Sari la conținut

adrian cristea

Membru
  • Număr conținut

    350
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti, berceni
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    ktm 1090 adventure

Informații profil

  • Motociclete detinute
    kawasaki kle, suzuki v-strom 1000

Vizitatori Recenți Profil

735 citiri profil

adrian cristea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. atentie in judetul tulcea, politia e mereu la pinda. anul trecut mi-au luat carnetul o luna pentru depasire pe linie continua (cu camera pe masina capcana in trafic), acum 2 saptamini mi-au dat amenda de viteza in localitate. ca e weekend ca e mijlocul saptaminii oamenii legii sint la post, :-) drum bun.
  2. va anunt inainte sa dau comanda. in ianuarie sau februarie va fi. @cooldeep: mersi de info, bine de stiut ca un voblaj poate fi cauzat si de un parbriz care nu e fixat bine sau prea moale. @ivanp: eu credeam ca un w50 sau w60 se incalzeste la fel de tare ca un w40 doar ca nu se subtiaza la fel de mult. ma insel eu sau altul e motivul pentru care ar ajuta statorul un w50 vara?
  3. salut, uite aici discutia de fix acum un an: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-609&do=findComment&comment=3826294 citeste citeva pagini pina pe 10 septembrie 2014 dupa aceasta postare. pe scurt ar fi bine sa schimbam r/r-ul (regulator/rectificator) cu unul in serie nu de tip shunt cum e cel oem. vstrom-ul nou de 1000 are r/r-ul serial dar nu poate fi inlocuit 1 la 1 din cauze de fire diferite dar in principiu se poate adapta asa cum se poate si la r/r-urile pe care ti le-a recomandat deja ivanp. eu inca nu am inlocuit r/r-ul din motive de bani dar sper sa o fac iarna asta.
  4. l-am rugat pe prietenul la care a ramas statorul meu ars acum un an sa se uite sa vada daca s-a ars in partea superioara dar nu s-a ars acolo, e ars in partea de mijloc. probabil ca uneori ajuta un nivel al uleiului la maxim dar nu e o garantie ca nu se arde statorul. iar mie nu prea imi maninca ulei motorul, chiar eram cu nivelul la maxim sau putin sub cind s-a ars statorul. ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.
  5. dureaza 5 secunde daca ai manometru si pompa la tine; eu nu le am asa ca imi ia cam 10 minute sa cobor in fata blocului si sa umflu rotile. metoda cu umflatul la benzinarii e cam loterie ce tine de calitatea manometrului si de cit ti s-au incalzit cauciucurile pina la benzinarie. de urgenta bagi si la benzinarie dar preferabil e la rece si cu instrumentele pe care le cunosti. in al doilea rind e foarte util sistemul de masurare permanenta (parca bmw-ul te si avertizeaza pe bord) cind iei un cui si afli relativ repede ca nu mai ai presiunea pe care o stii. nu trebuie sa ajungi la niste curbe ca sa afli, cu putin ghinion poti sa si cazi. n-as vrea sa intru pe o autostrada si sa ma prind dupa 5 km ca am pana, as prefera sa aflu din oras ca ma fisii fara sa stiu, :-). da, orice astfel de sistem creste pretul si aduce defectiunile aferente dar in cazul de fata nici macar nu e ceva ce te lasa in drum daca se strica. ma rog, eu sint mai comod si mi-ar place un astfel de sistem.
  6. corect si nu cred ca cei ca Eru si Hosszu Toll neaga acest lucru dar isi doresc ca producatorii sa faca si motociclete cu motoare la fel de mari ca inaintasele (600-800 cmc) dar cu masa mai mica, nu doar sa se ia la "pissing contest" intre ei cu motoare din ce in ce mai mari si sa mentina sau sa creasca masa. tu nu ai fi nemultumit daca la piata ai gasi doar pepeni de 4 si 10 kg desi tu ai vrea de 6-7 pentru ca atit maninca familia ta la o masa si il cari mai usor decit pe ala de 10 si nici nu arunci dupa masa restul de 2 kg?
  7. te referi poate la valorile de putere, cuplu si masa motocicletei dar chiar si astea, pe hirtie nu spun prea multe. in rest nu cred ca au multe in comun. numai la roti daca te uiti si difera mult, 17" + 19" la vstrom, 18" + 21" la africa twin.
  8. tibi, stiu ca nu e frumos ce fac dar sint curios, gs-ul normal de ce nu e pe lista, de ce vrei neaparat gsa-ul?
  9. ma gindeam ca in toamna sa iau asta: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-1000-v-strom/handlebar-base-info.html dar mai bine comandam impreuna ca sa reducem transportul asa ca daca dai comanda ia si un "Handlebar base" pentru dl1000 cu priza si indicator de tensiune. sa-mi spui cum si cind vrei banii. merci adrian
  10. probabil e TPS-ul. asa imi facea si mie uneori TPS-ul vechi dupa mers constant gen autostrada. pe loc rezolvi asa: tragi pe dreapta, tai contactul, pui contactul fara sa pornesti motorul, faci cursa completa la acceleratie de 10 ori (adica rotesti mansonul complet de 10 ori), pornesti motorul si vezi daca se mai opreste. eventual repeti procedura inca o data. dupa un timp te enervezi si cumperi un TPS nou cu 80-90 de euro. pentru ca suzuki vstrom, mai ales de 1000 ... ma abtin! pina sa invat ca e de la TPS cel mai nasol mi s-a intimplat pe centura-autostrada Budapestei intr-un loc unde nu era banda de urgenta. treceau tiruri la juma de metru de mine intr-o usoara curba si eu incercam sa fac fierul sa mearga. pentru ca vstrom ... ma abtin!
  11. se refera la modelul RC213V-S, vitezana din ultima poza, nu la ce ne intereseaza pe noi, :-)
  12. nu este pentru masurarea consumului ci a incarcarii. daca in timp ce mergi vezi acolo 12 sau 11 V in loc de 13.8 sau 14+ e clar ca nu mai ai incarcare electrica. cu cit te prinzi mai repede cu atit mai bine, ai timp sa iei decizii, scot alimentarea la faruri, merg inainte la prima localitate mai mare sau ma intorc la ultima prin care am trecut, etc.; mi s-au ars 2 statoare, unul in grecia si unul linga turda, cluj, adica departe de casa. nu aveam voltmetru pe bord. eu m-am prins prima oara cind m-am oprit si nu am mai reusit sa pornesc iar a doua oara chiar in mers cind a inceput sa traga motorul in suturi si sa faca bordul nino-nino, :-) .
  13. Whiplash http://www.imdb.com/title/tt2582802/?ref_=nv_sr_1 eu nu m-as uita la trailer inainte de film; l-am vazut dupa film si parca dezvaluie prea multe. sau macar lasati citeva zile intre trailer si film, poate mai uitati din detaliile din trailer... are multa muzica asa ca e preferabil sa fie vazut pe un sistem audio rezonabil, nu pe laptop sau difuzorul tv. ps. muzica e jazz ;-)
×
×
  • Creează nouă...