alexanderhausen Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Prieteni a venit vara si eu nu am ce calari.Am si eu un sarman de scuter si ala nu merge.Ca sa trec la subiect va instintez ca m-am hotarat sa devin eu mecanic(pentru mine) si a trebuit schimbati rulmentii de la ambelaj,am facut-o pana la capat dar se pare ca ceva nu este in regula.Daca alimentez pistonul prin fata porneste cateva secunde,pana arde miligramele acelea evident;dar nu as crede ca nu se alimenteaza pentru ca bujia este uda,curent este suficient cred, a ramas sa mai verific odata simeringurile de pe ax(care inchid carterul)-am atasat aici niste poze sa vedeti,unul dintre l-am bagat fortat si se vede ca are "burta".Eu nu stiu ce sa cred,s-ar putea sa fie din cauza compresiei insuficiente?Cand am inchis carterul am pus si silicon rosu.Specific faptul ca nu garantez ca am facut tot ca la carte,dar mi-am dat silinta pentru lucrul meu.Toate sfaturile sunt bine venite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 9, 2009 Autor Share Postat Aprilie 9, 2009 Nu aveti nici o idee?Intrebati-ma daca este nevoie de alte informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Nu aveti nici o idee?Intrebati-ma daca este nevoie de alte informatii. am avut si eu un f12. era superb dar nu pornea.facea tot asa.o svacnire,ardea benzina...apoi murea. l-am vandut si tipul mi-a zis ca l-a facut imediat.a fost de la carburatie,adica erau jiglerele aiurea,dereglate....asa mi-a zis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 Si se pot regla jiglerele fara prea mare iscusinta? Dar din moment ce bujia este uda inseamna ca se alimenteaza;apropo am schimbat si muzicutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 manualu de intretinere si reparatii, pe aici: http://www.tanga-moteurs.ro/service/... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 Multumesc Caline,o sa rasfoiesc paginile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 Mai nou imi da benzina afara din carburator,asta de cand faceam vacuum tragand aer pe furtunas.Cand ajunge benzina in rezervor la un anumit nivel (1.5L) incepe si da afara;eu as crede ca este defecta pompa de benzina.S-ar putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 Mai nou imi da benzina afara din carburator,asta de cand faceam vacuum tragand aer pe furtunas.Cand ajunge benzina in rezervor la un anumit nivel (1.5L) incepe si da afara;eu as crede ca este defecta pompa de benzina.S-ar putea sa fie? Am cumparat vacuum nou si functioneaza,dar benzina tot imi da afara din carburator. Am intrebat mai multi oameni priceputi si mi-au spus ca cuiul pontou este bun si plutitorul zic eu ca este bun pentru ca iasa la suprafata si nu are benzina in el,deci nu este spart.Ce altceva ar putea cauza scurgerea de benzina din carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Am cumparat vacuum nou si functioneaza,dar benzina tot imi da afara din carburator. Am intrebat mai multi oameni priceputi si mi-au spus ca cuiul pontou este bun si plutitorul zic eu ca este bun pentru ca iasa la suprafata si nu are benzina in el,deci nu este spart.Ce altceva ar putea cauza scurgerea de benzina din carburator? cuiul poate fi bun dar incorect reglat (nivelul), paramertii (mm), bla, bla ... manual. Daca poti pune carbul fara "pahar" (sau cu scurgerea desfacuta-daca are) intr-in pet, fara sa-l tii in mana(tremur) si sa dai drumul la benzina vei vedea cat creste nivelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 Cred ca am rezolvat problema cu benzina,sunt cateva zile bune de cand am schimbat vacuumul si nu am vazut urme de benzina pe jos;stiti cum am reusit sa il pornesc?am infundat gaurile pe unde tragea ulei pentru amestec,caci am rupt pompita de ulei si bag separat acum;totusi dupa 10km de rulaj pe sosea(a mers foarte bine) incepe sa dea semne urate,mai exact cand ii dau acceleratie se ineaca,dar am reusit sa-i tin acceleratia la un anumit nivel incat sa nu ii provoc gripajul.A 2-a zi nu a mai pornit deloc;am dat setul jos si am impresia ca totusi el este buba. O sa revin cu poze cu pistonul sa vedeti daca e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Mai 14, 2009 Autor Share Postat Mai 14, 2009 Oameni buni,am segmentat motorul astazi si sa raman prost ca a pornit la prima pedala.Am zis incredibil,nu se poate (de bucurie)asta pana am facut vreo 2km am ajuns acasa si l-am lasat sa-si faca rodajul.Revin peste 10min la el-oprit! Si atunci iarasi am spus incredibil (de nervi si de suparat). Nu reusesc sa-l pornesc deloc.Face exact cum a facut si cu setul celalalt. De unde i se trage boala...Doamne Dumnezeule imbatrnesc cu scuterul asta.Deci chiar este incredibil:porneste la pedala,motorul toarce fain,ruleaza bine pe sosea...si cade asa dint-odata...nici daca era chinezarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.