gn77b Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut. Felicitati pentru initiativa. Te rog sa ne tii la curent cu proiectul tau. Este foarte util sa invatam unul de la celalalt. Ar fi bine sa pui pozele pe un blog . Ash pune link-ul pe blogul meu. Starea proiectului meu este cam la 50% . Am scos toate circuitele de pe motor si am reproiectat totul. Voi pune in curand cele mai recente fotografii la adresa http://www.suzukiGS500efi.blogspot.com . in linii mari am facut urmatoarele schimbari: a) am pus partea de putere si controller-ul pe aceeasi placa (in aceeasi cutie) am testat si implementat un circuit pentru a prelua CORECT semnalul de la senzorii VR (VariableReluctance) de la prindere c) am adaugat si modulul de aprindere -> deci voi avea si aprindere computerizata. Duceam lipsa de oschiloscop dar am rezolvat si problema asta -> am folosit placa de sunet si a mers perfect. bafta. Sper ca esti constient ca mareata largime de banda de maxim 24 kHz a placii de sunet "machiaza" mult semnalul ala. Dar despre rezultatele propriu-zise? E ceva cit de cit functional, ai facut ceva teste cu sistemul pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 Sper ca esti constient ca mareata largime de banda de maxim 24 kHz a placii de sunet "machiaza" mult semnalul ala.Dar despre rezultatele propriu-zise? E ceva cit de cit functional, ai facut ceva teste cu sistemul pe motor? da sunt constient de frecventa maxima pe care o poate masura o placa de sunet. Teoretic, dar si practic, suficient deoarece la turatie maxima , adica 12000 rot/min inseamna cam 200 Hz . Deci este posibil sa fac acele masuratori cu placa de sunet. De altfel am folosit o placa de sunet pe USB deoarece nu vroiam sa "ard" placa de sunet de pe laptop (in cazul in care ceva decurgea prost). Voi pune fotografii cu forma semnalului cules de la senzori => chiar este "ca la carte forma" semnalului. De data asta am testat fiecare modul: - comanda pentru injectoare - comanda pentru motorul pas cu pas - senzorii de temperatura, presiune si pozitie - comanda pentru scanteie (pentru bobinele de inductie) - legatura pe portul serial + update de soft . Am facut teste cu motocicleta prin oras (inca nu am pus injectoarele) doar cu calculatorul si cu senzorii : nu se restarteaza si nu e afectat de temperatura . Singura problema (pentru care am trecut la varianta 2) a fost cu citirea turatiei motorului care functiona defectos datorita oscilatiilor bobinelor (deoarece citeam turatia de la bobinele de inductie). Am rezolvat aceasta problema cu un circuit LM2907. Voi pune poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Pina la urma sursa cum ai facut-o? Deci teste cu injectoarele puse pe motor n-ai facut macar in "laborator"? Editat August 6, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 17, 2009 Autor Share Postat August 17, 2009 un mic update www.suzukiGS500efi.blogspot.com. Am reusit sa fac acea flansa pentru prinderea pompei de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.