sorin_ush Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salutare... daca mai este acest thread undeva, sorry ca l-am redeschis. Sunt pe cale sa achizitionez un suzuki dr 650 rs din 1996. Sunt relativ incepator in acest domeniu, al enduro-ului, avand vreo 3 sezoane pe speed-uri... asa ca, cer de la voi niste sfaturi de genul: cat e de usoara e acomodarea, cat e de fiabila si cat sunt de scumpe piesele, cat consuma si cum se aseaza la drumuri lungi...ca pentru asta mi-o cumpar. Ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Doar atat: Go For It! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...