sharkbite Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Salut , Am un PEGASO 650 model '92 si caut termocupla de la radiator si pargia de ambreiaj. Daca poate sa-mi dea cineva relatii unde gasesc- nu neaparat noi- as fii recunoscator. multumesc anticipat si... bucurati-va de primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Salut , Am un PEGASO 650 model '92 si caut termocupla de la radiator si pargia de ambreiaj. Daca poate sa-mi dea cineva relatii unde gasesc- nu neaparat noi- as fii recunoscator. multumesc anticipat si... bucurati-va de primavara!!! Daca nu gasesti,vezi ce temperatura scrie pe ea,apoi du-te cu ea la dezmembrari auto si cauta una cu aceeasi temperatura si acelasi filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 din pacate, filetul e mai mic decat cel de la autoturisme. la pegaso din 2000 filetul este de 14 cu pas de 1,5. daca nu gasesti termocupla, poti sa cumperi un T din cupru pentru instalatii (cred ca e de 18) care se potriveste perfect pe furtunele de apa. tai furtunul din partea de sus si pui T-ul, in care ai montat orice termocupla gasesti. un strungar iti va face adaptarea de la termocupla la T. Poti sa incerci si la united motors sa vezi cat costa totusi una noua si scapi de chin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharkbite Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 mersi de sfaturi ...La united am incercat si nu mai aduc piese ptr modelul asta..cred ca o sa apelez la dezmembrai ci piesa in mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 din pacate, filetul e mai mic decat cel de la autoturisme.la pegaso din 2000 filetul este de 14 cu pas de 1,5. daca nu gasesti termocupla, poti sa cumperi un T din cupru pentru instalatii (cred ca e de 18) care se potriveste perfect pe furtunele de apa. tai furtunul din partea de sus si pui T-ul, in care ai montat orice termocupla gasesti. un strungar iti va face adaptarea de la termocupla la T. Poti sa incerci si la united motors sa vezi cat costa totusi una noua si scapi de chin. Daca vei pune termocupla pe furtunul de sus, adica cel prin care intra apa in radiator, nu va fi prea bine, pentru ca lichidul de racire de acolo are temperatura mai mare decat lichidul de racire de la nivelul la care este montata sonda. Astfel, ventilatorul va merge mult mai mult, va porni mult mai devreme si se va opri mult prea tarziu, ceea ce va duce la solicitarea exagerata a generatorului, puntii redresoare si a releului regulator, la functionarea motorului la un regim nu foarte optim de temperatura, consum mai mare, ungere mai proasta, etc. mersi de sfaturi ...La united am incercat si nu mai aduc piese ptr modelul asta..cred ca o sa apelez la dezmembrai ci piesa in mana... Cred ca e cea mai buna solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 sau poti sa refiletezi radiatorul pentru termocuplul pe care il cumperi....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) sau poti sa refiletezi radiatorul pentru termocuplul pe care il cumperi....? Se poate si asta, dar, ar trebui sa aiba radiatorul din cupru si sa-i poata cositori pe el un stut cu filetul respectiv. Daca radiatorul lui are capacele din plastic, mi se pare o operatiune aproape imposibila. O solutie mult mai eleganta decat refiletarea, dar mult mai complicata, ar fi construirea unui montaj electronic care sa simuleze sonda termocuplului defect, care sa interpreteze rezistenta pe care o are sonda de temperatura a indicatorului din bord. Cel mai complicat, in acest caz, ar fi corelarea temperaturii pe care o citeste sonda indicatorului din bord cu temperatura rela, de la nivelul respectiv din radiator. Totusi, uzual, termocupla aceea porneste ventilatorul in momentul in care temperatura citita de sonda este undeva in jurul valorii de 90 de grade Celsius. Editat Aprilie 21, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 verifica totusi daca termocupla are filetul de 14 si pasul de 1,5. daca da, este aceeasi si cu pegaso pana in 2000 si presupun ca o au la united motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Way off topic: Oameni buni, care este -daca exista- diferenta dintre termocupla (termen pe care eu l-am cautat in DEX dar fara succes) si termocuplu ? Sunt aceeasi chestie sau doar exista oameni care nu stiu faptul ca termenul 'termocupla' nu exista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 termocupla = prescurtare de la termocuplaj - cuplaj electric determinat de temperatura este acelasi lucru cu termocontact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.