Sari la conținut

Trebuie Inscrisa?


revo
 Share

Postări Recomandate

Scuter Aprilia scarabeo 49,2 cc , motor 2T , 1,8kw ,an 1998.Nu stiu viteza maxima constructiva?Trebuie inscris?Am cartea tehnica de inscriere din Italia unde spune ca e ciclomotor si mai zice ca , ciclomotoarele nu au voie sa depaseasca 45 km/h, cf unei legi italiene....Dar eu aici pot sa merg asa, fara numere?

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuter Aprilia scarabeo 49,2 cc , motor 2T , 1,8kw ,an 1998.Nu stiu viteza maxima constructiva?Trebuie inscris?Am cartea tehnica de inscriere din Italia unde spune ca e ciclomotor si mai zice ca , ciclomotoarele nu au voie sa depaseasca 45 km/h, cf unei legi italiene....Dar eu aici pot sa merg asa, fara numere?

 

Cel mai bine ar fi sa te interesezi la politie daca ai ceva cunostinte care pot sa-ti ofere informatii despre chestia asta...ca normal (dupa cum scrie in legislatie) trebuie inscris deoarece este scuter pt ca nu are pedale...dar din cate am vazut pe forumu asta unii ziceau ca nu trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un artificiu legal cu care unele scutere pot fi inscrise ca mopeduri, daca intrunesc conditiile (50 cc, Vmax "constructiva" 45 km/h), dar eu personal zic ca-i frectie, pt ca 1.: un scuter (daca-i in 2 timpi) derestrictionat merge mai bine/repede ca un moped (tot derestrictionat) si 2.: daca porklitsia te prinde cu peste 45 km/h fara carnet ai belyt carichu la stilu grav. Concluzia e ca mai bine iei carnet (macar A1) shi-ti bagi pwla in limitarile de Vmax aferente claselor "mici".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intii mergi la RAR sa iti faci omologare individuala. Oricum ai nevoie de asa ceva. Dupa aia depinde de ce iti scriu cei de la RAR pe omo;ogare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cat costa omologarea individuala , stiti?

 

Art. 11.- Proprietarii de vehicule sunt obligati sa solicite inmatricularea sau inregistrarea acestora inainte de a le pune in circulatie ori sa ceara radierea lor din evidente.

Art. 12.- (1) Pentru a circula pe drumurile publice vehiculele, cu exceptia bicicletelor, ciclomotoarelor si a celor trase sau impinse cu mana, trebuie sa fie inmatriculate ori inregistrate, dupa caz, si sa poarte placute inmatriculare sau de inregistrare, ale caror forme si dimensiuni se stabilesc prin regulamentul de aplicare a prezentei ordonante de urgenta, denumit in continuare regulament.

Este din Ou din 2003.Reiese ca ciclomotoarele nu se inscriu :friends:

 

k) SUBCATEGORIA A1: motocicleta usoara cu o capacitate care nu depaseste 125 cm 3 si o putere care nu depaseste 11 kW;

Nici nu trebuie categoria A sau A1. Rezulta ca ciclomotoarele nu sunt MOTOCICLETE USOARE deci nu trebuie nici un fel de permis.Problema e ca sa le demonstrez ca este un ciclomotor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intii mergi la RAR sa iti faci omologare individuala. Oricum ai nevoie de asa ceva. Dupa aia depinde de ce iti scriu cei de la RAR pe omo;ogare

 

 

Poate sa se duca la RAR daca nu are vama platita?

Se poate duce doar cu certificatul de Italia?

Ma intereseaza si pe mine aceste aspecte,fiind si eu tot intr-o situatie identica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca in lege scrie ca bicicletele si ciclomotoarele nu se inscriu ce dreku sa mai caut la rar?A fost careva din voi cu bicicleta la rar?

 

:friends: ....tu nu ai ciclomotor..tu ai scuter...ceea ce incerci tu sa faci e sa demonstrezi ca scuterul tau e ciclomotor...si mergi la RAR sa il vada aia si daca ai noroc/pile poate reusesti sa-l obti o fisa sau ceva de genu prin care demonstrezi ca e ciclomotor politzaiului care te opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci nu cred ca vei avea probleme cu omologarea. Auzisem insa ca din 2006 vor trebui inmatriculate si ciclomotoarele la consiliile locale. Inca o chestie. Daca-l inmatriculezi ca ciclomotor sa nu care cumva sa te prinda gaborlitsia ca mergi cu mai mult de (hai sa zicem) 50 km/h ca ai dat de 'reaqoo. E strict interzis sa faci modificari ale caracteristicilor dinamice ale unui ciclomotor (sa-i maresti Vmax "constructiva") si sa-l conduci dup-aia fara carnet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pentru ca toate modelele de scutere de 50 cc sunt limitate din fabrica si vandute drept ciclomotoare. Problema majora apare cand scoti limitarile si te prinde radarul ca mergi cu peste 45 km/h - dosar penal.

 

Edit: gopop a apucat sa posteze inaintea mea (desi am inceput sa scriu inaintea lui, deh, dexteritatea asta); corect, in noul Cod Rutier se prevede ca si ciclomotoarele (sau vehiculele omologate drept ciclomotoare) trebuiesc inmatriculate, insa nu la Politie, ci la consiliile locale.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect este: inregistrate. Insa inregistrarea are la baza un document eliberat de RAR. Sa vezi atunci ce coada vor face cei care au cumparat bicicletele cu pedale de la o anumita companie (pe care nu o am la suflet deoarece nu practica o concurenta loiala)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@revo: concurenta este benefica pentru mediul de business. Mereu vor fi companii care vor lupta numai in zona pretului. Insa este curios pentru mine, ca si cunoscator al pietii din China, cum reusesc ei sa vinda in RO la preturi pe care tu stui ca sint 60% din preturile noastre - eu nu am vazut pret pe site...dar te cred.

Crede-ma insa ca este IMPOSIBIL daca declari totul in vama si faci corect importul!

Pe de alta parte, anul trecut, la tirgul de moto, erau firme care la fel afisau un pret incredibil: 800 EURO. S-a dovedit ulterior ca nici macar nu erau omologate EEC...

Fara sa ne laudam, noi cred ca avem cele mai bune preturi de la furnizori (si ma refer la furnizori consacrati si cu calitate controlata si omologari internationale) deoarece am importat anul acesta peste 200 bucati iar de vindut am vindut 100 buc. in conditiile in care am inceput din Iulie August comercializarea si o luna nu am avut ce livra datorita liniei maritime (pe care am si schimbat-o ulterior). Deci nu ne temem de preturi mici insa vreau sa stiti ca pretul la nivel EU pentru scuterele noastre este in jurul a 1000 EUR+TVA. Iar acolo au 8% taxe vamale si nu 30% ca la noi!

Sa nu uitam ca acest tip de competitie exista in Ro, exista firme care acum vind produse fara o minima avizare si fara nici o omologare, lasindu-i pe clienti sa se descurce cind vor trebui sa isi inregistreze scuterele la consiliile locale.

Atunci se va face diferenta deoarece vor fi opriti pe strada cei care nu au numere, chiar daca au pedale la scuterele lor...Vom ajunge si acolo, doar mai trebuie sa trezca 2-3 luni...

 

Pe de alta parte, sintem in continuare SINGURA companie din RO care are omologari de tip la TOATE scuterele

pe care le comercializeaza.

 

In fine si nu in ultimul rind, sintem SINGURA companie din RO care promoveaza vehicule electrice (AUTO) si SCUTERE ELECTRICE!

 

SI sa nu uitam ca sintem SINGURA companie din RO care in curind va comercializa VEHICULE ce pot fi conduse FARA PERMIS, FARA INMATRICULARE, DE LA 16 ANI!

 

Ne mentinem promisiunea fata de clientii nostri: MObilitate maxima si poluare Minima, la costuri accesibile!

Editat de gopop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...