt cutie...totusi cutia de viteze are cumva ulei separat?

 

salutare,

 

uleiul de motor e una, uleiul de cutie e alta....cel putin la conserva(ca in A sunt incepator :D ).

la motocicleta (virgula) cred ca e la fel.

in cazuri de urgenta poti folosi la cutie ulei de motor, dar niciodata sa nu pui in motor ulei de transmisie (pentru cutie)

 

parerea mea :haha:

Editat de the_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

neah, daca uleiul pt. motor e si pt. cutie inseamna ca motoru' comunica direct cu cutia... nu stiu cum sa-ti explic! fac corp comun ca sa spun asa! adica aceeasi baie de ulei e pt. amandoua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da, si la motociclete e mai recomandat uleiu' de motor pt. ca (,) cutia e in acelasi carter cu motorul, nu e separata si se incalzeste tare de tot! :D dar cel mai bine e sa-i pui ce scrie la carte la cagiva ta :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si la motociclete e mai recomandat uleiu' de motor pt. ca (,) cutia e in acelasi carter cu motorul, nu e separata si se incalzeste tare de tot! :kiss: dar cel mai bine e sa-i pui ce scrie la carte la cagiva ta :D

 

 

merci :haha:

 

doar ca nu am carte :lol: , apropo, stie cineva de unde pot sa fac rost de un manual de cagiva planet ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share