NT 92 VAS Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 miam luat ulei de furca ,voi miat zis cantitatea si astazi cand am vrut sal schimb...pauza.....nu stiu cum.....si va rog sa ma ajutati...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Te si vad, echipat in salopeta, cu ditai trusa de scule linga tine, uitindu-te la motor ca vitelul la poarta noua: now what?! Da, stiu, in loc sa dau si eu un sfat util fac mistouri ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 miam luat ulei de furca ,voi miat zis cantitatea si astazi cand am vrut sal schimb...pauza.....nu stiu cum.....si va rog sa ma ajutati...multumesc Mai la toate mobrele exista un surub in partea de jos a fiecarui telescop din fata.Daca nu sunt la vedere trebuie sa dai roata din fata jos.Nu stiu daca ai cric central la mobra ta,daca nu improvizeaza ceva ca centrul de greutate sa stea pe spate sa poti lucra linistit la telescoape.Revenim:daca surubul(model imbus de obicei)nu este lateral este in interiorul telescopului,se vede dupa ce dai roata din fata jos,te uiti in intariorul lui,de jos in sus,pe suportul axului de la roata.Desfaci suruburile mari de sus,de la telescop si dupa aia cele imbus de jos.Sa ai la indemana un bidonas ca sa ai unde lasa sa curga uleiul.Lasi sa curga bine.Daca ai avea si un compresor sa bagi in el aer sa-ti dea tot uleiul afara ar fi ok.Pretentiosii iau telescoapele cu totul jos din juguri si mai le spala in interior,operatie care poate te depaseste.Dupa ce s-a scurs bine de tot uleiul din cele 2 telescoape,pui suruburile imbus de jos si torni cantitatea necesara in ambele telescoape.Pui suruburile de sus inapoi si gata.Poate ai reglaj si cu aer.Asta necesita mana unui mecanic caci daca bagi aer fara sa stii cat risti sa-ti strici semeringurile si sa pierzi ulei.Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Kato, tot respectul, dar la unele motoare nu e nici pe departe atit de simplu (la al meu, de exemplu). Cel mai sigur e sa consulte un manual de reparatii si/sau sa caute pe forum, sau sa mearga la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Poate te ajuta asta ... e de la un nsr, dar in principiu cam toate is la fel furca.doc Editat Aprilie 14, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Kato, tot respectul, dar la unele motoare nu e nici pe departe atit de simplu (la al meu, de exemplu). Cel mai sigur e sa consulte un manual de reparatii si/sau sa caute pe forum, sau sa mearga la mecanic. Eu i-am spus procedura cea mai simpla.Asta in cazul cand nu are alte compicatii vizavi de starea telescoapelor.Nu trebuie sa dezansambleze si sa inspecteze cu amanuntul tot telescopul daca nu are stiinta si sculele necesare.Operatiunea asta nu necesita specializare amanuntita,este o operatiune f simpla,agreata de majoritatea dintre noi.Asa ca nu mai descurajati omul si nu mai intrati in amanunte ca nu vad rostul.salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu i-am spus procedura cea mai simpla.Asta in cazul cand nu are alte compicatii vizavi de starea telescoapelor.Nu trebuie sa dezansambleze si sa inspecteze cu amanuntul tot telescopul daca nu are stiinta si sculele necesare.Operatiunea asta nu necesita specializare amanuntita,este o operatiune f simpla,agreata de majoritatea dintre noi.Asa ca nu mai descurajati omul si nu mai intrati in amanunte ca nu vad rostul.salutare! Kato, daca gasesti surubul de golire pe telescoapele de la Banditul din 1996, ai de la mine o lada de bere, pe bune. Nu de alta, dar trebuie sa schimb si eu uleiul in curind, si m-ai scuti de-o durere de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Kato, daca gasesti surubul de golire pe telescoapele de la Banditul din 1996, ai de la mine o lada de bere, pe bune. Nu de alta, dar trebuie sa schimb si eu uleiul in curind, si m-ai scuti de-o durere de cap. Poate e in interiorul partii de jos,se vede numai daca dai axul rotii jos si te uiti in interior.La fel e si la mine,nu se vede.Imposibil sa nu fie acolo.Nu cred ca doar pentru simplu schimb de ulei trebuie sa dezmembrezi toata fata mobrei.Vezi si imi spui.O sa vb cu cineva care are Bandit,sa intreb daca are surub sau nu jos.Numai sa stie si el, sau asteptam de la cineva un sfat pertinent.Dar la sigur sa fie! Editat Aprilie 14, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 probabil sant facute de extraterestri si nu de mana de om oricum succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Poate e in interiorul partii de jos,se vede numai daca dai axul rotii jos si te uiti in interior.La fel e si la mine,nu se vede.Imposibil sa nu fie acolo.Nu cred ca doar pentru simplu schimb de ulei trebuie sa dezmembrezi toata fata mobrei.Vezi si imi spui.O sa vb cu cineva care are Bandit,sa intreb daca are surub sau nu jos.Numai sa stie si el, sau asteptam de la cineva un sfat pertinent.Dar la sigur sa fie! Kato, nu te obosi, ca nu exista surub de golire la Banditul de '96. Ieri am dat jos telescoapele, pentru c-a trebuit sa scot niste table pentru prinderea farului, care se indoisera putin la accident. M-am uitat bine de tot la ele, nu au surub de golire si pace. Si daca tot nu ma crezi, uita-te la atasament (e din manualul de reparatii Haynes). Nu pretind ca stiu totul desprfe orice motocicleta, stiu chiar extrem de putine despre cea proprietate personala, dar iti garantez ca exista cel putin un model de motocicleta, ne-echipata cu surub de scurgere. Omu' cit traieste-nvata. Editat Aprilie 14, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Da , Kato are dreptate surubul despre care vorbiti nu se vede decat daca dai jos roata si implicit axul este un surub ingropat in partea de jos a telescopului ! vezi schita doar ca trebuie sa-l corectez pe kato 1-daca desfaci capacul superior al telescopului nu o sa mai poti desface surubul de jos deci desfa prima data surubul de jos apoi capacul superior ! atentie ca sare ! 2-daca nu dai jos telescoapele sau magar sa destrangi jugul de sus nu o sa poti desface capacul superior! 3- decat sa faci o nefacuta mai bine mergi la un mecanic Parerea mea schita este de la Suzuki bandit 600 din 96 !!!! deci surubul EXISTAAAAAAAAAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Da , Kato are dreptate surubul despre care vorbiti nu se vede decat daca dai jos roata si implicit axuleste un surub ingropat in partea de jos a telescopului ! vezi schita doar ca trebuie sa-l corectez pe kato 1-daca desfaci capacul superior al telescopului nu o sa mai poti desface surubul de jos deci desfa prima data surubul de jos apoi capacul superior ! atentie ca sare ! 2-daca nu dai jos telescoapele sau magar sa destrangi jugul de sus nu o sa poti desface capacul superior! 3- decat sa faci o nefacuta mai bine mergi la un mecanic Parerea mea schita este de la Suzuki bandit 600 din 96 !!!! deci surubul EXISTAAAAAAAAAAA Da Sorine,mersi! Impartim lada de bere .Te-ai exprimat mai tehnic.Operatiunile trebuie respectate intocmai si neaparat mobra sa stea cat mai sus si asezata pe roata din spate.Eu unul am pus pe cineva in locul pasagerului dupa ce am pus si sub cricul mare o scandura de vre-o 10 cm.Asa ca am avut toata cursa la telescoape maxim si am reusit sa pun surubul de sus mai usor,bineanteles dupa fixarea celui de jos,din interior.Si cu suruburile de la jug ai dreptate,trebuiesc destranse ca sa poti da jos surubul superior.Cum m-as simti eu sa dau de la un Goldwing telesoapele jos,numai sa schimb uleiul. Editat Aprilie 14, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Da Sorine,mersi! Impartim lada de bere .Te-ai exprimat mai tehnic.Operatiunile trebuie respectate intocmai si neaparat mobra sa stea cat mai sus si asezata pe roata din spate.Eu unul am pus pe cineva in locul pasagerului dupa ce am pus si sub cricul mare o scandura de vre-o 10 cm.Asa ca am avut toata cursa la telescoape maxim si am reusit sa pun surubul de sus mai usor,bineanteles dupa fixarea celui de jos,din interior.Si cu suruburile de la jug ai dreptate,trebuiesc destranse ca sa poti da jos surubul superior. Am recitit acuma postul tau initial si m-am prins care era problema. Eu am inteles ca i-ai zis omului ca se scurge uleiul pe la surubul de jos. Na, la mine nu se face asa, se inverseaza furca. Deci nu datorez nici o bere, ca nu e surub de scurgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 surubul de jos nu este pentru scurgere,el se infileteaza in tija telescopului dar daca-l desfaci o sa curga ulei pe acolo , mai ales daca desfaci si capacul de sus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Am recitit acuma postul tau initial si m-am prins care era problema. Eu am inteles ca i-ai zis omului ca se scurge uleiul pe la surubul de jos. Na, la mine nu se face asa, se inverseaza furca. Deci nu datorez nici o bere, ca nu e surub de scurgere. Ok.Fiecare face cum vrea.Eu facand cu surubul de jos scos am si putut scoate subansamblele din interior si curata bine interiorul fara sa-l demontez si sa-l intorc.Vom bea impreuna o bere poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 surubul de jos nu este pentru scurgere,el se infileteaza in tija telescopului dar daca-l desfaci o sa curga ulei pe acolo , mai ales daca desfaci si capacul de sus ! Deci nu e surub de scurgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 nu exista telescop cu surub de scurgere! plus ca daca nu scoti toate subansamblele din telescop nu o sa reusesti in veci sa scoti tot uleiul decat sa faci lucru de mantuiala mai bine nu te apuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Mai la toate mobrele exista un surub in partea de jos a fiecarui telescop din fata.Daca nu sunt la vedere trebuie sa dai roata din fata jos.Nu stiu daca ai cric central la mobra ta,daca nu improvizeaza ceva ca centrul de greutate sa stea pe spate sa poti lucra linistit la telescoape.Revenim:daca surubul(model imbus de obicei)nu este lateral este in interiorul telescopului,se vede dupa ce dai roata din fata jos,te uiti in intariorul lui,de jos in sus,pe suportul axului de la roata.Desfaci suruburile mari de sus,de la telescop si dupa aia cele imbus de jos.Sa ai la indemana un bidonas ca sa ai unde lasa sa curga uleiul.Lasi sa curga bine.Daca ai avea si un compresor sa bagi in el aer sa-ti dea tot uleiul afara ar fi ok.Pretentiosii iau telescoapele cu totul jos din juguri si mai le spala in interior,operatie care poate te depaseste.Dupa ce s-a scurs bine de tot uleiul din cele 2 telescoape,pui suruburile imbus de jos si torni cantitatea necesara in ambele telescoape.Pui suruburile de sus inapoi si gata.Poate ai reglaj si cu aer.Asta necesita mana unui mecanic caci daca bagi aer fara sa stii cat risti sa-ti strici semeringurile si sa pierzi ulei.Spor la treaba! de curiozitate, de ce ar schimba cineva uleiul daca nu are nevoie sa inlocuiasca simeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 pentru ca uleiul a pierdut din proprietati pentru ca din varii motive a intrat apa in ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NT 92 VAS Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 as vrea totusi sa aud parerea cuiva care stie exact qm e la modelul asta......e furca upside down nu de aia normala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) de curiozitate, de ce ar schimba cineva uleiul daca nu are nevoie sa inlocuiasca simeringurile? Ca orice ulei si cel din telescop isi pierde proprietatile pentru care a fost facut.Se subtiaza,spumeaza.Nu mai realizeaza prin circuitul care e impus de jocul componentelor acea amortizare necesara absorbtiei socului.Merge furca in gol,absorbtia socului e facut doar de arc care imprima o revenire rapida,fara a amortiza practic nimic.Eu cand am cumparat mobra aveam o bataie la revenirea telescopului dupa ce luam o portiune de drum cu denivelari.Practic fara amortizare.Am desfacut rapid telescoapele si am gasit acolo un ulei ca si apa de subtire si negru ca smoala.Am purces la schimbarea lui si acum functioneaza perfect amortizand socul la revenire.Am si reglajul cu aer.Asta e alta poveste.Fac treaba asta o data la 2 ani.Si e ok pana acum! as vrea totusi sa aud parerea cuiva care stie exact qm e la modelul asta......e furca upside down nu de aia normala..... Furca upsite-down e practic o furca cu partea culisanta,tubul cu diametrul mai mic jos si cu cel mai gros sus.Deci tuburile mici mobile si cele mari fixe. Inversate cum s-ar spune.La tine asa-i,upside-down. Editat Aprilie 14, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NT 92 VAS Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 mai am o furca de aprilia rs....vechea mea furca care are jambele strambe de la accident si mam uitat dupa acel surub "de golire" si lam gasit in partea de jos in interiorul telescopului.....intrebare.....ulei in furca pun tot pe acolo??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 mai am o furca de aprilia rs....vechea mea furca care are jambele strambe de la accident si mam uitat dupa acel surub "de golire" si lam gasit in partea de jos in interiorul telescopului.....intrebare.....ulei in furca pun tot pe acolo??? Nu,pe acolo doar in golesti.Dupa aia pui surubul la loc si desfaci pe cel de sus.Daca il ai .Numai cu atentie,sa fie mobra pusa cum ti-am spus.A zis si Sorin ca e pericol sa-ti sara surubul tare daca nu e destins telescopul ma maxim.Faci operatiunea asta cu roata din fata jos,altfel telescopul cel cu surubul pe el ti-l va trage pe cel pe care l-ai desfacut.Sperca nu te incurcai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NT 92 VAS Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 oke oke....dar sus cand desfac busonul ala de la telescop are inauntru o tija care are 2 magnetei ca o semiluna fiecare pe post de bucsa banuiesc care impiedica tija sa cada in telescop......si nu este spatiu deloc sa torn ulei....adica daca pun acolo nu curge in furca......eu am cumparat de la cineva o furca omuletu a schimbat semeringurile da na pus idiotu ulei decat in telescopu din stanga....ala din dreapta la lasat gol.....a crezut poate ca numi dau seama k am luato cu tot cu roata pe fata.....si vreau sai pun ulei si sal schimb si in celalalt.....si de asta intreb .....am moto de 1 an da la cealalta furca nam umblat si de asta intreb si eu p cnv care stie,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) oke oke....dar sus cand desfac busonul ala de la telescop are inauntru o tija care are 2 magnetei ca o semiluna fiecare pe post de bucsa banuiesc care impiedica tija sa cada in telescop......si nu este spatiu deloc sa torn ulei....adica daca pun acolo nu curge in furca......eu am cumparat de la cineva o furca omuletu a schimbat semeringurile da na pus idiotu ulei decat in telescopu din stanga....ala din dreapta la lasat gol.....a crezut poate ca numi dau seama k am luato cu tot cu roata pe fata.....si vreau sai pun ulei si sal schimb si in celalalt.....si de asta intreb .....am moto de 1 an da la cealalta furca nam umblat si de asta intreb si eu p cnv care stie,,,,, Aici pana nu vad cu ochii mei ce e nu pot sa te indrum.Apeleaza si tu la un mobrist mai experimentat de pe acolo sa te ajute.Dai si tu o bere. Incearca si apasa bucsa aia sa vezi daca e posibil...,nu stiu ce sa-ti mai spun,cauta-ti pe net schema si vezi toate componentele,apoi vei sti ce sa faci. Editat Aprilie 14, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.