stealthTT Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 ea va fi folosita mai mult offroad, dar imi place la nebunie cum arata si merge cu rotile de supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 misto mobra ce dealuri calaresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 misto mobra ce dealuri calaresti ? deocamdata nici unul. trebuie sa imi cumpar echipament, si avand in vedere ca am cateva plecari din tara programate peste putin timp o sa mai astept sau nu in principu voi merge in fiecare weekend ori la Sarata Monteoru ori la Breaza, asa cum fac si acum numai ca fara moto . chiar ca arat misto bafta. si vezi sa o intretii cat mai bine si original(daca vrei asta ) mersi. vad ca esti din Buzau, poate ne intalnim cat de curand sa vad si eu acele zone de pe moto. am inteles ca e destul de frumos. Ilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 bai da ce mobra fotogenica ai... cu aparatu asta nu, dar cand il schimb o sa incerc sa vedem daca si noi suntem la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 23, 2009 Autor Share Postat Martie 23, 2009 inca o poza de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) ma tenteaza si pe mine modelul. Cum te descurci cu reviziile intretinerea, mai ales daca o bagi si in mod SM pe strada? La ce intervale si ce exact faci? Editat Aprilie 13, 2009 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 ma tenteaza si pe mine modelul. Cum te descurci cu reviziile intretinerea, mai ales daca o bagi si in mod SM pe strada? La ce intervale si ce exact faci? e ok cu intretinerea. ulei intra 1.25 litri daca nu schimbi filtrul, si chiar mai putin e recomandat sa pui la RFS. Eu folosesc Motorex full sintetic(undeva la 65ron/litru), si daca ies la enduro cu el si il fierb motorul il schimb uleiul la maxim 2 iesiri, in rest ca in carte. Filtrul il spal si il intretin cu spray de filtru Putoline. Lantul, la enduro il ung mai des - spray ptr lant cu Oring-uri. in rest nu e asa scump la intretinere, dar iti mai trebuiesc cateva lucruri- ex. ventilator kit, scut protectie motor, etc - trebuie vazut cu ce e echipat cand il cumperi. Supermoto: - merg doar pe strada, si o folosesc sa ma deplasez pe distante scurte, seaua e un minus la ktm exc - de fapt nu prea e gandita sa stai pe sea dupa cum stii la enduro se merge mult in picioare ceea ce nu e prea placut pe strada la 100km/h sau peste plus ca mi se pare cam tzaranie sa mergi pe sosea asa, dar din pacate din cand in cand trebuie asta daca nu vrei sa ti le lipeasca de fund, seaua. - nu am facut reglaje speciale ptr rotile astea cand merg pe sosea, adica multi spun sa umbli la bound/rebound sa fie mai tari amortizoarele. - de mers merge destul de tare, raport lant la 14/46, cauciuc spate 160 - iar mie mi-a indicat pe bord (poate unii o sa rada, stiu ca putin cam eronat - verificat cu masina aprox. plus 10-12 km/h) - am mers aproape 200km/h - cand am luat mana din gaz aveam 197km/h- spun asta pentru ca la viteza aia trebuie sa stai un pic altfel pe motor, aerodinamica, aplecat mult spre fata si nu vezi kmetrajul. Nu poti sa mergi mult cu viteza asta, cred ca merge si mai tare, numai ca bobleaza daca nu te tii de ea - bicicleta nu e facuta pentru asa ceva. sa nu mai spun cand bate vantul, clar nu e o motocicleta de drum lung, altfel, e o placere - pe drumuri virajate, reprizele si greutatea ei ajuta foarte mult la mentinerea zambetului pe buze - cum trec de la una la alta: pai, din enduro in SM e ceva, adica cauciucul meu spate este ceva mai lat si e un pic de chinuiala cu etrieru si suportul de lant de pe bascula. mai mult, in mers imi atinge un pic lantul de cauciuc (chiar daca este taiat din el) pe fata, exista adaptor de etrier ptr discul mare de SM, si te distrezi un pic si la asta. Pe langa asta, trebuie si aripa fata schimbata. Una peste alta merita efortul, mai ales daca ai un stander. de la SM la Enduro, e mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.