CZU Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Pentru o adaptare competenta a pistoanelor de Oltcit pe Nipru vreau sa fac urmatoarea operatie: 1. se ia chiulasa de Nipru si se sectioneaza astfel incat taietura sa treaca chiar prin supape; 2. se ia un piston de Oltcit si se sectioneaza astfel incat taietura sa treaca prin aplatizarile facute in dreptul supapelor - asa se poate vedea ce grosime in sectiune mai au pistoanele in locul unde s-a facut frezajul; 3. se monteaza si invarte arborele.... Cine are o chiulasa de Nipru si un piston de Oltcit 12TRS -DEFECTE! si le poate dona pentru o activitate de cercetare? Cred ca doar in acest fel se pot optimiza prelucrarile la piston si la cilindru pentru a se obtine o compresie acceptabila (8,5~9,5) fara a se ajunge la cote critice ale pieselor. Desigur rezultatele vor fi facute publice pe forum insotite de poze, explicatii si desene cu cote. Multumesc, Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 CU chiulasa de nepra nustiu. Cu oltcitu... sunt cativa pe forum dar mai bine vezi pe la cimitiru de masini daca nu se ofera nimeni curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.