Maniax Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Salut! Tocmai am cumpărat o yamaha xt 550 din 82/83 Âşi am niÂşte probleme de ordin electric la dânsa, Âşi anume: 1. Nu găsesc releu regulator la ea, Âşi sunt niÂşte mufe nelegate prin zona unde ar fi trebuit să fie, deci presupun că respectivul releu nici nu este. 2. La bobina de inducție vin 2 fire, unul negru de masă, Âşi unul roÂşu care iese din cutiuța cu multe fire ( aprinderea electronică??) care presupun că ar trebui să trimită un plus în momentul când este nevoie de scânteie. problema este că dacă pun un ohmetru pe cele 2 fire au continuitate Âşi dacă leg normal bateria Âşi dau la pedaă nu am scânteie deloc, nici lumini, nimic. Întrebarea mea este dacă cele 2 probleme depind una de alta, deoarece eu nu am nici cea mai vagă idee cum funcționează tipul acesta de aprindere, ce ar trebui să facă cutiuța aia cu multe fire.etc. Eventual dacă are cineva un manual sau măcar o schemă electrică pentru acest tip de motocicletă sau ceva asemănător de unde aÂş putea să aflu ce Âşi cum, pentru că tare aÂş vrea să o am pregătită pentru dealuri la primăvară (nu am acte pe ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Salut! Tocmai am cumpărat o yamaha xt 550 din 82/83 Âşi am niÂşte probleme de ordin electric la dânsa, Âşi anume: 1. Nu găsesc releu regulator la ea, Âşi sunt niÂşte mufe nelegate prin zona unde ar fi trebuit să fie, deci presupun că respectivul releu nici nu este. 2. La bobina de inducție vin 2 fire, unul negru de masă, Âşi unul roÂşu care iese din cutiuța cu multe fire ( aprinderea electronică??) care presupun că ar trebui să trimită un plus în momentul când este nevoie de scânteie. problema este că dacă pun un ohmetru pe cele 2 fire au continuitate Âşi dacă leg normal bateria Âşi dau la pedaă nu am scânteie deloc, nici lumini, nimic. Întrebarea mea este dacă cele 2 probleme depind una de alta, deoarece eu nu am nici cea mai vagă idee cum funcționează tipul acesta de aprindere, ce ar trebui să facă cutiuța aia cu multe fire.etc. Eventual dacă are cineva un manual sau măcar o schemă electrică pentru acest tip de motocicletă sau ceva asemănător de unde aÂş putea să aflu ce Âşi cum, pentru că tare aÂş vrea să o am pregătită pentru dealuri la primăvară (nu am acte pe ea ) Deci motoreta are baterie dar nu are demaror. Inseamna ca singurul rol al bateriei e sa asigure curent cand o parchezi si pornesti luminile de pozitie. In unele tari se cere acest lucru pt inmatriculare. Motorul trebuie sa porneasca si fara baterie. In schema trebuie sa existe un regulator/rectifier (releu/redresor). Sapa pe internet dupa schema electrica. E cel mai sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salut! Tocmai am cumpărat o yamaha xt 550 din 82/83 Âşi am niÂşte probleme de ordin electric la dânsa, Âşi anume: 1. Nu găsesc releu regulator la ea, Âşi sunt niÂşte mufe nelegate prin zona unde ar fi trebuit să fie, deci presupun că respectivul releu nici nu este. 2. La bobina de inducție vin 2 fire, unul negru de masă, Âşi unul roÂşu care iese din cutiuța cu multe fire ( aprinderea electronică??) care presupun că ar trebui să trimită un plus în momentul când este nevoie de scânteie. problema este că dacă pun un ohmetru pe cele 2 fire au continuitate Âşi dacă leg normal bateria Âşi dau la pedaă nu am scânteie deloc, nici lumini, nimic. Întrebarea mea este dacă cele 2 probleme depind una de alta, deoarece eu nu am nici cea mai vagă idee cum funcționează tipul acesta de aprindere, ce ar trebui să facă cutiuța aia cu multe fire.etc. Eventual dacă are cineva un manual sau măcar o schemă electrică pentru acest tip de motocicletă sau ceva asemănător de unde aÂş putea să aflu ce Âşi cum, pentru că tare aÂş vrea să o am pregătită pentru dealuri la primăvară (nu am acte pe ea ) salut un prieten de-al meu ae identic acelea-si probleme cu un xt..uite din aprinder iti iasa 4 fire .ia volmetrusi masoara..vezi pe care iasa 15 v .eu am un releu de honda .nu conteaza tot acelas lucru face, til trimit ne tnelgem si ti spun cm sa il legi..problema e ca din aprinderea propriuzisa(cea din motoor in baia de ulei) iasa curent alternativ, air acel regulator face curent contiinuu..iar dinc ate vad daca nu ai acte pe ea pt endoreala e bunaa..asa ca eu te pot ajuta..posteazaa sau alsa pm sau vb pe marius_motocross89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 a din aprinderea propriuzisa(cea din motoor in baia de ulei) iasa curent alternativ, iar acel regulator face curent contiinuu.. Releul regulator tine tensiunea in anumite limite, sa nu incarce prea mult si sa arda becuri, etc... REDRESORUL converteste (redreseaza) curentul alternativ in curent continuu. Device-urile respective de pe motociclete au ambele functii, si de-aici confuzia. Dar, de notat ca sunt doua lucruri diferite. A mentionat si Andrei mai sus rectifier/regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Martie 15, 2009 Autor Share Postat Martie 15, 2009 Mulțumesc tuturor de răspunsuri. Am rezolvat până la urmă cu niÂşte piese împrumutate de la un prieten de pe un xt 600 de prin acelaÂşi an. Problema era că Âşi CDI-ul era bulit . A urmat o încercare de pornire cu carb. umplut cu seringa, etc, încercare semieÂşuată deoarece nu a vrut să stea pornită decât chinuind-o cu Âşprițul . Acum urmează un nou topic cu probleme la carburator ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.