Sari la conținut

gsxr srad 750 '97 motorul se opreste la relanti


Postări Recomandate

la gsxr-ul 750 meu din '97 motorul se opreste la relanti dupa ce ajunge la ~80 grade. de pornit porneste repede la rece, si la cald porneste repede dar fara soc tras si putin accelerata. problema asta am avut-o dupa ce am bagat benzina de la omv-ul de pa calarasi, intersectie cu strada ce duce la udriste. am pornit mobra, cu socul tras, dupa ~10 secunde am redus socul si am lasat-o sa mearga la relanti ca sa se incalzeasca motorul. cand s-a incalzit motorul a inceput sa nu mai "mearga rotund, se balbaie si apoi se opreste. am curatzat si suflat cu aer comprimat carburatoarele, rezervorul de apa si rugina, am pus si filtru cu pahar decantor (ca la dacie) si face aceeasi figura. bujiile sunt absolut noi, 0km, ngk cr9eix. sa fie din carburatoare, sa necesite sincronizare? eu am mers cu ea doar 3500km in 3 ani si cand am luat-o mergea f bine. sau sa trebuiasca reglati culbutorii? sau vreun senzor, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
la gsxr-ul 750 meu din '97 motorul se opreste la relanti dupa ce ajunge la ~80 grade. de pornit porneste repede la rece, si la cald porneste repede dar fara soc tras si putin accelerata. problema asta am avut-o dupa ce am bagat benzina de la omv-ul de pa calarasi, intersectie cu strada ce duce la udriste. am pornit mobra, cu socul tras, dupa ~10 secunde am redus socul si am lasat-o sa mearga la relanti ca sa se incalzeasca motorul. cand s-a incalzit motorul a inceput sa nu mai "mearga rotund, se balbaie si apoi se opreste. am curatzat si suflat cu aer comprimat carburatoarele, rezervorul de apa si rugina, am pus si filtru cu pahar decantor (ca la dacie) si face aceeasi figura. bujiile sunt absolut noi, 0km, ngk cr9eix. sa fie din carburatoare, sa necesite sincronizare? eu am mers cu ea doar 3500km in 3 ani si cand am luat-o mergea f bine. sau sa trebuiasca reglati culbutorii? sau vreun senzor, ceva?

Culbutorii nu au absolut nici o treaba in a sta sau nu la ralanti. Verifica reglajele de aer sau benzina pentru circuitele de mers in gol si, eventual, resincronizeaza carburatoarele. Daca benzina e proasta, e posibil sa dea aceleasi simptome. Oricum ar fi, in toate celelalte cazuri enumerate, ar trebui sa manifeste si o lipsa de putere in turatii medii si inalte.

Daca zici ca la cald iti face figuri, nu ar strica sa verifici si filtrul de aer, desi, in cazul in care ar fi imbacsit, ar sta, cat de cat, la ralanti, iar in ture inalte s-ar ineca, dand sa se opreasca.

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culbutorii nu au absolut nici o treaba in a sta sau nu la ralanti. Verifica reglajele de aer sau benzina pentru circuitele de mers in gol si, eventual, resincronizeaza carburatoarele. Daca benzina e proasta, e posibil sa dea aceleasi simptome. Oricum ar fi, in toate celelalte cazuri enumerate, ar trebui sa manifeste si o lipsa de putere in turatii medii si inalte.

Daca zici ca la cald iti face figuri, nu ar strica sa verifici si filtrul de aer, desi, in cazul in care ar fi imbacsit, ar sta, cat de cat, la ralanti, iar in ture inalte s-ar ineca, dand sa se opreasca.

 

 

multam pt raspuns. se pare ca benzina a fost proasta. atunci cand am scurs benzina din rezervor (ca facusem plinul) ca sa il curatz de rugina, apa si alte gunoaie, am bagat intr-un bidon de 10L si in unul de 5L. ala de 5L mi l-a cerut vecinul meu pt un eliminator ca si el se zdrobea pe langa mobra lui. asa ca am luat un bidon de 5L din otopeni de la o benzinarie si am bagat-o in rezervor. ideea e ca merge mai bine, in sensul ca moare mult mai rar motorul, merge aproape normal, adica. acum am 2/3 benzina omv. eu traiam cu impresia ca benzina omv e cea mai buna dar se pare ca e cea mai proasta din cate am bagat in rezervor. de regula eu am bagat de la agip piata muncii pt ca acolo aveam serviciul si n-am avut nici o problema in 8 ani de cand bag de la ei, desi fac 2-3 plinuri pe luna numai la masini.

la mobra am mai observat o chestie: inainte plecam de pe loc la 1200 ture fara probleme; azi a trebuit sa o accelerez ca sa pot pleca de pe loc. pur si simplu nu are putere in turatie mica. maine ii scot toata benzina si ii bag benzina buna sa vad rezultatul.

Editat de auto_geo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezolvat 100%. am bagat benzina de la agip. de regula bagam benzina fara plumb de 95, pt ca din aceea cu plumb(pt carburatie) la agip nu mai are de vreun an. acum am bagat de 98. mi-a zis cineva ca sa nu mai bag de 98 ca fac motorul praf, asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e asa, oricum benzina aia de 98 daca are cifra octanica de 90-94 e bine. Benzina cu plumb nu se mai gaseste de mult, ci are doar niste aditivi care inlocuiesc plumbul. Nu exista nici un pericol mai ales ca nu ai nici un catalizator care sa ti`l imbacseasca.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e asa, oricum benzina aia de 98 daca are cifra octanica de 90-94 e bine. Benzina cu plumb nu se mai gaseste de mult, ci are doar niste aditivi care inlocuiesc plumbul. Nu exista nici un pericol mai ales ca nu ai nici un catalizator care sa ti`l imbacseasca.

 

 

daca asta de 98 zici ca are 90-94 iti dai seama cat o fi avut cea pe care am bagat-o de la omv? :D

o fi fost petrol nerafinat, la cum mergea...

Editat de auto_geo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...