_Blade_ Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Am o honda vt 600 la care am vrut sa schimb uleiul. am pornit motorul sa-l incalzesc putin, am scos uleiul, dar cand am scos busonul de umplere am vazut in interiorul motorului, pe capacul din partea dreapta depusa o crema de culoare cafenie. am demontat si capacele de la axele cu came si acelasi lucru. pe capace, pe interior depusa o mazga(ca o crema) de culoare alb-cafenie. uleiul care m-am scos este curat, culoare buna. Piesele interioare ale motorului la fel sunt curate. crema aceasta este depusa doar pe capace (sunt din aliaj de aluminiu cred). Va rog sa-mi spuneti si mie va rog daca aveti idee ce este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 stai linistit, nu e nici o problema, e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Ti-a jivrat uleiul,mai exact vaporii de ulei,e o chestie des intalnita pe timp rece,deci nu-ti face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 9, 2009 Autor Share Postat Martie 9, 2009 ok. multumesc mult. ma cam ingrijorasem dau o bere la prima intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salut, parerea mea este ca de fapt pasta e rezultata din combinarea vaporilor de ulei cu vaporii de apa din condens............. Asa pateam doar la Dacia 1300, care avand setul uzat, baga foarte multe gaze de carter..........in carter, in perioada rece. GIVRAJ, givraje, s.n. (Auto si aviație) Fenomen meteorologic periculos, având ca efect generarea unui strat de gheață în interiorul carburatorului, strat care împiedică alimentarea cu carburant a motorului Âşi care generează, în cele din urmă, oprirea acestuia. Fenomenul este favorizat de faptul că, la motoarele prevăzute cu carburator, amestecul aer-benzină se formează într-o zonă de depresiune (difuzor) si, în condiții de umiditate atmosferică ridicată si temperaturi relativ scăzute ale carburantului (0-15ï??C), are loc înghețarea, pe pereții difuzorului, a vaporilor de apă prezenți în aerul de admisie. Se foloseÂşte, de regulă, în sintagma givrajul carburatorului. – Din fr. givrage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.