robog Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Care ati mai lucrat pe motoare pe injectie poate ma lamuriti si pe mine ce rol are sezorul din filtru de aer la tipul asta de alimentare cu carburant ca ma inebuneste nenorocitul ala! Vreau sa dau jos filtrul de aer original si sa pun un "hypercharger" si singura chestie ce ma framanta e ce sa fac cu senzorul nenorocit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Pai la aer ai 2 parametri, debitul si temperatura, care sint luate in calcul de sistemul de injectie...acum depinde de care spui tu, dar cert e ca fara senzor nu mai merge bine si da eroare injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Daca ai ECU o sa mearga si fara senzori dupa parametrii de turatie care sunt setati din fabrica, dar foarte prost in timp real ca trebuie sa stie si el saracu' ce presiune , temperatura .... care este... Deci ... care este... Explica mai bine ce anume si care-i buba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Care ati mai lucrat pe motoare pe injectie poate ma lamuriti si pe mine ce rol are sezorul din filtru de aer la tipul asta de alimentare cu carburant ca ma inebuneste nenorocitul ala! Vreau sa dau jos filtrul de aer original si sa pun un "hypercharger" si singura chestie ce ma framanta e ce sa fac cu senzorul nenorocit !!! romi zii mai exact ce vrei sa stii,ca merg la un atelier si intreb pt tine ok....au mai facut astea aici asa ceva au pus hipercharger,apropo la care te referi ce model de hipercharger , pune o poza sa stiu la ce model te referi salut L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 12, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2006 romi zii mai exact ce vrei sa stii,ca merg la un atelier si intreb pt tine ok....au mai facut astea aici asa ceva au pus hipercharger,apropo la care te referi ce model de hipercharger , pune o poza sa stiu la ce model te referi salut L&R roby In carcasa filtrului de aer INAINTE de filtru se afla in senzor care masoara ceva Eu banuiesc ca ar fi umiditatea sau temperatura aerului absorbit de catre motor ca debitul nu prea are cum sa-l masoare avand in vedere ca e amplasat chiar la priza de intrare in carcasa filtrului. @ roby: ai poza mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Deci e clar pentru mine, e senzorul de temperatura (si cred ca debitul e aproximat de deschiderea clapetei de acceleratie). In cazul asta, daca pui alt filtru, pune si senzorul ala pe undeva pe acolo, nu renunta la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Deci si prin urmare, nu vreau sa vorbesc aiurea... Nu renunta la senzorul de temperatura indiferent ce modifici, fiindca isi are rostul lui foarte clar la parametrii injectiei. Eu stiu ca pe admisie daca vrei sa faci ceva: poti sa ii pui un turbocharger sau un compresor mecanic. Turbochargerul este cu intarziere dat fiind faptul ca forteaza o priza puternica la admisie pe baza presiunii de evacuare a gazelor. Explicat mai bine pe http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm ... Compresorul mecanic pur si simplu se cupleaza la arborle motor (crankshaft), si cand trece de o anumita turatie se cupleaza si mareste priza respectiv presiunea aerului la admisie. Au fost motoare si poate ca pe undeva ii mai da prin cap cuiva sa se mai faca, care aveau 5 cilindrii, sau 7 , din care 4 respectiv 6 erau pentru 'motorul' propriu zis si ultimul era pentru compresia admisiei. Mercedes a facut asa ceva la automobile. Hiperchargerul de care vorbesti nu prea stiu cu ce se mananca, nu stiu de unde este alimentat. Daca este un ventilator infect crede-ma ca mai mult strica. Intr-o explozie in aer liber sau controlata intr-un laborator se pot obseva 2 fenomene: 1. suflul exploziei, 2. inversul ei. Pur si simplu oxigenul inghitit de explozie creeaza un gol care trebuie umplut. La explozia nucleara este foarte evident: 1 tavalug fierbinte topeste si spulbera totul de la centru la exteriorul razei de actiune; al 2-lea de la exterior la centru care este rece dar are aceaasi forta. In speranta ca nu am batut foarte mult campii, ia pune tu mana la admisie cand ii dai gaz sa vezi cum trage motorul. Suprafata de admisie este foarte bine calculata din fabrica, daca ii pui un ventilator in fata mai mult o astupi, fara sa compensezi ceva, ... Daca e asa ceva hiperchargerul de care vorbesti http://www.turbonator.com/ , mai bine o lasi balta, e o prostie, mai mult o chestiune de marketing. Senzorul de temperatura are rolul de a stii mai bine volumul de aer intrat in admisie. ECU sa stie. Cu cat este mai rece aerul cu atat densitatea lui creste, deci ai practic mai mult oxigen la admisie. Te rog pune si tu un link cu ce vrei tu sa pui si se numeste hipercharger. Numai bine. Si sa vina primavara odata sa dau si eu A sa va salut cu farul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 13, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2006 Deci si prin urmare, nu vreau sa vorbesc aiurea... Nu renunta la senzorul de temperatura indiferent ce modifici, fiindca isi are rostul lui foarte clar la parametrii injectiei. Eu stiu ca pe admisie daca vrei sa faci ceva: poti sa ii pui un turbocharger sau un compresor mecanic. Turbochargerul este cu intarziere dat fiind faptul ca forteaza o priza puternica la admisie pe baza presiunii de evacuare a gazelor. Explicat mai bine pe http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm ... Compresorul mecanic pur si simplu se cupleaza la arborle motor (crankshaft), si cand trece de o anumita turatie se cupleaza si mareste priza respectiv presiunea aerului la admisie. Au fost motoare si poate ca pe undeva ii mai da prin cap cuiva sa se mai faca, care aveau 5 cilindrii, sau 7 , din care 4 respectiv 6 erau pentru 'motorul' propriu zis si ultimul era pentru compresia admisiei. Mercedes a facut asa ceva la automobile. Hiperchargerul de care vorbesti nu prea stiu cu ce se mananca, nu stiu de unde este alimentat. Daca este un ventilator infect crede-ma ca mai mult strica. Intr-o explozie in aer liber sau controlata intr-un laborator se pot obseva 2 fenomene: 1. suflul exploziei, 2. inversul ei. Pur si simplu oxigenul inghitit de explozie creeaza un gol care trebuie umplut. La explozia nucleara este foarte evident: 1 tavalug fierbinte topeste si spulbera totul de la centru la exteriorul razei de actiune; al 2-lea de la exterior la centru care este rece dar are aceaasi forta. In speranta ca nu am batut foarte mult campii, ia pune tu mana la admisie cand ii dai gaz sa vezi cum trage motorul. Suprafata de admisie este foarte bine calculata din fabrica, daca ii pui un ventilator in fata mai mult o astupi, fara sa compensezi ceva, ... Daca e asa ceva hiperchargerul de care vorbesti http://www.turbonator.com/ , mai bine o lasi balta, e o prostie, mai mult o chestiune de marketing. Senzorul de temperatura are rolul de a stii mai bine volumul de aer intrat in admisie. ECU sa stie. Cu cat este mai rece aerul cu atat densitatea lui creste, deci ai practic mai mult oxigen la admisie. Te rog pune si tu un link cu ce vrei tu sa pui si se numeste hipercharger. Numai bine. Si sa vina primavara odata sa dau si eu A sa va salut cu farul... Frraaateee! M-ai ametit! N-am prea intzeles ce legatura are explozia nucleara cu admisia de aer la vulcanu' meu dar oricum detaliile legate de admisia fortzata de aer imi dovedesc ca ti-ai facut temele in domeniu. Stiu si eu ce rol are senzorul de temperatura la injectie dar nu ma asteptam sa il gasesc tocmai acolo! Filtrul "hypercharger" este defapt un filtru facut dintr-o succesiune de plase de sarma de diferite marimi ce "deschid" admisia motorului aproape la liber protejand in acelasi timp motorul de impuritatile din atmosfera.Singura problema la filtrul asta e ca are nevoie de o permanenta intretzinere/curatare cu niste spray-uri speciale ce-l curata/ung. pentru a proteja motorul de apa si de praf. Filtrul va fi montat impreuna cu un power comander de la Dyno pentru a avea acces la parametrii injectiei ceea ce sper sa-mi ofere,impreuna cu tobele deschise,un max de 120 HP la roata (acum are 103).Mie,sincer nu-mi trebuie mai mult de atat! Vizavi de compresor,citit pe net ca americanii au pus asa ceva pe vn 2000 si l-au dus pana la 170HP dar sincer,mie nu mi se pare OK pentru motor,si nu-mi permit sa-i fac setul la 2 ani !!! pe un big twin nu cred ca poti folosi real (cu cauciucuri de strada) mai mult de 120-140 HP pentru ca datorita cuplului imens al motorului (190nm la 3000rot/min stock la motorul meu) pierzi aderenta la cea mai mica bruscare a acceleratiei,cu alte cuvinte ai cai putere numai pentru dynotester ca pe asfalt nu ai cum sa-i trimiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 http://www.powercommander.com/211-411.shtml asta e nu?! Nu inteleg exact ce face ca sunt cam secretosi omuletii, dar cu filtrul de aer am inteles. Lasa acolo senzorul de temperatura. Apropo este normal sa-l gasesti acolo la filtrul de aer. Cu explozia nucleara am cam dat-o in filozofii, chestia era vis-a-vis de explozia amestecului in cilindru si admisia (pune mana si vezi cum trage) respectiv evacuarea -- cele doua sufluri ale unei explozii... Proasta corelare, vina mea. Sa ne tii la curent cu ce modificari si ce rezultate ai obtinut... Apropo VN de 2000 ,... fain animal de casa ai, sa-l pastrezi sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 13, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2006 http://www.powercommander.com/211-411.shtml asta e nu?! Nu inteleg exact ce face ca sunt cam secretosi omuletii, dar cu filtrul de aer am inteles. Lasa acolo senzorul de temperatura. Apropo este normal sa-l gasesti acolo la filtrul de aer. Cu explozia nucleara am cam dat-o in filozofii, chestia era vis-a-vis de explozia amestecului in cilindru si admisia (pune mana si vezi cum trage) respectiv evacuarea -- cele doua sufluri ale unei explozii... Proasta corelare, vina mea. Sa ne tii la curent cu ce modificari si ce rezultate ai obtinut... Apropo VN de 2000 ,... fain animal de casa ai, sa-l pastrezi sanatos! ala e! power comander-ul iti da acces usor la parametrii injectiei.Cu alte cuvinte nu mai dai 1000 usd pe softul de la Kawa si-ti iei un power commander cu 400 care face acelasi lucru. Merci pentru urare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.