Ghost.Dog Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Iata un motor, construit de Malaguti casa rivalizeze cu Aprilia Tuono 50, Gilera DNA 50, si altele din clasa. Eu unu` zic ca e foarte misto. Daca l-ar scoata la un pretz fain i-as recomanda unul surori mele. Numa` bine! P.S. In brosura zice ca e facut in colaborare cu Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Frumusica. Detalii ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 very nice...imi place.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 NU am avut timp de traducere, dar aici sunt niste specificatii: DRAKON 50 - NAKED Motor Monocilindric de 50 cc u2013 EURO 2 (fase 2 - Direttiva Europea 97/24/CE cap.5) Raffreddamento a liquido Lubrificazione separata con miscelatore automatico Alesaggio e corsa 40,3 x 39 mm Raport compersie 12:1 Carburatore Dell'orto PHBN16 Strumentazione: computer di bordo multifunzione: tachimetro -contagiri - contachilometri parziale e totale velocità e velocità media - tempo di accelerazione da 0 a 40 km/h - tensione batteria - orologio - cronometro - temperatura liquido refrigerante Accensione elettronica Avviamento elettrico Cambio a 6 rapporti Aspirazione lamellare nel carter Frizione: dischi multipli in bagno d'olio Trasmissione primaria: ad ingranaggi elicoidali Trasmissione secondaria: a catena Pedane pilota in alluminio con comandi arretrati e posizione di guida sportiva Faro anteriore di grandi dimensioni a due lampade Fanale posteriore a led Marmitta con doppio catalizzatore omologazione EURO 2 Telaio perimetrale a doppio trave in acciaio con parte posteriore scomponibile Sospensioni: Anteriore: forcella tele-idraulica, diametro 36 mm a perno avanzato, corsa 88 mm Posteriore: forcellone oscillante con mono-ammortizzatore idraulico, corsa 28 mm Freni: Anteriore: a disco diam. 280 mm con pinza radiale a doppio pistoncino contrapposto. Posteriore: idraulico a disco diam. 218 mm con pinza a doppio pistoncino contrapposto. Pneumatici: Anteriore: 100/80-17" posteriore 130/70-17" Cerchioni in alluminio a 3 razze (Anteriore: 2,50x17" - Posteriore: 3,50x17") DIMENSIUNI Greutate la gol 112 kg Lungime max 1970 mm Latime max 755mm Inaltime max 1050mm Passo 1325 mm Cap. rezor max. 10 litri Cap. rez ulei. 1,2 litri CULORI DISPONIBILE negru galben/negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Frumoasa. E cu schimbator sau e "automat" ? Ba e chiar frumoasa rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghost.Dog Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 (editat) E faina, dar dealer-i de la noi o sa dea un raspuns de genu` "piatza romaneasca nu e gata pt asa ceva", asa ca slabe sanse sa o vedem pe la noi... E cu "viteze", 6 trepte. Editat Decembrie 13, 2005 de Ghost.Dog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Heh, Mobra pt 'era contemporana'. Mistocut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Dragut, atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Malaguti Drakon Nkd Ducati Corse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.