Sari la conținut

EFI - electronic fuel injection pentru GS 500E (i)


cristian78
 Share

Postări Recomandate

Salut. Felicitati pentru initiativa. Te rog sa ne tii la curent cu proiectul tau. Este foarte util sa invatam unul de la celalalt. Ar fi bine sa pui pozele pe un blog . Ash pune link-ul pe blogul meu.

 

Starea proiectului meu este cam la 50% . Am scos toate circuitele de pe motor si am reproiectat totul. Voi pune in curand cele mai recente fotografii la adresa http://www.suzukiGS500efi.blogspot.com .

 

in linii mari am facut urmatoarele schimbari:

a) am pus partea de putere si controller-ul pe aceeasi placa (in aceeasi cutie)

:laugh: am testat si implementat un circuit pentru a prelua CORECT semnalul de la senzorii VR (VariableReluctance) de la prindere

c) am adaugat si modulul de aprindere -> deci voi avea si aprindere computerizata.

 

Duceam lipsa de oschiloscop dar am rezolvat si problema asta -> am folosit placa de sunet si a mers perfect.

 

bafta.

Sper ca esti constient ca mareata largime de banda de maxim 24 kHz a placii de sunet "machiaza" mult semnalul ala.

Dar despre rezultatele propriu-zise? E ceva cit de cit functional, ai facut ceva teste cu sistemul pe motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sper ca esti constient ca mareata largime de banda de maxim 24 kHz a placii de sunet "machiaza" mult semnalul ala.

Dar despre rezultatele propriu-zise? E ceva cit de cit functional, ai facut ceva teste cu sistemul pe motor?

 

:laugh: da sunt constient de frecventa maxima pe care o poate masura o placa de sunet. Teoretic, dar si practic, suficient deoarece la turatie maxima , adica 12000 rot/min inseamna cam 200 Hz . Deci este posibil sa fac acele masuratori cu placa de sunet. De altfel am folosit o placa de sunet pe USB deoarece nu vroiam sa "ard" placa de sunet de pe laptop (in cazul in care ceva decurgea prost). Voi pune fotografii cu forma semnalului cules de la senzori => chiar este "ca la carte forma" semnalului.

 

De data asta am testat fiecare modul:

- comanda pentru injectoare

- comanda pentru motorul pas cu pas

- senzorii de temperatura, presiune si pozitie

- comanda pentru scanteie (pentru bobinele de inductie)

- legatura pe portul serial + update de soft .

 

Am facut teste cu motocicleta prin oras (inca nu am pus injectoarele) doar cu calculatorul si cu senzorii : nu se restarteaza si nu e afectat de temperatura . Singura problema (pentru care am trecut la varianta 2) a fost cu citirea turatiei motorului care functiona defectos datorita oscilatiilor bobinelor (deoarece citeam turatia de la bobinele de inductie). Am rezolvat aceasta problema cu un circuit LM2907.

 

Voi pune poze in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...