Sari la conținut

Mesaje(vorbe)discutii!


GIV 32
 Share

Postări Recomandate

Video In memoria lui Adi Avramutiu http://aradbikers.blogspot.com/

 

Frumoasă filmarea, DAR imaginea lui Adi apare 3 sec., restul este o defilare prin oraÂş, poate Adi a fost mai mult decât un motociclist pasionat... aÂş fi vrut imagini cu el aÂşa cum îl Âştiam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Video In memoria lui Adi Avramutiu http://aradbikers.blogspot.com/

 

Frumoasă filmarea, DAR imaginea lui Adi apare 3 sec., restul este o defilare prin oraÂş, poate Adi a fost mai mult decât un motociclist pasionat... aÂş fi vrut imagini cu el aÂşa cum îl Âştiam .

Se poate face mai multe dar din pacate nu avem poze si filme cu el,cine are sa ia legatura cu realizatorul filmului si se va face un slide cu Adi in mai multe ipostaze.Merita sa-l avem prezent intre noi si pe aici. Odihneste-te in pace Adi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face mai multe dar din pacate nu avem poze si filme cu el,cine are sa ia legatura cu realizatorul filmului si se va face un slide cu Adi in mai multe ipostaze.Merita sa-l avem prezent intre noi si pe aici. Odihneste-te in pace Adi!

din pacate cam asa e, am intrebat si am cautat mai multe poze cu el dar nu am gasit nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Utopie pe motoare: frumoÂşii nebuni ai Âşoselelor plombate

Bogdan Diaconu

 

O fărâmă din sufletul rupt al românilor zboară pe două roți pe Âşoselele patriei. La limită de viteză, pe Âşoseaua nesfărÂşită Âşi cârpită a tranziției.

Răzvrătiți dar conformiÂşti în pasiunea lor devenită mit modern, naivi dar aspri pe Âşosea, visători dar atenți la drumul care îi izbeÂşte în față, prieteni fideli însă neiertători cu falsul Âşi cu minciuna.

Cu motoare second-hand, ei gonesc pe două roți între două lumi, între ceea ce suntem Âşi ceea ce vrem să fim.

Ei sunt ca Âşi noi. Cu toții fugim către o lume mai bună. Însă, spre deosebire de noi, ei aleargă pe motoare.

Bikerii români.

Nu sunt nici mai răi nici mai buni decât noi. Despre unii, se spune că beau la drum. Se aude că unii se droghează. Unii sunt scandalagii, chiar violenți. De fapt, nu sunt prea diferiți de noi, ceilalți.

Cei mai mulți ascultă rock. Ei sunt rebelii. Unii citesc Âşi scriu poezie. AceÂştia sunt utopiÂştii. IdealiÂşti, aproape copilăroÂşi în entuziasmul Âşi naivitatea lor. Visează la o lume mai bună, a prieteniei Âşi a valorilor de grup. Unii sunt nostalgici, regretând utopia hippy a anilor ’70.

Unii sunt niÂşte adolescenți rebeli, uneori teribiliÂşti. Alții sunt căsătoriți Âşi au copii. Ba chiar, unii îÂşi ascund firele albe, iar câțiva aÂşteaptă nepoți.

Bikerii români. Sunt ca noi toți, dar au ceva în plus: pasiunea pentru motociclete. Forța lor vine din motorul care duduie sub ei. Cu toții încearcă să reînvie Âşi să păstreze un lucru tot mai rar: sentimentul puternic al camaraderiei.

Tuturor le place viteza. Bikerii îÂşi cronometrează viața. Cu toții îÂşi calculează timpul în secunde Âşi anii în kilometri întinÂşi pe roți.

Motorul îi uneÂşte, îi adună laolaltă, îi aduce săptămână de săptămână la întâlnirile lor. Pasiunea pentru motor îi distinge de ceilalți. Se strâng în grupuri, organizează festivaluri Âşi concerte, îÂşi împărtăÂşesc experiențe, se distrează, îÂşi petrec împreună timpul liber, se ajută între ei. ÂŞi, mai ales, comunică. Au o nevoie infinită unii de alții, au nevoie să se vadă, să stea de vorbă, să râdă împreună.

Ca să fii biker, nu-i de ajuns să ai motor. Motorul îi uneÂşte pe motocicliÂşti, dar în viteza lui se naÂşte ceva mult mai prețios: camaraderia. Duduitul motorului a pus la încercare Âşi a întărit prietenii unice.

 

Miercuri seara la Arc

Dacă nu plouă, se strâng miercurea la Arc. Pe la Âşase, încep să vină. La început, câte unu-doi, desprinÂşi din Âşuvoiul de maÂşini care trec pe la Arcul de Triumf.

Pe la Âşase-jumate, sunt deja destul de mulți. Se formează primele grupuri, mici, liniÂştite, de câte cinci-Âşase motoclicliÂşti. Cei mai mulți, tineri. Ici-colo, câte o fată.

Mirela e din Constanța. Crede că în oraÂşul ei natal sunt mai multe motocicliste decât motocicliÂşti. Acum e singură. Prietenul ei, biker Âşi el, nu a putut veni. ”Oricum, spune ea, eu tot vin. Nu rezist dacă nu vin.”

Motoarele intră în repaus. Se aÂşează cuminți, aliniate de-a lungul aleii ce duce în parc. Spre Âşapte, atmosfera se animă. Mihai îÂşi caută nerăbdător prietenii. Flutură un proces-verbal de amendă. VorbeÂşte indignat despre încurcăturile de trafic pe care le provoacă Âşoferii. Se liniÂşteÂşte repede Âşi începe să îmi explice diferențele dintre motoare: choppere, touring, cross, sport, enduro Âşi, cele mai râvnite, motocicletele custom. Toate sunt aici, la Arc.

O blondă Âşi Honda ei atrag în jur câțiva băieți. Agnes e din Polonia, a venit în BucureÂşti, lucrând pentru o firmă importantă de telecomunicații. ”Mi-am luat permisul în România, spune ea. Soțul mi-a transmis pasiunea pentru motoare. Acum suntem în divorț, dar eu continuu să vin aici. Aici sunt printre prieteni.”

Se vorbeÂşte tare, se râde. Acum sunt liberi. Se văd, se salută, se strigă de la distanță. Se simt mulți, se simt bine. Se simt puternici. Apar motoare de peste tot. Acum sunt peste o sută. Aleea către Herăstrău s-a umplut de plete, de tricouri Âşi cizme de rocker, de geci de piele neagră, de genunchiere Âşi căÂşti.

 

Fițe vs. motoare muncite

ÂŞi între motocicliÂşti există ”ei” Âşi ”noi”. Dincolo de pasiunea care-i uneÂşte, există Âşi diferențe între ei. Bikerii Âşi le asumă cu orgoliu. ”E vorba, spune Emi, de motocicliÂştii de duminică, adică, de aceia care au foarte foarte mulți bani, îÂşi cumpără motoare scumpe Âşi faine, doar ca să se dea în spectacol. De multe ori am văzut tipi pe motoare de viteză în Âşlapi Âşi fără cască. Ei nu au înțeles! Casca nu e pentru sfidarea poliției, ci pentru protecție.”

“Începând de aici, spune altcineva desenând prin aer o linie pe la jumătatea aleii, se face o delimitare clară: sărăntoci Âşi bogătani. Ei sunt cu bani mulți, cu fițe în cap. Noi nu-i agreăm. Noi avem motoare muncite.”

Vedete Âşi motoare

ÂŞerban Huidu stă în mijlocul unui mic grup izolat. Se pare că nu vrea să fie remarcat. Ezită câteva clipe înainte de a-mi răspunde. ”Am carnet de un an Âşi ceva. Nu fac parte dintr-un grup oficial de moto. Mă consider un lonely rider, mărturiseÂşte. Vin din când în când, nu foarte des. Vin să-mi văd prietenii, să conversăm.” ÂŞi el se plânge de modul în care sunt tratați bikerii pe Âşosea. ”UÂşor, uÂşor, oamenii vor conÂştientiza că suntem destui. Nu suntem mulți, dar suntem o comunitate afurisită”, spune Huidu zâmbind.

Se întunecă

În întuneric se desenează liniile de lumină galbenă ale aleii Âşi peretele masiv al Arcului. Motoarele lucesc sub lumina globurilor galbene care străjuiesc aleea. Nicicând nu vor fi mai frumoase. Paralelele aleii Âşi Arcul. Drumul Âşi libertatea. Geometria întâlnirilor bikerilor. În poponeataând, noaptea va înghiți totul. Peste o oră nu va mai rămâne nimic din animația motoarelor. Doar aleea Âşi Arcul. Luminate.

 

Bikerii despre ei înÂşiÂşi

Mircea, zis Baiazid, face parte din clubul Samuraiders, un cerc exclusivist. Motoarele Âşi rock-ul sunt pasiunile care îi leagă. ”Miercurea ne întâlnim cu motoarele, Âşi discutăm despre moto, iar vinerea ne întâlnim fără motoare, în diverse cluburi de rock. Noi ne trăim viața la maximum. Profităm de viață. Noi ne simțim bine pe motoare, mergem la munte împreună. Practic, e o senzație aparte. În plus, suntem uniți. Dacă cineva are probleme în oraÂş cu motorul, îl ajutăm imediat cum putem.”

Emi e free-rider. El nu aparține nici unui club. ”La întâlnirile noastre stăm de vorbă. Se discută despre orice: de la motoare Âşi femei, până la politica Âşi prețul orezului din China”, spune Emi glumind. După el, cluburile de bikeri sunt ca niÂşte buticuri: ”Toate au cam aceleaÂşi produse, cam aceleaÂşi prețuri, cam acelaÂşi venit. Imaginea lor depinde de fiecare în parte.”

Emi nu crede în ierarhie. ”În cluburi, sarcinile sunt împărțite în funcție de capabilitățile fiecăruia. Adică, un prieten care a terminat dreptul este juristul clubului, altul e purtătorul de cuvânt etc. Dar niciodată nu se pune problema „Fă ce ți-am zis, că eu sunt Âşeful!” Nu există diferențe nici între membrii unui club Âşi nici între cluburi.”

Ca mulți alții, el e preocupat de problemele de pe Âşosea. ”ÂŞoferii nu s-au obiÂşnuit cu motocicliÂştii Âşi nu pot aprecia viteza de deplasare a noastră. De cele mai multe ori, suntem confundați cu scuteriÂştii. ÂŞoferii nu pot aprecia în cât timp parcurgem o distanță, Âşi acesta e unul din motivele pentru care sunt atât de multe accidente.”

Mergi măcar 1000 de kilometri…

Lui Emi îi vine greu să explice pasiunea pentru moto. ”Hmm, nu Âştiu ce să-ți spun.. Mergi cu niÂşte bikeri TimiÂşoara – Constanța Âşi înapoi, mergi măcar 1000 de kilometri, Âşi o să îți răspunzi singur la întrebarea asta. Eu merg cu motorul până la epuizare.”

Dan nu poate despărți motoarele de pasiunea pentru muzică. „În afară de motoare, ne uneÂşte muzica. Dar nu orice, ci rock, muzică grea. ÂŞi, dincolo de asta, acelaÂşi mod de a gândi.”

Dan Bujoreanu, de la Bull Bikers din BraÂşov, ține la calitatea membrilor clubului. ”Un membru trebuie să fie în probe unul sau chiar doi ani, apreciază el.” Dan se mândreÂşte cu întâlnirea organizată de clubul lor. ”Din păcate, nu toate cluburile respectă această tradiție. Nu se încearcă să se aducă nimic nou, unele cluburi nu urmăresc decât să facă o afacere din aceste întâlniri.”

Mă urc pe motor Âşi plec… Nu pot fi legat!

ÂŞtefan IlieÂş, zis Willy, e vice-preÂşedinte al clubului Road Patrol M.C. din TimiÂşoara, un club cu 21 de membri. ”La întâlnirile săptămânale discutăm, ne distrăm, ne simțim bine. Nu există nici un membru cu drepturi diferite. Clubul nostru este format din membrii Consiliului Director Âşi membrii obiÂşnuiți. Nu există nici un fel de ierarhie, pur Âşi simplu suntem un grup de motocicliÂşti-prieteni. TotuÂşi, sunt decizii care se pot lua de către Consiliul Director, fără a mai fi necesară convocarea tuturor membrilor. Ce ne deosebeÂşte de ceilalți? Foarte simplu: mă urc pe motor Âşi … am plecat! Este viața mea. Ne deosebeÂşte, poate, faptul că nu putem fi legați. ÂŞi asta cred că este o valoare destul de mare.”

 

Tinerețe fără bătrânețe Âşi motoare fără de moarte. Bikeri fără vârstă

Media de vârstă este de 25 de ani. Majoritatea are până în 30. De regulă nu se ține seama de criteriul vârstei. La întâlnirile de la Arc vin Âşi tineri care aspiră să îÂşi ia carnetul, dar Âşi bikeri de 40 Âşi chiar peste 60 de ani. Tot mai mulți adolescenți sunt tentați de motociclete. ”Vine în urmă generația de 17 ani”, profețea un biker la Arc.

”Am cunoscut Âşi bikeri foarte bătrâni, spune Emi, la 65 de ani, soț Âşi soție. ÂŞi copiilor lor le plac motoarele.”

Inginer în aviație, licențiat în Aeronave: are în jur de 50 de ani Âşi este biker de 27 de ani. ”Existau câteva grupuri de motocicliÂşti Âşi înainte de 89, îÂşi aminteÂşte el. Ne întâlneam în Herăstrău. Nu prea aveam probleme cu miliția. Am un băiat de 22 de ani. ÂŞi el vrea să-Âşi ia permis. Câteodată vine Âşi soția cu mine. Mulți merg cu familiile.”

Costin este veteranul de la Arc. Conduce motociclete de 40 de ani. Este doctor în inginerie, profesor universitar la Construcții. ”Soția merge Âşi ea în excursiile noastre pe motociclete. Te ține în formă motorul. La facultate mă duc cu Peugeot-ul. Cu motorul mă duc doar la consiliul profesoral.”

Constantin Oprea, zis Costică Gips, zis Costică Tijă, e preÂşedintele clubului Silver Pistons, din PloieÂşti, unul din cele mai mari din țară. Poreclele nu îl lasă să uite isprăvile de pe Âşosea. Pedală, Supapă Âşi Boeru sunt câțiva dintre camarazii săi. A îmbătrânit pe Âşosea, dar e mai în formă ca oricând. Fost sportiv de performanță, a practicat box, fotbal Âşi popice. E unul din bătrânii bikeri care țin la valorile motociclismului. ”Nu putem primi pe oricine, spune el. Cei care vor să vină în club trebuie să treacă printr-o perioadă de probă de 6-12 luni, iar apoi trebuie să fie votați.”

La Road Patrol, media de vârstă este pe la 31 de ani. Cel mai în vârstă membru are 39 de ani, Âşi cel mai tânăr, 24. “De fapt, spune Willy, bikerii pot avea o vârstă cuprinsă între 19 Âşi 80-90 de ani, sau poate mai mult.”

 

Etica Âşoselei

Cu Âşoseaua nu se glumeÂşte. Motorul nestrunit te trădează. Bikerii adevărați au reguli clare. Scrise sau nescrise, acestea trebuie respectate.

Regula celor de la Samuraiders e simplă: ”Să nu ne suim pe moto după ce am băut. Însă, ține Baiazid să precizeze, avem amici care nu o respectă.”

Cei de la Road Patrol au un Regulament Intern. “Dincolo de acesta, spune Willy, respectăm un cod nescris, valabil peste tot: cel al regulilor de conviețuire socială. Noi ne respectăm! Îi respect pe cei de lângă mine Âşi, în acelaÂşi timp, aÂştept ca lumea să mă respecte. Asta e valabil pentru toți bikerii.”

Costică Gips e ferm: ”Cei care se abat de la reguli trebuie pedepsiți. Pentru prima abatere, pedeapsa e uÂşoară. Trebuie să mănânci doi căței de usturoi. Dar pentru abateri grave, atunci când pui în pericol viața celorlalți, pedepsele sunt pe măsură.”

 

Bikerii Âşi ceilalți

Identitatea de grup este una din caracteristicile de bază ale oricărui grup de moto care se respectă. Cluburile dezvoltate folosesc drept semne distinctive embleme, steaguri si insigne. Aici, problema identității de grup este luată foarte în serios.

Samuraiders este un cerc exclusivist, explică Baiazid. ”Clubul nostru, fiind un club de prieteni cu acelaÂşi tip de motoare, super-sport, are doar trei membri. Asta, pentru că majoritatea prietenilor noÂştri are motoare enduro, de teren.” Samuraiders se distinge prin elitism. ”La noi nu se aderă printr-o simplă opțiune, spune Mircea. Ca să fii invitat în club, trebuie să ne fii prieten, să ai motor sport Âşi să activezi pe lângă noi cam Âşase luni. Contează Âşi firea omului! În aceste Âşase luni noi ieÂşim prin țară Âşi îți dezvoltăm tehnicile de pilotaj: cum să te înclini pe curbe, cum să abordezi o curbă, unde se frânează Âşi unde nu.”

Emi nu pune preț pe elitism. El militează pentru egalitate pe Âşosea. ”La excursiile care se organizează în week-end, poate participa oricine, biker sau nu, cu motor sau fără, chiar Âşi cu biciclete, scutere ori maÂşini.”

 

Sociologii despre bikeri

Americanii de toate vârstele, de toate condițiile Âşi de toate conceptele se asociază fără încetare, observa Tocqueville acum mai bine de o sută de ani. Ei nu au numai asociații comerciale Âşi industriale la care participă cu toții, ci încă mii de asociații diferite: religioase, morale, importante, neserioase, foarte generale, foarte particulare, imense Âşi foarte mici…”* Deloc întâmplător, primele grupuri de motobikeri au apărut în SUA. Unele au deja o vechime de câteva decenii, unele sunt temute, altele respectate. Practicile lor, tiparele comportamentale, simbolistica identitară sunt obiect de studii pentru sociologi Âşi antropologi.

În termeni sociologici, cluburile de moto sunt greu de clasificat. Unele sunt grupuri formale, înregistrate oficial, cu ierarhii Âşi regulamente precise. Altele sunt grupuri informale, constituite spontan, pe baza unor afinități comune. Unele sunt grupuri primare, restrânse; aici se creează relații umane puternice. Altele sunt grupuri secundare, concepute ca adevărate organizații; acestea au o durată de viață îndelungată, ajungând Âşi la câteva decenii. Unele sunt formate în funcție de vârstă; acestea sunt aÂşa-zisele grupuri ale celor egali.

În România grupurile informale nu trezesc decât interesul jurnaliÂştilor. Nu există cercetări sociologice sistematice despre aceste grupuri. Astfel de cercetări ar putea spune mult despre ceea ce suntem. Studiile occidentale de psihologia comunității pun la îndoială cel puțin două prejudecăți. Întâi de toate, ideea după care relațiile din grupurile organizate sunt singurul tip de relație în care pot avea loc intervenții educative. Este tot mai combătută ideea că doar grupurile formale generează experiențe pozitive în procesul de creÂştere. În al doilea rând, este pus în discuție principiul conform căruia un grup informal poate deveni o experiență formativă doar prin prezența adulților.**

Fie că e vorba de gaÂşca de cartier, fie că vorbim de grupul de motobikeri, în tot mai mare măsură, grupul informal preia ceea ce Âşcoala ratează iar familia nu mai izbuteÂşte: promovarea valorilor. Valorile nu mai sunt de găsit nici în manuale, nici în mass media, nici în atitudinile părinților obosiți de nevoi Âşi fascinați de simplitatea telenovelelor. Bikerii îÂşi caută valorile pe Âşosea. Iar cei mai mulți Âşi le găsesc.

Mesaj completat

Care ati pierdut la mine o cruciulita de argint sa spuna modelul.Am gasit-o facand curatenie,poate ii lipseste cuiva.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari.Reportajul si pozele spun totul,nu mai e nevoie de nici un fel de comentariu.Cand si unde il puem vedea pe Andei?

 

Multumim de felicitari.

 

Andrei merge la pista de cite ori prinde putina vreme buna. Anul asta a avut ocazia in 10 ianuarie si a fost foarte fericit. Din pacate nu ma pricep sa atasez poze aici. In ceea ce priveste concursurile inca nu stim exact dar in mod sigur va avea cel putin2 competitii la Arad.

 

Nu va puteti inchipui bucuria lui Andrei atunci cand citeste ca-l sustineti si-l laudati. In fiecare seara (cand sunt gata temele) intra pe forum si urmareste ceea ce mai povestiti. Acuma seara m-am speriat cand l-am auzit strigand ( de bucurie) caci nu stiam ce s-a intimplat.

Inca nu se incumeta sa va scrie ( este doar in clasa a 2-a) pt. ca nu vrea sa faca greseli ( de altfel specifice varstei: mancate de litere etc.)

 

Mai multe poze cu Andrei pe hi5

http://hi5.com/friend/profile/displaySameP...serid=294217517

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru Matasosu si pentru noi semnati petitia va rog! fara porecle,cu nume si prenume. Multumesc! http://www.petitiononline.com/matasosu/petition.html

 

E destul de ciudat ca nu se cere pentru autentificare nimic altceva decat adresa de mail. Si sunt foarte multi care nu au trecut decat numele mic. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim de felicitari.

 

Andrei merge la pista de cite ori prinde putina vreme buna. Anul asta a avut ocazia in 10 ianuarie si a fost foarte fericit. Din pacate nu ma pricep sa atasez poze aici. In ceea ce priveste concursurile inca nu stim exact dar in mod sigur va avea cel putin2 competitii la Arad.

 

Nu va puteti inchipui bucuria lui Andrei atunci cand citeste ca-l sustineti si-l laudati. In fiecare seara (cand sunt gata temele) intra pe forum si urmareste ceea ce mai povestiti. Acuma seara m-am speriat cand l-am auzit strigand ( de bucurie) caci nu stiam ce s-a intimplat.

Inca nu se incumeta sa va scrie ( este doar in clasa a 2-a) pt. ca nu vrea sa faca greseli ( de altfel specifice varstei: mancate de litere etc.)

 

Mai multe poze cu Andrei pe hi5

http://hi5.com/friend/profile/displaySameP...serid=294217517

 

S-ai dea Dumnezeu sanatate si putere sa faca ceea ce ii place lui cel mai mult . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de ciudat ca nu se cere pentru autentificare nimic altceva decat adresa de mail. Si sunt foarte multi care nu au trecut decat numele mic. :cheers:
de aia am specificat sa va folositi numele si prenumele.Din nestiinta de cauza cativa si-au pus doar nick name-ul de pe forum si nu cred ca e valabil votul asa.In legatura cu cererea doar a adresei de Email,e simpla chestia,oricand se poate verifica daca destinatarul e acelasi care a semnat petitia,doar printr-un simplu reply si o cerere de confirmare,asta prin sondaj bineanteles. Mersi ptr vot!

Mesaj completat

Niciodata nu esti prea prudent!!!

> Important de citit

>

> Saptamana trecuta un prieten a parcat intr-o parcare publica. Cand a plecat a remarcat o hartie pusa pe fereastra din spate.

> Cand a ridicat-o (dupa ce a ajuns acasa) a vazut ca era un bon de benzina.

> Din fericire unul din prieteni i-a zis sa nu se opreasca, caci posibil ca cineva sa

> astepte sa coboare din masina.

>

> Aceasta tehnica se aplica atat femeilor cat si barbatilor

> Atentie la hartiile lipite pe luneta masinii dvs

> O noua maniera de furt a masinii( nu e o gluma)

>

> E SIMPLU .

> Mergeti in parking, deschideti masina si intrati inauntru

> Porniti motorul si bagati in marsarier... In timp ce priviti prin luneta pentru a merge cu spatele, remarcati

> o hartie lipita in mijlocul lunetei. Va opriti, iesiti din masina pentru a da la o parte hartia(sau altceva) care

> va blocheaza vederea. Cand ajungeti in spatele masinii, apare hotul nu se stie de unde . Intra in

> masina si pleaca in mare viteza practic fara sa puteti reactiona.

> Ghiciti doamnelor? Pariu ca geanta dvs este in masina. Deci adresa, banii, cheile. Casa si identitatea dvs sunt compromise!

>

> ATENTIE LA ACEST NOU MOD DE OPERARE.

> Daca vedeti o hartie lipita in spatele masinii, incuiati-va portierele, porniti motorul si plecati. Veti ridica hartia mai tarziu

>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras o concluzie simpla azi. Suna stupid da asa ii: GANDESTE-TE DE DOUA ORI INAINTE SA FACI UN BINE CUIVA. In scurt timp poate sa se intoarca impotriva ta acel "bine" sub forma de "rau". Nu merita sa faci nimic pentru nimeni... sa se descurce singur fiecare daca vrea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras o concluzie simpla azi. Suna stupid da asa ii: GANDESTE-TE DE DOUA ORI INAINTE SA FACI UN BINE CUIVA. In scurt timp poate sa se intoarca impotriva ta acel "bine" sub forma de "rau". Nu merita sa faci nimic pentru nimeni... sa se descurce singur fiecare daca vrea!

Fii mai explicit sa stim si noi despre ce e vorba.Daca ai luat bobarnace de la cei in care ai avut incredere incearca sa te obisnuiesti cu ideea.mai ales in afaceri.Ca si alti oameni de bine si eu mi-am sacrificat timp,munca,daruire sa fie totul ok si degeaba,nici un simplu multumesc...in timp o sa dai si tu peste astia,inevitabil,Berty.Capul sus si priveste inapoi cu manie.Viitorul conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii mai explicit sa stim si noi despre ce e vorba.Daca ai luat bobarnace de la cei in care ai avut incredere incearca sa te obisnuiesti cu ideea.mai ales in afaceri.Ca si alti oameni de bine si eu mi-am sacrificat timp,munca,daruire sa fie totul ok si degeaba,nici un simplu multumesc...in timp o sa dai si tu peste astia,inevitabil,Berty.Capul sus si priveste inapoi cu manie.Viitorul conteaza...

Ii vorba chiar de un motociclist dintre noi... care zice una si face alta. Binenteles face ca nu are nici o responsabilitate... nu vreau sa dezvalui aici ! NU ii ceva foarte groaznic, mai mult modul in care a spus-o , fara nici o jena, remuscare... asa lejer. Gata ca v-a fac curiosi :cheers:

Ideea a fost ca fapt divers... sa se gandeasca si restu inainte de a face un bine cuiva de doua ori. Daca merita sau nu...

 

Sti bine ca eu tot timpu is adunatoru de gasca... cand se merge undeva! Cel putin eu asa cred... si uita ca atunci cand vrei sa fi mai multi,sa faci sa fie bine.. nimeni nu trebe sa faca nimic. Numa sa zica ca DA sau NU ... si asta ii greu.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras o concluzie simpla azi. Suna stupid da asa ii: GANDESTE-TE DE DOUA ORI INAINTE SA FACI UN BINE CUIVA. In scurt timp poate sa se intoarca impotriva ta acel "bine" sub forma de "rau". Nu merita sa faci nimic pentru nimeni... sa se descurce singur fiecare daca vrea!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La psiholog ati incercat?

Am sa incerc cu FLACARA VIOLET... ca ii foarte la moda. Cred ca are efect :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc cu FLACARA VIOLET... ca ii foarte la moda. Cred ca are efect :cheers:

incearca la aragaz,

cateodata flacara este cu o tenta violeta, iar daca nu are culoarea respectiva, iti inchipui ca e violeta si te vei fi parli ca un purcel mic si isteric ce esti

mergi afara si da cu ceara pe placa, ai grija sa fie o ceara violeta sa nu deprimi placa

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras o concluzie simpla azi. Suna stupid da asa ii: GANDESTE-TE DE DOUA ORI INAINTE SA FACI UN BINE CUIVA. In scurt timp poate sa se intoarca impotriva ta acel "bine" sub forma de "rau". Nu merita sa faci nimic pentru nimeni... sa se descurce singur fiecare daca vrea!

 

Cu cit vei `inainta in virsta`cu atit tzi se vor parea anumite lucruri normale iar in timp iti vei tria prietenii fara sa-ti dai seama.

Ca `nu merita sa faci nimic pt. nimeni`mi se pare un pic exagerat.Nu exista padure fara uscaturi si nici `doi motociclisti` la fel... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca `nu merita sa faci nimic pt. nimeni`mi se pare un pic exagerat.

Da, aici asai. Da oricum nu-i departe ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...