Hadess Postat Decembrie 19, 2003 Share Postat Decembrie 19, 2003 Cu ce condensator sa il inlocuiesc pe ala de la magnetoul de simson? Mi-a zis cineva ca de Dacia, dar nu stiu de ce capacitate. Help pls!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 Merge orice condensator. Iei condensator de aprindere de Dacie (capacitatea este ceva in jur de 0.22microfarazi ). Se mai vehiculeaza idei ca n-ar fi bun, ca trebuie de trabant, ca e de 0.20, ca asta de dacie e de 0.25 si e prea mare, dar sincer, nici o fabrica nu poate face condensatori cu atata precizie. Chiar pe condensatorul de dacie e data capacitatea intr-un interval - 0.2 - 0.3 uF. Daca nu e bun, inseamna ca e defect, nu ca nu e compatibil. Poti sa-l probezi pe ala pe care deja il ai pe magnetou cu o baterie si o casca - trebuie sa se auda mici "poc"-uri cand inseriezi toate elementele - baterie, condensator, casca (difuzor), inversand alternativ bornele bateriei. In orice caz, daca magnetoul e slabit, degeaba dai vina pe condensator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 Ia zi H. ai pacalit platina aia, s-au l-ai pacalit in totalitate. Am vorbit mai de mult cu un mos si mi-a spus ca rotorul de simson se demagnetizeaza doar daca sta foarte mult timp de geaba, respectiv montat, la locul lui, cica s-ar pune la pastrare demontat, adica rotorul scos afara din magnetou, dar probabil pe perioade de ani. Al tau e inca destul de magnetizat, schimba-i firele alea copapte, lipituri frumoase, condensatorul nou, deblocheaza idioata aia de plat., baga-i vasilina la bile, da nu ca Gheorghe!............,SI o sa invie sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 22, 2003 Share Postat Decembrie 22, 2003 Grija mare cand faci "toaleta" la magnetou. Dai jos mai intai platoul cu platini, apoi platoul cu avansul centrifugal. Daca rotorul nu e intepenit de tot, nu desface magnetoul, ca risti sa demagnetizezi magnetul (ce putere o mai avea acolo) de tot. Baga si tu vaslina cu un ac de seringa indoit. Spala bine de mazga tot ce e prin jurul fisei centrale de unde pleaca cablul pentru bujie, lucruieste contactul platinilor, vezi cama sa-ti deschida platina. Probeaza "la rece" magnetoul, invartindu-l cu bormasina, sa vezi daca iti da scanteie pe toata plaja de turatzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Decembrie 22, 2003 Autor Share Postat Decembrie 22, 2003 Eh, l-am rezolvat de tot. Dupa curatari si spalari si lipituri, a urmat montarea si surpriza: NU se mai invarteste DELOC!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 23, 2003 Share Postat Decembrie 23, 2003 Vezi ca am uitat sa-ti spun ca bilele alea intra pe un canal mic de pe axul rotorului in ambele capete, tu le-ai bagat fortat pe langa canal si rezulta ax blocat. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Decembrie 24, 2003 Autor Share Postat Decembrie 24, 2003 Observasem si eu asta mai klau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.