Sari la conținut

Heeeelp


gaius
 Share

Postări Recomandate

Salut, poate cineva sa ma ajute?

Am o mobra YAMAHA YZF 750 R an fabricatie 1994 care s-a procopsit cu o "boala".

Anul trecut a mers perfect neavand nici o problema cu ea . A fost tinuta in garaj incalzit (18 grade)

Toata iarna am mai facut cate ceva la ea ma refer la reglaje curatat bujiile care app aratau foarte bine in sensul ca nu erau afumate etc..Anul acesta am facut o tura cu ea si nu a avut nici o problema pornitacu socul tras... Sap trecuta am pornit din nou dar fiind frig am lasat shocul mai mult tras si de atunci nu merge mai sus de 9000 de ture si mai are si caderi de turatie 9000-8900 in relanti sta excelent... care pot fi motivele.... metionez ca temperatura nu s-a ridicat nici macar la 40 de garde ma refer in timpul rularii poate fi asta o problema faptul ca temperatua era foarte joasa? Multumesc si astept pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, poate cineva sa ma ajute?

Am o mobra YAMAHA YZF 750 R an fabricatie 1994 care s-a procopsit cu o "boala".

Anul trecut a mers perfect neavand nici o problema cu ea . A fost tinuta in garaj incalzit (18 grade)

Toata iarna am mai facut cate ceva la ea ma refer la reglaje curatat bujiile care app aratau foarte bine in sensul ca nu erau afumate etc..Anul acesta am facut o tura cu ea si nu a avut nici o problema pornitacu socul tras... Sap trecuta am pornit din nou dar fiind frig am lasat shocul mai mult tras si de atunci nu merge mai sus de 9000 de ture si mai are si caderi de turatie 9000-8900 in relanti sta excelent... care pot fi motivele.... metionez ca temperatura nu s-a ridicat nici macar la 40 de garde ma refer in timpul rularii poate fi asta o problema faptul ca temperatua era foarte joasa? Multumesc si astept pareri

 

 

 

rupei gura! ...probabil e inecata! ...nu`ti merge in toate bujiile! ...am patit si eo cu ninjacu! ...rupt gura pe dambovitza...rezulta motor merge bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat..cum ti-ai dat seama de temperatura, ai termometru la bord ?

La ce spui s-ar putea sa fi facut un scurt ceva pe acolo si sa fi ramas termocupla deschisa. Alta idee nu am acum de la ce altceva sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gura i-am rupto ca am fost cu ea pana la tulcea sambata 100 km dus+100 intors tinuta numai in 9000 de ture ca la asta m-am gandit si eu....dar tot nu si-a dat drumu...ma gandeam sa nu cumva sa nu fi ajuns la temperatura de autocuratare a bujiei .

 

De temperatura mi-am dat seama ca in bord cesul de la termometru nu s-a ridicat deloc...... se ridica pe la 60 de garde daca stateam pe loc .... scurt unde naiba sa faca daca ea porneste normal si dupa 1 saptamana

 

am cesul de temperatura al apei care nu s-a ridicat absolut deloc in timpul mersului daca stateam si cu motorul pornit ajungea pe la 60 de grade

 

Ciudat..cum ti-ai dat seama de temperatura, ai termometru la bord ?

La ce spui s-ar putea sa fi facut un scurt ceva pe acolo si sa fi ramas termocupla deschisa. Alta idee nu am acum de la ce altceva sa fie.

 

 

 

Pai am ceasul de temperatura al apei... nu este de ajuns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gura i-am rupto ca am fost cu ea pana la tulcea sambata 100 km dus+100 intors tinuta numai in 9000 de ture ca la asta m-am gandit si eu....dar tot nu si-a dat drumu...ma gandeam sa nu cumva sa nu fi ajuns la temperatura de autocuratare a bujiei .

 

De temperatura mi-am dat seama ca in bord cesul de la termometru nu s-a ridicat deloc...... se ridica pe la 60 de garde daca stateam pe loc .... scurt unde naiba sa faca daca ea porneste normal si dupa 1 saptamana

 

am cesul de temperatura al apei care nu s-a ridicat absolut deloc in timpul mersului daca stateam si cu motorul pornit ajungea pe la 60 de grade

 

pai cum ziceam probabil ca e termocupla blocata sau stricata una din 2..aia nu e temperatura normala de functionare..sau senzorul de temperatura sa nu mai indice bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum ziceam probabil ca e termocupla blocata sau stricata una din 2..aia nu e temperatura normala de functionare..sau senzorul de temperatura sa nu mai indice bine?

 

 

am sa o verific si pe aia e adevarat ca borcanul este plin si radiatorul foarte cald .... cum se poate verifica in apa fiarta daca deschide?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa o verific si pe aia e adevarat ca borcanul este plin si radiatorul foarte cald .... cum se poate verifica in apa fiarta daca deschide?

 

 

cred ca poti sa pui ibric pe foc la fiert niste apa, si o urmaresti daca deschide sau inchide. parerea mea :D daca nu e buna metoda, rog sa fiu corectat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca poti sa pui ibric pe foc la fiert niste apa, si o urmaresti daca deschide sau inchide. parerea mea :D daca nu e buna metoda, rog sa fiu corectat

 

ba da este buna dar nu stiam cere este pozitia ei cand este rece deschi sau inchis.... acum stiu

este normal inchis....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termocupla are contactul normal inchis sau deschis?

 

termocupla are contactul normal inchis sau deschis?

 

Termocupla are contactul normal deschis.Practic constructia lui si rolul termocuplei intr-un circuit de racire este de a porni ventilatoarele sau ventilatorul la o anumita temperatura ca sa previna fierberea apei in sistemul de racire.Aceasta piesa are un bimetal care se dilata odata cu cresterea temperaturii.Piesa de care zici nu are legatura cu senzorul de temperatura care iti spune cat de cald sau rece e motorul tau. Daca ai mesterit la bujii,desi erau cum zici tu bune schimba-le,poate ele lucreaza normal in relantii dar in turatii mari da rateuri. O buna sincronizare a carburatoarelor e binevenita la inceput de sezon.Totodata si filtrul de aer sa fie ok. Verifica si nivelul de lichid din instalatia de racire,sa fie plin si in radiator.Bafta!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termocupla are contactul normal deschis.Practic constructia lui si rolul termocuplei intr-un circuit de racire este de a porni ventilatoarele sau ventilatorul la o anumita temperatura ca sa previna fierberea apei in sistemul de racire.Aceasta piesa are un bimetal care se dilata odata cu cresterea temperaturii.Piesa de care zici nu are legatura cu senzorul de temperatura care iti spune cat de cald sau rece e motorul tau. Daca ai mesterit la bujii,desi erau cum zici tu bune schimba-le,poate ele lucreaza normal in relantii dar in turatii mari da rateuri. O buna sincronizare a carburatoarelor e binevenita la inceput de sezon.Totodata si filtrul de aer sa fie ok. Verifica si nivelul de lichid din instalatia de racire,sa fie plin si in radiator.Bafta!

 

ok ms de sfaturi .. bujiile le schimb maine dar de reglare carburatoare cam greu in zona braila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu spuneam ca senzorul de temperatura ar avea cu termocupla treaba...citeste mai bine ce am spus.

Am zis ca ori e termocupla stricata si de asta e motorul mereu sub temperatura optima de lucru , ori poate temperatura indicata nu e corecta, adica senzorul e stricat si da eroare aratand o alta temperatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu spuneam ca senzorul de temperatura ar avea cu termocupla treaba...citeste mai bine ce am spus.

Am zis ca ori e termocupla stricata si de asta e motorul mereu sub temperatura optima de lucru , ori poate temperatura indicata nu e corecta, adica senzorul e stricat si da eroare aratand o alta temperatura...

 

ok ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ar trebui sa iti indrepti atentia spre carburatie si sa lasi temperatura apei la o parte, incearca sa ii dai jos carburatoarele, sa le cureti si sa le sufli cu ceva aer comprimat, sunt convins ca problema e de aici, poate ti-a tras vre-un gunoi pe undeva. O problema asemanatoare am avut si eu, daca bagam mana in gaz mai tare ii scadea treptat, in timp turatia si se oprea ... cat m-a pus pe ganduri, noroc ca a fost sezonul rece, facultatea si nu prea am circulat, dupa vreo 2-3 luni de aparitia problemei am descoperit un furtun semisugurumat :D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ar trebui sa iti indrepti atentia spre carburatie si sa lasi temperatura apei la o parte, incearca sa ii dai jos carburatoarele, sa le cureti si sa le sufli cu ceva aer comprimat, sunt convins ca problema e de aici, poate ti-a tras vre-un gunoi pe undeva. O problema asemanatoare am avut si eu, daca bagam mana in gaz mai tare ii scadea treptat, in timp turatia si se oprea ... cat m-a pus pe ganduri, noroc ca a fost sezonul rece, facultatea si nu prea am circulat, dupa vreo 2-3 luni de aparitia problemei am descoperit un furtun semisugurumat :D

 

este destul de complicat de dat carburatoare jos ca am o carte pt modelul asta de la heyne se poate doar sa dau jos capacul de la plutitor si sa incerc doar sa suflu cu aer pe acolo nu am schema la reglarea jigloarelor.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum e ... intradevar e greu, dar iti sugerez sa faci un efort si sa le dai jos cu totul sa le cureti si sa le sufli cum trebuie, ai fi mirat sa vezi cate gunoaie se strang in compartimentul plutitorului ...

Apropo motorul tau e albastru si l-ai luat cu nr de alba ???

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum e ... intradevar e greu, dar iti sugerez sa faci un efort si sa le dai jos cu totul sa le cureti si sa le sufli cum trebuie, ai fi mirat sa vezi cate gunoaie se strang in compartimentul plutitorului ...

Apropo motorul tau e albastru si l-ai luat cu nr de alba ???

 

Nop este alb acum ca a fost revopsit si a fost adus din zalau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

e o munca de maxim o ora dat jos, curatat, pus carburi...

 

vezi ca nu cumva sa fi ramas socul partial deschis. de acolo poate fi si temperatura scazuta daca termocupla e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat in sfarsit carburatoarele jos

nu umblu ca ligloare sa nu stric amestecul singurul lucru care l-am facut pana acum am dat jos blocul unde se face amestecul... acele este prins cu un surub in care intra tija de la clapeta de vacuum cred ca-i spune aceea am observat ca nu are reglaj sau are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...