Old Rider Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Nu sunt sigur daca trebuia sa deschid un nou subiect pe tema asta,ma pricep la computer si mai putin decat la motociclete japoneze.V-am mai cerut sfatul in legatura cu pornirea motorului dupa 8 luni.Prima pornire a fost foarte dificila,cu"spritz" ca la masina,cu multe,multe incercari!Acum porneste normal,functiuneaza normal,cred,dar dupa cca. o ora sau mai putin prin oras(Constanta,extra sezon),turatia la relanti(asa se scrie?),creste considerabil,ajunge la 1400 RPM.S-ar fi putut deregla ceva cand am tot incercat s-o pornesc?In plus,anul trecut,am completat ulei(proaspat schimbat),cu aproximativ 300 ml.peste volumul indicat de producator.Asta sa fie cauza?Ce ar trebui sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 nivelul maxim al uleiului nu tre sa ajunga la nivelul maxim de pe joja tre sa fie cu vreo 2 mm sub asta mi-a zis-o un mecanicos de la un service cica sa-r dilata uleiul cand se incalzeste si de aici ai o functionare incorecta a motorului... relantiul al reglezi dupa ce se incalzeste motorul ....dupa cum ai zis ca dupa o ora se tureaza mult de acolo incepi sa-i dai relantiul care al acepta...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Aprilie 9, 2009 Autor Share Postat Aprilie 9, 2009 nivelul maxim al uleiului nu tre sa ajunga la nivelul maxim de pe joja tre sa fie cu vreo 2 mm sub asta mi-a zis-o un mecanicos de la un service cica sa-r dilata uleiul cand se incalzeste si de aici ai o functionare incorecta a motorului...relantiul al reglezi dupa ce se incalzeste motorul ....dupa cum ai zis ca dupa o ora se tureaza mult de acolo incepi sa-i dai relantiul care al acepta...succes Multumesc dar nu este asa de simplu,cum sa reglez corect 4 carburatoare?Nivelul de ulei se vede pe vizor,nu am joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Verifica cablurile de acceleratie de la manson pana la carburatoare , acestea trebuie sa aibe un joc minim cand virezi stanga-dreapta maxim . Acceleratia trebuie sa revina foarte usor la pozitia initiala . Deasemenea la inceput de sezon trebuie sa scapi de benzina care a stat in rezervor o perioada mai mare de 6 luni si sa pui benzina prospata , tot asa cum poate fi si de la tipul de benzina pe care-l folosesti . nivelul maxim al uleiului nu tre sa ajunga la nivelul maxim de pe joja tre sa fie cu vreo 2 mm sub asta mi-a zis-o un mecanicos de la un service cica sa-r dilata uleiul cand se incalzeste si de aici ai o functionare incorecta a motorului...relantiul al reglezi dupa ce se incalzeste motorul ....dupa cum ai zis ca dupa o ora se tureaza mult de acolo incepi sa-i dai relantiul care al acepta...succes ... Te rog frumos sa uiti despre dilatarea uleiului si mersul neregulat al motorului daca ai nivelul mai mic de ulei cu 2-3 mm. NUMAI ABERATI ATAT . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 ... Te rog frumos sa uiti despre dilatarea uleiului si mersul neregulat al motorului daca ai nivelul mai mic de ulei cu 2-3 mm. NUMAI ABERATI ATAT . aberatii???? ...tu vrei sa spui ca merge bine indiferent de nivelul care al are uleiul in motor nu?...daca e asa cum zici atunci pun si eu vre'o 2 litri in plus ca sa nu mai fiu nevoit sa verific in vara asta nivelul. daca nu ai joja ai litrajul pentru motorul respectiv care tre pus si nu tre depasit aia care la facut stiu de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Multumesc dar nu este asa de simplu,cum sa reglez corect 4 carburatoare?Nivelul de ulei se vede pe vizor,nu am joja. Pai ar ajuta sa mentionezi ce model de Bandit ai. La modelul '96 e un surub pentru reglat ralantiul, dedesubtul carburatoarelor (vezi poza). E greu accesibil si te arzi oleaca cind te strecori sa-l invirti. De unde se deduce ca se regleaza cu motorul incalzit bine. Si la mine creste ralantiul cu vreo 150-200 de ture, dupa vreo 20 de minute de mers. Cu pornitul greu dupa 8 luni e normal, eu dupa vreo 3 luni de stat nepornita am dat cam 30 de secunde la automat, iar acum porneste la sfert de cheie. Cit despre ulei, nu crezi ca exista un motiv pentru care exista acel interval min-max pe fereastra? Vezi numai sa tii motorul la verticala cind il verifici (eu chiar folosesc o nivela cind ma uit), o inclinare de citeva grade se traduce printr-o variatie cu 2-3 mm a nivelului pe fereastra. De asta e bine sa fii pe undeva aproape de mijloc. Ca idee, la Banditul meu de 600, daca-l golesc de ulei pe la buson si scot si filtrul, dupa care completez cu exact 3.5 l, cum scrie la manual, nivelul e pe undeva la mijlocul distantei dintre min si max. Editat Aprilie 10, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 Pai ar ajuta sa mentionezi ce model de Bandit ai. La modelul '96 e un surub pentru reglat ralantiul, dedesubtul carburatoarelor (vezi poza). E greu accesibil si te arzi oleaca cind te strecori sa-l invirti. De unde se deduce ca se regleaza cu motorul incalzit bine. Si la mine creste ralantiul cu vreo 150-200 de ture, dupa vreo 20 de minute de mers.Cu pornitul greu dupa 8 luni e normal, eu dupa vreo 3 luni de stat nepornita am dat cam 30 de secunde la automat, iar acum porneste la sfert de cheie. Cit despre ulei, nu crezi ca exista un motiv pentru care exista acel interval min-max pe fereastra? Vezi numai sa tii motorul la verticala cind il verifici (eu chiar folosesc o nivela cind ma uit), o inclinare de citeva grade se traduce printr-o variatie cu 2-3 mm a nivelului pe fereastra. De asta e bine sa fii pe undeva aproape de mijloc. Ca idee, la Banditul meu de 600, daca-l golesc de ulei pe la buson si scot si filtrul, dupa care completez cu exact 3.5 l, cum scrie la manual, nivelul e pe undeva la mijlocul distantei dintre min si max. In cartea de identitate scrie GSX dar pe motocicleta BANDIT 1200 N.Din ce am vazut pe net,presupun ca am un GSF model 1999 sau 2000.Am schimbat uleiul acum cca.2000 km.(cand am cumparat-o),cantitatea specificata pe motor, dar,fost posesor de IJ,JAVA...etc,am verificat nivelul cu motocicleta pe cric si am am decis sa-l completez!Cand am coborat-o...Turatia creste cand motorul se incalzeste dar creste sesizabil si auditiv,simt ca suna anormal!Presupun ca un service ar fi cel mai indicat dar sant patit cu un ESPERO 1,8L,mi-au spus la reprezentanta ca toate functioneaza neregulat la relanti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 In cartea de identitate scrie GSX dar pe motocicleta BANDIT 1200 N.Din ce am vazut pe net,presupun ca am un GSF model 1999 sau 2000.Am schimbat uleiul acum cca.2000 km.(cand am cumparat-o),cantitatea specificata pe motor, dar,fost posesor de IJ,JAVA...etc,am verificat nivelul cu motocicleta pe cric si am am decis sa-l completez!Cand am coborat-o...Turatia creste cand motorul se incalzeste dar creste sesizabil si auditiv,simt ca suna anormal!Presupun ca un service ar fi cel mai indicat dar sant patit cu un ESPERO 1,8L,mi-au spus la reprezentanta ca toate functioneaza neregulat la relanti!!! Bine ca nu scrie Yamaha GSF 1200 in cartea de identitate, Halal RAR. Banditul se cheama si GSF. O poa ar ajuta sa identificam ce motor e. Pai ai zis ca creste la 1400. Asta de la cit? Adica sa zicem, la cit e la 2 minute de la pornire si la cit e dupa 20 de minute de mers? La Bandit tre' sa fie 1100-1300 pentru cel de 600, banuiesc ca o tira mai mica la cel de 1200. Eu zic ca-ti faci griji degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Aprilie 12, 2009 Autor Share Postat Aprilie 12, 2009 Bine ca nu scrie Yamaha GSF 1200 in cartea de identitate, Halal RAR. Banditul se cheama si GSF. O poa ar ajuta sa identificam ce motor e.Pai ai zis ca creste la 1400. Asta de la cit? Adica sa zicem, la cit e la 2 minute de la pornire si la cit e dupa 20 de minute de mers? La Bandit tre' sa fie 1100-1300 pentru cel de 600, banuiesc ca o tira mai mica la cel de 1200. Eu zic ca-ti faci griji degeaba. La pornire,dupa ce s-a incalzit,sta cam la 1100RPM.Dupa o tura prin oras,nu stiu la ce temperatura ajunge,oricum nu foarte ridicata,la noi e destul de rece si circulatia nu-i ca-n Bucuresti,turatia pe liber este cam 1400.Mi se pare mult pentru un motor in 4 timpi.Cablurile par O.K.,au un oarecare joc,poate ai dreptate si-mi fac griji degeaba!Dar ma simt oarecum"cu musca pe caciula",am ulei peste nivel,am mai scos 100 ml dar tot e mai mult,si daca o inclin doar un pic nivelul variaza foarte mult.Cat despre RAR,facut in Bucuresti si confirmat in Constanta,mi-au trecut si anvelopa spate de 170x17 cand pe furca scrie clar 180x17!Deci la ITP a trebuit sa "cotizez" ca sa-mi accepte anvelopa "optionala"de 180 pe care o am acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 La pornire,dupa ce s-a incalzit,sta cam la 1100RPM.Dupa o tura prin oras,nu stiu la ce temperatura ajunge,oricum nu foarte ridicata,la noi e destul de rece si circulatia nu-i ca-n Bucuresti,turatia pe liber este cam 1400.Mi se pare mult pentru un motor in 4 timpi.Cablurile par O.K.,au un oarecare joc,poate ai dreptate si-mi fac griji degeaba!Dar ma simt oarecum"cu musca pe caciula",am ulei peste nivel,am mai scos 100 ml dar tot e mai mult,si daca o inclin doar un pic nivelul variaza foarte mult.Cat despre RAR,facut in Bucuresti si confirmat in Constanta,mi-au trecut si anvelopa spate de 170x17 cand pe furca scrie clar 180x17!Deci la ITP a trebuit sa "cotizez" ca sa-mi accepte anvelopa "optionala"de 180 pe care o am acum! Variatia aia de la 1100 la 1400 e normala. Uita-te la poza pe care am pus-o mai sus, localizeaza surubul ala (la Banditul de 1200 nu e fix acceasi pozitie, dar gasesti tu usor, e tot dedesubtul carburilor), mergi juma de ora cu motoru, trage pe dreapta, lasa-l pornit si umbla la surubul ala pina ajungi la 1100-1300 (cel mult citeva grade trebuie rotit). Atit scrie in manual ca tre sa fie ralantiul la Banditul din 1996, indiferent ca e de 600 sau 1200, 1100-1300. Si nivelul uleiului verifica-l cind tii motorul la verticala, pune si o nivela daca vrei sa fii mai catolic decit Papa. Eu zic ca daca motorul tau are ceva, nu e legat nici de ulei, nici de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 Variatia aia de la 1100 la 1400 e normala. Uita-te la poza pe care am pus-o mai sus, localizeaza surubul ala (la Banditul de 1200 nu e fix acceasi pozitie, dar gasesti tu usor, e tot dedesubtul carburilor), mergi juma de ora cu motoru, trage pe dreapta, lasa-l pornit si umbla la surubul ala pina ajungi la 1100-1300 (cel mult citeva grade trebuie rotit). Atit scrie in manual ca tre sa fie ralantiul la Banditul din 1996, indiferent ca e de 600 sau 1200, 1100-1300. Si nivelul uleiului verifica-l cind tii motorul la verticala, pune si o nivela daca vrei sa fii mai catolic decit Papa. Eu zic ca daca motorul tau are ceva, nu e legat nici de ulei, nici de ralanti. O.K.,multumesc.Am mai scos cam80 ml.ulei,acum e putin sub nivel maxim.Cu relanti-ul vad eu cum fac,probabil il las asa.Bafta,asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.