jenifer Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 salut baieti, as vrea un gpz 900.........am fost sa vad doua pana acum, parca sunt mori pe ciocanele...mentionez ca am avut mai multe motorete , nu sunt incepator , sau sunt ele mai zgomotoase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Aprilie 19, 2009 Autor Share Postat Aprilie 19, 2009 salut baieti, as vrea un gpz 900.........am fost sa vad doua pana acum, parca sunt mori pe ciocanele...mentionez ca am avut mai multe motorete , nu sunt incepator , sau sunt ele mai zgomotoase? n-are nimeni o vorba -doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 (editat) motoarele de gpz 900 ca si la alte alte Kawasaki clasice au un sunet aparte,in mare parte scos de distributie. Gpz-urile mari sunt motociclete excelente daca sunt intretinute cum trebuie. Daca stii putina germana poti afla tot ce vrei aici --> http://www.900r.de/ger/index.html Editat Aprilie 19, 2009 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 motoarele de gpz 900 ca si la alte alte Kawasaki clasice au un sunet aparte,in mare parte scos de distributie. Gpz-urile mari sunt motociclete excelente daca sunt intretinute cum trebuie. Daca stii putina germana poti afla tot ce vrei aici --> http://www.900r.de/ger/index.html multam fain, poate apare si un proprietar...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...