Adventix Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Eram acum vreo 5-6 zile prin oras mi s-a oprit din senin, am impins`o acasa ( pornea dar nu puteam sa o accelerez sau sa plec ), acasa desfacut carburator , mare surpriza , jigleru de la cuiu ponto se desurubase si imi tinea plutitorul jos , benzina dadea pe supraplin , mi-o ineca aproape instant. Ok pus la loc jigler , pus la loc tot , o iau la o tura (sub 7 mii ) , toate ok. A doua zi observ ca nu mai urca in ture peste 7-8 mii. Am lasat-o asa pana astazi cand i`am desfacut iar carburatorul ( dellorto phbh 28 ). Avea gunoaie , dat jos toate jiglerele , marit camera ( de la cuiu ponto - m`am gandit ca s`a strambat lamela cand a stat fortat in jos ) pus la loc , surpriza , la 6 mii adio. Inca o data dat jos curatat suflat , pus la loc 5-6 mii da in gat. In mers oscileaza intre 5-6-7 mii si da in gat la greu , un moment trage de rupe , imediat dupa da in gat de vi gramada peste ea. Filtru de aer curatat , galeria de admisie nu are nici o crapatura , carburatoru ( curatat si umblat la camera de 4 ori!!! ). Sa fie de la valva reed ( muzicuta ) caci am vazut ca atunci cand desfac carburatorul iese fum pe unde intra cablu de accelratie . A mai patit careva asa ceva ? ( ma refer la cei cu 2 timpi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 verifica si bujia daca zici ca a fost inecat..... am avut si eu probleme asemanatoare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) verifica si bujia daca zici ca a fost inecat..... am avut si eu probleme asemanatoare ... asta da cugetare Eram acum vreo 5-6 zile prin oras mi s-a oprit din senin, am impins`o acasa ( pornea dar nu puteam sa o accelerez sau sa plec ), acasa desfacut carburator , mare surpriza , jigleru de la cuiu ponto se desurubase si imi tinea plutitorul jos , benzina dadea pe supraplin , mi-o ineca aproape instant. Ok pus la loc jigler , pus la loc tot , o iau la o tura (sub 7 mii ) , toate ok. A doua zi observ ca nu mai urca in ture peste 7-8 mii. Am lasat-o asa pana astazi cand i`am desfacut iar carburatorul ( dellorto phbh 28 ). Avea gunoaie , dat jos toate jiglerele , marit camera ( de la cuiu ponto - m`am gandit ca s`a strambat lamela cand a stat fortat in jos ) pus la loc , surpriza , la 6 mii adio. Inca o data dat jos curatat suflat , pus la loc 5-6 mii da in gat. In mers oscileaza intre 5-6-7 mii si da in gat la greu , un moment trage de rupe , imediat dupa da in gat de vi gramada peste ea. Filtru de aer curatat , galeria de admisie nu are nici o crapatura , carburatoru ( curatat si umblat la camera de 4 ori!!! ). Sa fie de la valva reed ( muzicuta ) caci am vazut ca atunci cand desfac carburatorul iese fum pe unde intra cablu de accelratie . A mai patit careva asa ceva ? ( ma refer la cei cu 2 timpi ) Poate ca te grabesti si carbul tot nu este curatat perfect. Si eu (impreuna cu altii) am umblat si "curatat" odata carburatorul... adica de 8 ori... gasisem o "scama" in final Visit My Website Editat Aprilie 21, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 S`a rezolvat problema. Dupa ce am mai dat o data carburatorul jos , am scos muzicuta ( erau oricum slabe suruburile de la galeria de admisie ) pus la loc toate cele ( muzicuta ok!! ) am verificat scanteia si nu prea o dadea cum trebuie uneori deloc ( ca nu a mai vrut sa porneasca si incercam cu bujii ) si surpriza am ramas cu fisa de la bujie in mana . De aceea la o anumita turatie , trepida bobina si nu mai facea contact. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.