carstoc Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 peste cateva luni imi voi lua motor. Nu m-am hotarat ce anume. oricum o vitezana probabil de 600 de prin 2000. Intrebare : in ce consta service-u periodic ? Tot ca la masina ? Schimb ulei, filtru aer combustibil, etc ? Este asa complicat ? Sunt genul de om care-i place sa se murdareasca pana la cot. La masina mea (audi din 2000 diesel) imi fac eu mereu service-u "de duzina". E mai complicat la motor ? Cam ce ar trebui schimbat si cam cat costa la ex. un cbr 600 f din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 Pai daca e motor cu ardere interna la ambele vehicule, asta e ce trebuie sa faci la ambele. De preferat fa rost de manualul de service, sau daca nu chiar cel de utilizator. In manualul de utilizator de la Honda mea scrie cam tot ce trebuie sa faci la revizii, inclusiv cum se schimba bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 D-acord cu ce e scris mai sus. Adica, cu un minim de cunostinte, te descurci cu chestiile care trebuie facute mai des: schimbat ulei, curatat lant, schimbat filtru aer/ulei, uns ce trebuie uns, intins lant, etc. In schimb, sunt unele chestii care se fac mai rar (dar se fac totusi periodic) care mi se par mai greu de facut in regie proprie (datorita lipsei unor scule adecvate, datorita lipsei de cunostinte: operatiunile care presupun interventii la motorul sau la frane, de exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 Operatiuni f. simple ar fi: - schimbat filtre, ulei - curatat, intins, uns lant - completat lichid frana - schimbat becuri Operatiuni care necesita oarecare cunostinte ar fi: - schimb bujii - schimb placute frana, schimb lichid de frana - schimb ulei furca Operatiunile la care trebuie sa stii ce faci sunt: - reglaj culbutori (sau pastile, nu stiu cum e la CBR) - reglaj carburatoare - schimb foaie/pinion/lant Scule (cumparate de preferat NU de la piata): cheie filtru ulei, set lere, patent, set surubelnite, set chei fixe, set tubulare 8-32 cu cardan si prelungitor, set chei bujii, cheie dinamometrica, set imbusuri. Optional: clesti sigurante, surubelnita de impact. Obligatoriu: documentatie. Altceva nu ai de facut daca nu cazi (si daca motorul e in stare buna, bineinteles). Pentru preturi la CBR du-te pe bikeshop.ro. Ai link ceva mai sus, in banner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.