Sari la conținut

Radiator de ulei spart


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Nu ar strica sa-ti faci unul de rezerva la Brasov(ei fac radiatoarele numai din cupru nu din aluminiu!!!! ),e subtire la bani oricum,cand am facut eu la un Suzuki TLR(radiatorul pt apa) a fost cam 1.3 mil vechi.

 

PS:pt ca sa merit o bere la 2 metri :cheers:

http://www.romradiatoare.com/servicii.htm

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caline iti place s-o surubaresti rau de tot vad :D

Jur c-as merge cu el spart, de s-ar putea.

 

Nu ar strica sa-ti faci unul de rezerva la Brasov(ei fac radiatoarele numai din cupru nu din aluminiu!!!! ),e subtire la bani oricum,cand am facut eu la un Suzuki TLR(radiatorul pt apa) a fost cam 1.3 mil vechi.

 

PS:pt ca sa merit o bere la 2 metri :cheers:

http://www.romradiatoare.com/servicii.htm

Pai nu e bine ca-s numai din cupru. Nu cred ca are aceeasi putere de disipare ca aluminiul. Oricum, le-am trimis un mail deja, sa vad ce-mi raspund. Daca nu, se gasesc pe eBay, numai ca... $$$. Vedem cu berea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e bine ca-s numai din cupru. Nu cred ca are aceeasi putere de disipare ca aluminiul. Oricum, le-am trimis un mail deja, sa vad ce-mi raspund. Daca nu, se gasesc pe eBay, numai ca... $$$. Vedem cu berea :cheers:

Asa e ,are putere de transfer a caldurii mai mica,dar se vede numai pe timp de canicula in trafic ff aglomerat,asa pateam eu la TLR,pornea ventilatoarele si se opreau mai greu fata de cel original !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit la Romradiatoare si mi-au facut o oferta la 75 euro. Punind si transportul Iasi-Brasov si inapoi, s-ar fi ajuns pe la vreo 100 de euro, asa c-am preferat sa comand de pe net, nou nout, aftermarket, cam 100 lire sterline cu tot cu transport. Am zis ca mai bine iau de pe eBay pt. ca macar stiu ca n-o sa fie probleme de potrivire.

 

LE: o explicatie a faptului ca Poxilina/Poxipolul n-au tinut ar fi coeficientul de dilatae termica diferit (aluminiu vs. poxipol/poxilina). Anyway, nimic nu e mai sigur ca lucrul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e bine ca-s numai din cupru. Nu cred ca are aceeasi putere de disipare ca aluminiul

Ai dreptate cuprul nu are acelasi coeficient de conductivitate termica cu cel al aluminiului, are unul mai mare deci conduce mai bine caldura.(chiar mult mai bine).Problema la un radiator de cupru e greutatea acestuia care e considerabil mai mare decat in cazul aluminiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate cuprul nu are acelasi coeficient de conductivitate termica cu cel al aluminiului, are unul mai mare deci conduce mai bine caldura.(chiar mult mai bine).Problema la un radiator de cupru e greutatea acestuia care e considerabil mai mare decat in cazul aluminiului.

De-acum e tot aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intre timp mi-a venit radiatorul din UK, pus pe motor, merge fara probleme.

Mai e de spus o treaba. Eu am (sau mai bine zis aveam) obiceiul de a-mi spala motorul la spalatorie, cu jet sub presiune. Si, evident, nu asteptam sa se raceasca motorul (si implicit radiatorul) inainte de a o baga la baie. Nu am de unde sa stiu sigur, dar e posibil ca si asta sa fi avut un rol in aparitia acelei fisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...