Sari la conținut

Amortizare Toba


Postări Recomandate

Dupa cum stiti sunetul produs de o Aprilia RS 50 nu e tocmai placut. Acum un an am captusit interiorul tobei finale cu vata sticlata/minerala. Dupa modificare, se auzea numai sunetul produs de motor si nu mai venea nici un sunet din toba - foarte mare diferenta. Am repetat operatiunea acum 6 luni fara nici un rezultat, nu imi dau seama unde am gresit. Am trei intrebari:

 

1. Care e diferenta dintre vata sticlata si vata minerala, in caz ca exista vreo diferenta?

2. Exista alt izolator fonic mai bun decat vata?

3. Ce lipici pot sa folosesc pentru imbinarea dintre toba si toba finala? Daca nu stiti la ce ma refer, e bun orice lipici izolator care se mai poate desprinde peste un an - doi (devine un fel de cauciuc).

 

Maine voi incerca din nou, sper sa fie ok de data asta pentru ca nu mai suport "paraitul". Si da, motorul de RS 50 nu suna extraordinar, dar macar nu e deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum stiti sunetul produs de o Aprilia RS 50 nu e tocmai placut. Acum un an am captusit interiorul tobei finale cu vata sticlata/minerala. Dupa modificare, se auzea numai sunetul produs de motor si nu mai venea nici un sunet din toba - foarte mare diferenta. Am repetat operatiunea acum 6 luni fara nici un rezultat, nu imi dau seama unde am gresit. Am trei intrebari:

 

1. Care e diferenta dintre vata sticlata si vata minerala, in caz ca exista vreo diferenta?

2. Exista alt izolator fonic mai bun decat vata?

3. Ce lipici pot sa folosesc pentru imbinarea dintre toba si toba finala? Daca nu stiti la ce ma refer, e bun orice lipici izolator care se mai poate desprinde peste un an - doi (devine un fel de cauciuc).

 

Maine voi incerca din nou, sper sa fie ok de data asta pentru ca nu mai suport "paraitul". Si da, motorul de RS 50 nu suna extraordinar, dar macar nu e deranjant.

Eu in pocnitoarea aia mica tot vata de sticla am,si e ok...

Pentru imbinarea dintre teava de esapament,si silencer poti folosi silicon rezistent la temperatura (marca 2+2,este rosu)

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in pocnitoarea aia mica tot vata de sticla am,si e ok...

Pentru imbinarea dintre teava de esapament,si silencer poti folosi silicon rezistent la temperatura (marca 2+2,este rosu)

Nu mai modificati dupa ureche sistemul de evacuare la motoarele in 2 timpi,nu veti face decit sa pierdeti putere si performante!Daca la motorul in 4 timpi se mai admit modificari, la cel in 2 timpi evacuarea joaca un rol inportant in functionare si reducerea marelui inconvenient care il are acest motor!

Cine cunoaste functionarea lui stie despre ce este vorba! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...