Sari la conținut

Tobe Giannelli


CobraArt
 Share

Postări Recomandate

Sunt interesat de o toba giannelli.Problema este ca nu prea am auzit de ea, nici nu am vazut pe nici un motor.Acum intrebarea mea este:SUNT BUNE?

Niste pareri conta/pro nu strica :peace:

Multumesc Anticipat!

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah daca tot vrei sa-ti schimbi toba, ia vezi mai jos, toate se pot aduce de la Louis si sunt pt CBR 125 R:

:peace:

Streetfighter e 169,95 Euroi

Shark Carbon e 219 Euroi

BSM Extreme e 329 Euroi

:ok:

 

Si tot pentru tine Cobraart o scurta figura de freestyle cu un 125, tot Honda numai ca e in 2 timpi.

Bafta!

:D

post-197-1136415855_thumb.jpg

post-197-1136415863_thumb.jpg

post-197-1136415870_thumb.jpg

Honda_NSR_125_Rotating_Burnout.wmv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva foarte interesant :peace:

Tot sistemul 174 de lire

 

"Hey,

 

An Endurance Full System w/ Carbon Fibre Can would be £174.95 delivered to Romania. Postage takes between 5-8 days.

 

Cheers Craig!

 

 

CMP Racing"

post-5265-1136449778_thumb.jpg

post-5265-1136449797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mai, eu pot sa iti zic ca am o toba Gianelli reconditzionata (avea o maaaaare gaura in ea unde venea o ureche de prindere) si fata de toba originala nu se compara ! Pana la 20-30Km/h merge uuuun picut mai prost decat cu toba standard, dar de pe la 30/h simti cum incepe sa traga si se duce pana'n 60-65.

Totusi e un biet moped, chiar daca aveam un kit Polini obosit de 63cmc :welcome:

Sa vedem acum, mi-am tras un Polini nou-noutz de 72cmc, alt carter si alt ambielaj, sa vedem cum se descurca mititica. Ar trebui sa se duca cam 80/h cu fulia pe care o am acum, si in jur de 90 cu fulie mai micutza.

 

Binishor pentru un moped, huh (vezi profil)? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o toba giannelli pe un fantic caballero rc 80 din 93 si sunt multumit de ea........cred ca e din fabrica pe ea pt ca am mai vazut giannelli pe acest model si eu deja asa l-am cumparat.....sunetul e ok pt un enduro mik, forma se integreaza bine in peisaj si ma gandesc ca si la putere are un mik plus...yo zik sa incerci giannelli :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut om bun

Giannelli este o marca prezenta de multi ani in concursurile de motociclism (moto GP,si SBK)dar si in multe alte competitii cu pretentii

Aceste tobe au echipat mocicletele multor piloti de top din ziua de azi.

Exista modele pt orice model de moto(enduro,s.sport,sport turing etc)

Sunt Lucrate pe aceeasi banda cu ARROW( cum face KTM cu Husaberg) deci sunt de calitate,iar tobele sunt si sport si racing care imbunatatesc performantele in functie de model cu cel putin 3.8 cp si au un sunet deosebit de cele street Binenteles

Poti invata ceva despre ele la giannelli.com si cu siguranta te vei hotara ,oricum le vei vedea la salonbul moto din Bucuresti in Aprilie.

post-5373-1138911847_thumb.jpg

post-5373-1138911858_thumb.jpg

post-5373-1138911878_thumb.jpg

post-5373-1138911891_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba din poza 2 (CR EXTRA) este o toba pentru motoarele in 2 timpi, iar "plamanul" acela este practic o camera de rezonanta. El este calculat pentru turatia de cuplu maxim, astfel incat la aceasta turatie presiunea gazelor evacuate este egala cu presiunea din carter

In aceasta situatie, gazele din admisie (care ajung in din carter in capul pistonului) raman in totalitate in cilindru (desigur, e un caz ideal) si arderea este optima -> putere maxima.

Daca se debalanseaza una din cele doua presiuni (presiune din carter mai mica decat cea din evacuare de ex - la turatie mare) gazele se intorc inapoi spre carburator. Daca presiunea din carter este mai MARE decat cea din evacuare (turatie mica), parte din gazele care ar trebui sa ramana in cilindru sunt aruncate afara, nearse.

Acesta este motivul pentru care la schimbarea tobei originale cu una sport, motocicleta pare "mai lenesa" la demaraj, dar odata ce s-a ajuns in zona de rezonanta, se simte un plus de putere si motorul urca mai mult in ture.

Ca exemplu, eu am castigat 10Km/h doar prin schimbarea tobei, la un motor de 62cmc. Raportul nu este fix in nici un caz, sa se poata spune ca la un motor de 600cmc se castiga 100km/h in plus, dar... e destul oricum :laugh:

 

Numai bine si sper ca te-am lamurit cu ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...