kenzZ Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Am un aprilia rally lc si de ceva vreme am inceput sa-l revopsesc si sa-i mai fac la motor una alta,inainte sa-i fac toate astea mergea super bine,la "sfert de cheie" cum s-ar zice,si azi am montat niste role noi pe el,si i-am facut socul,si am pus cateva componente din el revopsite,ii dau o cheie sa vad ce zice....nu vrea sa porneasca nici cum,nici la pedala nici la buton,si m-am gandit ca e de la bujie,si am schimbat vreo 3 bujii,acelasi rezultat...bun,am testat sa vad daca scoate scanteie bujiile,toate scoate dar foarte putin,o scanteie mica,oare de ce?si am mai facut o smecherie,am dat bujia jos,si am pus un pic de benzina in locul bujii, adica in cilindru,pun bujia la loc...dau o cheie,a stat pornit 2 secunde si s-a stins...am pus a2a oara mai multa benzina in locul bujii,si de data asta a pornit destul de bine...am uitat sa mentionez ca am mai pus si un filtru sport,si de fiecare cand accelerez dintr-o data se ineaca,probabil din cauza ca n-am carburatorul marit?ce vreau va mai intreb...de fiecare data trebuie sa pun benzina in cilindru ca sa imi porneasca sau e ceva la aprindere?multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Du-te la cineva care se pricepe si zii sa iti regleze carburatorul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 11, 2009 Autor Share Postat Aprilie 11, 2009 (editat) Du-te la cineva care se pricepe si zii sa iti regleze carburatorul. Bafta! ai putea sa imi zici ce anume la carburator?sa-i spun la mecanic ,merci mult! Editat Aprilie 11, 2009 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 exact in aceiasi situatie sunt si eu. doar ca nu am pus filtru sport si nu am schimbat nimic! deci e de la carburator? am un f15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 11, 2009 Autor Share Postat Aprilie 11, 2009 exact in aceiasi situatie sunt si eu. doar ca nu am pus filtru sport si nu am schimbat nimic!deci e de la carburator? am un f15 pune benzina in cilindru,dupa mi-a pornit la sfert de cheie si la buton si la pedala,dupa vreo 2 dupa ce am pus benzina in cilindru,a pornit la fel de bine,dar intreb si eu ca nu stiu daca v-a porni la fel dupa cateva zile daca nu il pornesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) ai putea sa imi zici ce anume la carburator?sa-i spun la mecanic ,merci mult! Deci daca ziceti ca se ineaca , zicetii la un mecanic sau intrebati vreun prieten , care stie bine ! Sa va regleze carburatorul.. aer/benzina sa se faca un amestec perfect pentru motorasul tau. Daca il vedeti nesigur ii spui ca nu mai vrei , ca e o treaba destul de serioasa acolo , sa nuti futa de tot reglaju Bafta! Editat Aprilie 12, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 si i-am facut socul, ce anume i-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 12, 2009 Autor Share Postat Aprilie 12, 2009 eu stiu de ce se ineaca ca am filtru sport si nu e carburatorul marit,dar se ineaca cand il accelerez dintr-o data,daca il accelerez incet nu prea are treaba,dar pe mine mai mult ma intereseaza de ce nu a pornit,doar cand am bagat benzina in cilindru,ce e sigur,e ca nu isi tragea benzina dar nu stiu de ce,multumesc oricum sorin.bc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 eu stiu de ce se ineaca ca am filtru sport si nu e carburatorul marit,dar se ineaca cand il accelerez dintr-o data,daca il accelerez incet nu prea are treaba,dar pe mine mai mult ma intereseaza de ce nu a pornit,doar cand am bagat benzina in cilindru,ce e sigur,e ca nu isi tragea benzina dar nu stiu de ce,multumesc oricum sorin.bc! mai intreb odata: CE AI FACUT LA SOC? nu pornea pentru k la pornire la rece amestecul trebuie sa fie mai bogat ca de obicei iar odata ce tu ai pus filtru sport amestecul e mult mai sarac in combustibil. iar penrtu pornire la rece mult mult mult mai sarac. cand ai turnat benzina in cilindru, amestecul shi-a revenit la raportul normal pentru pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 12, 2009 Autor Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) mai intreb odata: CE AI FACUT LA SOC?nu pornea pentru k la pornire la rece amestecul trebuie sa fie mai bogat ca de obicei iar odata ce tu ai pus filtru sport amestecul e mult mai sarac in combustibil. iar penrtu pornire la rece mult mult mult mai sarac. cand ai turnat benzina in cilindru, amestecul shi-a revenit la raportul normal pentru pornire. socul era desfiintat si l-am facut...nu pornea nici cu soc nici fara soc...deci filtrul a fost de vina?dar si cand i-am dat jos filtrul sport,tot nu a pornit,tin sa mentionez ca i-am dat cheie fara filtru din fabrica dupa ce am dat jos filtrul sport,poate asa pornea?daca ai putea sa ma lamuresti putin mai mult privitor cum as rezolva aceasta problema,as aprecia koyotina...nu numai tu si ceilalti de pe forum daca stiu o solutie Editat Aprilie 12, 2009 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) socul era desfiintat si l-am facut...nu pornea nici cu soc nici fara soc...deci filtrul a fost de vina?dar si cand i-am dat jos filtrul sport,tot nu a pornit,tin sa mentionez ca i-am dat cheie fara filtru din fabrica dupa ce am dat jos filtrul sport,poate asa pornea?daca ai putea sa ma lamuresti putin mai mult privitor cum as rezolva aceasta problema,as aprecia koyotina...nu numai tu si ceilalti de pe forum daca stiu o solutie ai socul manual? e si logic sa nu porneasca fara nici un filtru. in asa caz el primeste si mai mult aer decit cu filtrul sport si mult mult mai mult decat cu filtrul stock. ca sa te convingi, monteaza la lok filtrul din fabrica si incearca sa il pornesti. Ce carburator ai? modelul P.S. Cum adica era desfiintat? Editat Aprilie 12, 2009 de koyotina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 12, 2009 Autor Share Postat Aprilie 12, 2009 ai socul manual?e si logic sa nu porneasca fara nici un filtru. in asa caz el primeste si mai mult aer decit cu filtrul sport si mult mult mai mult decat cu filtrul stock. ca sa te convingi, monteaza la lok filtrul din fabrica si incearca sa il pornesti. Ce carburator ai? modelul P.S. Cum adica era desfiintat? asa am sa fac.am sa pun filtrul stock la loc,socul era oprit nu mergea deloc,carburatorul e cel din fabrica...scrie pe el modelul?am sa ma uit maine ca acum e seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 asa am sa fac.am sa pun filtrul stock la loc,socul era oprit nu mergea deloc,carburatorul e cel din fabrica...scrie pe el modelul?am sa ma uit maine ca acum e seara MANUAL SAU ELECTRIC??? mai exact te rog ce si unde nu era conectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 12, 2009 Autor Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) MANUAL SAU ELECTRIC??? mai exact te rog ce si unde nu era conectat. manual,pai era facut ceva nod acolo sa numai fie functionabil,poate trebuia tras de acolo sa mearga cine sti,oricum e lucru tiganesc facut la soc pana nu i-am schimbat eu cablu...acuma seara i-am dat o cheie,nu a vrut sa porneasca,e de la filtru sigurat...ca am sport si poate isi trage prea mult aer,nu face bine amestecul aer si benzina,asa cred eu Editat Aprilie 12, 2009 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 manual,pai era facut ceva nod acolo sa numai fie functionabil,poate trebuia tras de acolo sa mearga cine sti,oricum e lucru tiganesc facut la soc pana nu i-am schimbat eu cablu...acuma seara i-am dat o cheie,nu a vrut sa porneasca,e de la filtru sigurat...ca am sport si poate isi trage prea mult aer,nu face bine amestecul aer si benzina,asa cred eu EVRIKA vezi postul #9 trebuie reglat carburatorul acul cu o pozitie mai sus si surubul de la amestec cu o rotatie mai bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 EVRIKA vezi postul #9 trebuie reglat carburatorul acul cu o pozitie mai sus si surubul de la amestec cu o rotatie mai bogat. asta in caz ca am filtru sport?sau si cu cel stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 asta in caz ca am filtru sport?sau si cu cel stock? asta pentru sport. pentru stock ar trebui sa mearga cu setarile curente... din cate am inteles mergea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 asta pentru sport. pentru stock ar trebui sa mearga cu setarile curente... din cate am inteles mergea, nu? da mergea cu cel stock.dar am inteles faza cu acul si surubul,dar cum adica cu o rotatie mai bogat?multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 da mergea cu cel stock.dar am inteles faza cu acul si surubul,dar cum adica cu o rotatie mai bogat?multumesc mult fa o poza cu carburatorul pe partea unde sun suruburile de reglaj si iti zic mai exact. sunt mai multe tipuri si mai multe shuruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Carburatorul este Dell'Orto PHBN 12. Nu o sa mai mearga ca inainte cu filtrul sport oricat te-ai chinui sa reglezi. Eu sfatuiesc sa pui acul la pozitia cea mai de sus (santul de jos pentru siguranta) si jigler de 98. Si-asa nu o sa-ti mearga 100% in panta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) m-am hotarat,am pus filtrul vechi in speranta ca va porni fara sa mai bag benzina cilindru dar n-a fost sa fie si am recurs iara in a baga benzina in cilindru,dar am miscat de ceva surub la carb cand aveam filtru sport,poate sa numai fi pornit cu filtru vechi din cauza aia?in poza de mai jos,este surubul care am miscat... LE:tin sa anunt dupa ce i-am bagat iara benzina in cilindru a mers perfect,nu s-a mai inecat,nu nimic precum la cel sport Editat Aprilie 13, 2009 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) m-am hotarat,am pus filtrul vechi in speranta ca va porni fara sa mai bag benzina cilindru dar n-a fost sa fie si am recurs iara in a baga benzina in cilindru,dar am miscat de ceva surub la carb cand aveam filtru sport,poate sa numai fi pornit cu filtru vechi din cauza aia?in poza de mai jos,este surubul care am miscat... LE:tin sa anunt dupa ce i-am bagat iara benzina in cilindru a mers perfect,nu s-a mai inecat,nu nimic precum la cel sport ai incercat si cu socul tras? tot nu pornea? pune surub care l-ai miscat in pozitia lui initiala. acel surub seteaza pozitia initiala a clapetei acceleratorului. ca sa mearga cu filtrul sport trebuie sa misti din surupul pe care l-am insemnat pe desen. vezi ce e cu socul, eu pina acum cred ca e de vina el Editat Aprilie 13, 2009 de koyotina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) ai incercat si cu socul tras? tot nu pornea? pune surub care l-ai miscat in pozitia lui initiala. acel surub seteaza pozitia initiala a clapetei acceleratorului.ca sa mearga cu filtrul sport trebuie sa misti din surupul pe care l-am insemnat pe desen. vezi ce e cu socul, eu pina acum cred ca e de vina el dar numa daca il strang la maxim surubu de la clapeta de acceleratie se blocheaza,oricat as destrangeo nu se lasa mai mult sau ceva de genu clapeta sau mi se pare mie,merge normal clapeta in starea aia care e...faza e ca nu stiu cum era faza lui initiala.si da am incercat si cu soc...vad maine,poate o ia din prima,daca nu ce imi recomanzi?sa repun filtrul sport si sa intorc ala la 180 de grade? Editat Aprilie 13, 2009 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 dar numa daca il strang la maxim surubu de la clapeta de acceleratie se blocheaza,oricat as destrangeo nu se lasa mai mult sau ceva de genu clapeta sau mi se pare mie,merge normal clapeta in starea aia care e...faza e ca nu stiu cum era faza lui initiala.si da am incercat si cu soc...vad maine,poate o ia din prima,daca nu ce imi recomanzi?sa repun filtrul sport si sa intorc ala la 180 de grade? ca sa poti pune filtrul sport si sa intorci aia la 180 grade trebuie mai intai sa il faci sa lukreze bine cu filtrul stock. asta pentru a exclude kit mai multe variabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 ca sa poti pune filtrul sport si sa intorci aia la 180 grade trebuie mai intai sa il faci sa lukreze bine cu filtrul stock. asta pentru a exclude kit mai multe variabile da-mi niste idei cum sa-l fac mai bine sa mearga cu filtru stock.e valabil si la cel sport si la cel stock sa intorc aia la 180 de grade.si apropo am gasit 2 bureti in filtru meu de aer?sa las numa 1,nu?zimi cat mai multe reglaje sa-l fac sa mearga cat mai ok,daca ai rabdare..merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.