Constantin Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 Un tur al unui continent ar fi presupus un circuit inchis si de durata. Pentru a rezolva si problemele curente de serviciu si a participa la manifestari moto din strainatate am ales varianta etapizata, vezi harta alaturata. Pe de o parte este avantajos deoarece poti sa te refaci, pe de alta parte repeti trasee destul de lungi, pina in inima Europei. Partea a 3-a a cuprins deplasarea Bucuresti - Arad - Budapesta - Viena - Munich - Strasbourg ( Riegel). si participarea la intilnirea detinatorilor de Honda 650 Deauvill, organizata de nemti. Eu nu mai aveam Honda pe care am schimbat-o dupa Turul 1 si 2 deoarece la traseele foarte lungi se impunea viteza de rulare mai mare, viteza care sa poata fi realizata cu usurinta. Media orara a fost de cca 100 km/h, desi am rulat cu 140 si peste. Sunt timpi morti la alimentare, care se petrece de citeva ori pe zi, la barierele cu plata si pentru relaxare la cca 2 ore ( alergari in parcare). Zilnic se pot realiza 600 - 800 si chiar 1000 km. Cazarea o realizam spontan cind incepea sa se insereze, la moteluri si pensiuni. Campinguri nu am intilnit in zonele autostrazilor. Sunt pe drumuri spre zone turistice si in munti. Cazare sub 30 euro avind fruschtiuk-ul inclus nu prea gasesti. Am intilnit motociclisti care faceau excursii cu campare, dar pe soselele nationale; transportau de toate pe moto, inclusiv mese si scaune pliante. Au vrut unii sa ma insoteasca spre sudul Frantei dar viteza lor se limiteaza, din cauza bagajelor la 80 - 100 km/h, desi aveau motociclete puternice. In pozele care urmeaza sunt imagini de pe traseu si imagini de la Intilnirea Deauvillistilor. Ei la astfel de intilniri fac excursii in grupuri de 5 - 7 motociclisti si in rest stau la mese pe unde ajung. Riegel, linga Freiburg si linga Strasbourg a dat posibilitatea realizarii micilor excursii de o zi trecindu-se granita cind in Franta cind in Germania. S-a urcat pina in zonele de virf ale muntilor, aleile fiind asfaltate; curbele insa foarte in loc si in ac de par. Majoritatea erau nemti, dar multi venisera din Franta, Olanda, Spania, Italia. Punctul de intilnire a fost ales la granita Franta, Germania, Elvetia, La opriri, conducatorul de echipa fiind neamt, alinierea motocicletelor era de invidiat. Primul grupaj de foto sunt de pe traseul pina la intilnirea Deauvill-istilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 that's the spirit; the touring spirit. felicitari si cit mai multe ture. adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Decembrie 31, 2005 Share Postat Decembrie 31, 2005 Felicitări, pozele tale mi-au făcut de dor de România Super ride, ai de gand să faci ceva Âşi prin est?(ucraina, polonia, germania, cehia, slovacia, ungaria, romania?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Ianuarie 13, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2006 Prima deplasare in 2006 este la Malmedi in Belgia la intilnirea ( a 28-a ) a motociclistilor de cursa lunga, pe 21 - 23 aprilie 2006. Amanunte la "Intilniri" - Turul Europei INVENTA 2006. Unde locuiesti? Poate vii acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.